Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Лубеница

Члан
  • Број садржаја

    572
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Vladan :::. in Razlike između muškaraca i žena   
  2. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Vladan :::. in Razlike između muškaraca i žena   
  3. Хахаха
    Лубеница је реаговао/ла на Branka62 у Тема јасна из прве поруке   
  4. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Vladan :::. in Razlike između muškaraca i žena   
  5. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Vladan :::. in Razlike između muškaraca i žena   
  6. Свиђа ми се
    Лубеница је реаговао/ла на Драгана Милошевић у Razlike između muškaraca i žena   
    Ne mora da se svaka tema svede na nivo telesnog nagona.
    Interesantno je kako govorimo neke fraze ali ne pri tome ne mislimo isto.
    Zapravo, covek ne slusa da cuje zenu i obrnuto.Tipa: on kaze jedno ona cuje drugo; i tako u krug.
  7. Волим
  8. Волим
    Лубеница је реаговао/ла на Juanito у Мушки стил из женског угла   
    Ти верујеш кад жена тако нешто напише? Песници су одавно хируршки прецизно описали такве ситуације.
    ”Ој јаране, јаране, јарани смо ми, не дај, не дај једној жени да нас завади!”
    https://www.youtube.com/watch?v=4pKFFmLapBc
  9. Волим
  10. Волим
  11. Свиђа ми се
  12. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Рапсоди in Ženski stil iz muškog ugla   
    Па не знам шта бих ти рекла за то што ти је мама куповала одећу... 
  13. Волим
    Лубеница је реаговао/ла на goranger у Слике форумаша   
    Sveta goro eve nas
     

  14. Свиђа ми се
    Лубеница је реаговао/ла на АлександраВ у Мушки стил из женског угла   
    Ево један текстић уместо одговора 
    Nekada su logotipi prestižnih brendova značili bogatstvo i moć, a danas govore da osoba nema identitet i da je beznadežan slučaj kada je reč o stilu. Biti u dizajniranoj odeći od glave do pete sa istaknutim logoima prestižnih brendova bilo je popularno u vreme 90-ih godina, pa i prvih nekoliko godina 21. veka. I to je tada bio znak bogatstva i uspeha. Na sreću, vremena su se promenila, na ulicama je sve manje pokretnih reklama, a novina je to da danas ljudi koriste skalpel kako bi uklonili logoe brendova - i to sa tek kupljenih komada odeće.
    Ovaj trend su 2015. godine pokrenuli milenijalci, generacija koja ne voli da nosi odeću sa etiketama i logoima. Kada se čovek pretvori u "brend" na fotografijama na Instagramu ili Tviteru, reklamiranje nekog proizvoda zaista može da bude veoma neprivlačno, neukusno i smešno. A većina njih se pita zašto bi reklamirala nekog za džabe. Takođe, uklanjanje tuđeg identiteta sa odeće mladima omogućava da izgrade svoj, a da pritom zadrže kvalitet koji odeća određenog brenda ima.
    U doba krize i štednje logotpi se smatraju nezgrapnim, dok visok kvalitet odeće prefinjene  obrade i finog dizajna govori sam za sebe.
    Promena stava prema logotipu predstavljena je u ironičnoj memi pod nazivom "Evolucija Ralfa Lorena", koja predviđa da će logo ovog brenda jednog dana biti toliko veliki da će kupce zapravo pretvoriti u konje.

    извор
  15. Свиђа ми се
    Лубеница got a reaction from Ana B. in Мушки стил из женског угла   
    Човек, једноставно не греши!







  16. Свиђа ми се
    Лубеница got a reaction from Ana B. in Мушки стил из женског угла   
    Човек, једноставно не греши!







  17. Волим
    Лубеница got a reaction from Milica Bajic in Мушки стил из женског угла   
    Одкуд ти знаш да није? 
  18. Свиђа ми се
    Лубеница got a reaction from Ana B. in Мушки стил из женског угла   
    Човек, једноставно не греши!







  19. Свиђа ми се
    Лубеница је реаговао/ла на Рапсоди у Мушки стил из женског угла   
    Не бих да мрачим на овој веселој теми, али из мог женског угла мушкарци уопште не би требало да мисле нити да су оптерећени стилом. Стил  (и ако мушког  рода) једноставно припада женама и оне о томе треба да мисле и мозгају, шта ће вама мушкарцима да се бакћете са стиловима.Навучете панталоне и мајицу и толико.Мушкарци оптерећени стиловима и  изгледом  обично немају много мозга  . Треба бити пристојан, уредан, ноншалантан, лежеран....све што је више од овога од  ђаВла је      
  20. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Рапсоди in Ženski stil iz muškog ugla   
    Па не знам шта бих ти рекла за то што ти је мама куповала одећу... 
  21. Свиђа ми се
    Лубеница got a reaction from Ana B. in Мушки стил из женског угла   
    Човек, једноставно не греши!







  22. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Smaragdni kamičak in Ženski stil iz muškog ugla   
    Дислајк из чисте сујете што прозиваш мој стил. 
    Чекај као никад ниси обукао тренерку ван тренинга?
  23. Хахаха
    Лубеница got a reaction from Smaragdni kamičak in Ženski stil iz muškog ugla   
    Дислајк из чисте сујете што прозиваш мој стил. 
    Чекај као никад ниси обукао тренерку ван тренинга?
  24. Свиђа ми се
    Лубеница got a reaction from Ana B. in Мушки стил из женског угла   
    Човек, једноставно не греши!







  25. Не свиђа ми се
    Лубеница је реаговао/ла на Juanito у Ženski stil iz muškog ugla   
    Којом магијом је опрема за спорт постала прихватљива свакодневна одећа? Замислите да балерине шетају у ”униформи”. Или лекари и техничари у белим мантилима. Па што је онда ОК да спортисти (или они који то нису) шетају у униформи за спорт?
    Само немојте са удобношћу. Не поричем да је удобно, само је могуће дизајнирати и сашити удобне и лепе памучне панталоне које немају изглед радне опреме плејмејкера. Уосталом, чини се да једино ми словени (и америчка црна браћа из гета) то носимо. Чак се и спрдамо с тим по нету. 
×