Jump to content

Vuk Mob

Члан
  • Број садржаја

    123
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

3 Пратиоца

О Vuk Mob

  • Ранг
    Интересује се

Скорашњи посетиоци профила

1273 посетилаца
  1. Управо погледах "Утисак недеље", па док су ми утисци свјежи да прокоментаришем. Владика Григорије се веома добро спремао, буквално је пазио на сваки детаљ. Мислим да је консултовао професионалце. Почевши од дрвене панагије, па надаље. Његова прича је сасвим питка и глатка, и била је јасна свима. Мислим да чак и они који подржавају Вучића могу да га подрже. Није ми јасно гдје је и кад је Устав СПЦ прекршен 100 пута? Све смјене епископа је инспирисао и проводио он, тако да прича о слободи и другачијости… не пије воде. Било ми је супер смијешно што је рекао да је Максим без страсти... Тако нешто слично је и Давид рекао. Све што је рекао Григорије потписујем, стим што је он својим личним примјером последња особа која може да говори о томе. Живио сам у Сарајеву кад је он био локум тененс Митрополије, други, другачијост, слобода, љубав, може да прође код Оље Бећковић која га не зна. Али владика ко владика, нису ни други ништа бољи, само не иду на ТВ и не лажу. А тек скормност, па његове ципеле и чарапе вриједе више него сав љетњи и зимски аутфит Иринеја Буловића са два пара шолових сандала. Вукашин је све вријеме изгледао презнојено. Говор му је као и писање тежак и неразумљив. Не знам колико су широке народне масе могле да га схвате кад је говорио изразе попут "деструкција друштва," "психолошка корупција" "пузајући ауторитарни импулс" итд. Све је јасно и лијепо речено, али ако је била поента скупити симпатије народа, онда је морао више да личи на Григорија, а мање на себе. Није ми се допала његова критика народа, народ не ваља, овако онако, нико није достојан сем мене, углавном говор неког партијског секретара. Елитизам и интелектуализам пролазе код маме и тетке, нигдје другдје. Било је супер кул, што је Оља ставила неки видео Утисак, гдје Вучић говори о некоме да је постао све захваљаујући мами. То је управо Вукашинова прича, требао је за тај приједлог да да глас, да пародија буде потпуна. Вукашин је дебело омануо, не само да је слагао да се благослов Патријарха не односи на њега, него није знао да се избори са обичним искушењем и трик питањем новинара "Свака власт од Бога је!" Одрекао се ап. Павла да није трепнуо. Нисам сигуран колико је успио да побере симпатије. Сједио је накривљено на столици, презнојен, и причао неразумљиво. За разлику од Григорија који је доминирао, ставом, гласом и јасноћом. Мада није ни Григорије успио да докаже какве везе има Вучић са стањем у Цркви. Додуше Оља им није помагала. Њу Црква и све те компликоване конструкције Савет Фаултета, Синод, Наставно научно веће, Архијерејски сабор итд искрено не занимају. Њу су занимали колико су могли да причају против Вучића ,а њихова лична драма, коју имају, посебно Вукашин, је не занима. Оља је на крају успјела да остави утисак да су и Вукашин и Максим смијењени са функција због Вучића. Почетак емисије је напоран са њеном игром ријечи гледајмо се у очи итд. Похвале Игнатија, који има неки блажи облик Аспергеровог синдорма тј може да прича о три теме и ништа га друго не занима нити опажа, и Марка Вилотића, као генија, су биле дегутантне. Укратко, мислим да је Вукашин џаба погинуо, са нула ефекта. Григорије је доста солидан, мислим да ће моћи да се окити ореолом мучеништва једног дана кад не буде Вучића, до тада ће мирно да живи у Дизелдорфу. Оно што ме брине јесте, да у овој борби, једна страна почиње да прави догматске грешке и гафове, све у циљу побједе. Вукашин са идејом да није свака власт од Бога, па ево и сад владика Атанасије Ј, да у Цркви не постоји власт.??!! Мислим да су заборавили да смо ми Халкидонска црква, да се слобода и благодат управо дешавају у оквирима институције, а не голи и сами од себе. Није довољна само љубав и слобода, ако не постоји структура која је штити и остварује. Синод и Сабор су те структуре, друга је ствар што он није члан Синода, па му криво. Али нисам ни ја па ћутим.
  2. Мислим да Синод прави огромну грешку недостатком транспарентности. Ту има више разлога ментални склоп синодалаца, поштовање традиције итд, међутим дугорочно гледано питање је времена када ће и Синод бити присиљен да буде транспарентнији. У Грчкој се одлуке Синода објављују у црквеном гласнику, нормално се снима Сабор итд. Код нас је све хистерија мистерија, а на крају са два клика преко Вибера сви добију све документе,а Синод испада грбав. Конкретно у овом случају, Синоду и онима који су видјели документе је јасно да је владика Игнатије направио неопростиву грешку, због које би добио отказ и у фирми своје маме, а камоли на факуклтеу. Јасно ми је што Синод не жели да објави то јер би га онда морали барем ријешити епархије, ако не и више, те покушавају да се преступ не објављује јер очито не желе да га даље гоне. Толико о злобонсти Синодалаца и њиховој жељи да их скину са катедри. Да су заиста непријатељи, Синод би сад након овога могао да разбуца и Максима и Игнатија, као свиња масну кесу. Но, жеље очито нема. Међутим, мени није јасно како се Игнатије и даље држи Максима кад види да га вуче на дно. Игнатије јесте сав у причи, слобода, личност заједница, канони и закони су без везе, али ако ти свјесно потпишеш лажан документ и свјесно љубави ради дјетињасто обманеш Патријарха и Синод, онда је јасно да си прекршио етичке норме. Разлог за смјену декана, па и свих професора по Статуту јесте кршење етике. Максим је црна рупа, са собом је у понор повукао Марка Вилотића, ево и владику Игнатија, па сад и Ђаковца итд. Ко још мора да страда да би он и даље гурао своју причу, преко лажи и преваре? Чини се да је Вукашин Миличевић у најави. Не знам шта му је сем простог ината стало до те катедре? Он је био 15 година професор, и да није било свега овога требало је да оде. Гордост је највећи гријех, ништа није научио од свог духовног бабе, који је читав живот све око себе смиравао.
  3. Да ли је лосанђелски или лосанђеоски?
  4. Мислим да можемо и да ћемо остати несврстани. Тако смо једино ми били у општењу са Заграничном црквом, кад су их сви прекрижили били. Епифаније признати нећемо, са Фанаром прекинути нећемо, стим да Фанар више никад више неће бити битан колико је био. Једног дана када буде помиритељни Сабор, мислим да ће све Цркве прихватити идеју да је сасвим ок да се јурисдикције преклапају, да сви заједно користимо неке значајније споменике. Тако је у Америци, тако је у Јерусалиму, зашто не би могло бити у Украјини? Идеја један епископ један град је била у првим вјековима, кад је хришћана било од 10 до 17 у заједници. Сад то више нема смисла и постало је узрок раздора и раскола. Само одбацимо ту идеју и возимо се и даље по истој цијени.
  5. 1) Мислим да сте погријешили тему наше данашње емисије. 2) Није ми јасно то ваши наши епископи. Ја лично никад нећу признати Епифанија, таман га признало 7 васељенских сабора, а знам и још десетине других људи који исто тако неће. Тако да ме боли уво, шта ће епископи гласати. Што каже Ињац, наше највеће оружје је да нема математике и логике, и да те упуцамо таман кад мислиш да ти иде најбоље (нпр Франц Фериднанд) 3) Балкански народи нису битни у свијету, али у Православној цркви јесу. Да нису Срби први скинули с нокта Вартоломеја и Епифанија, Руси би остали сами. Надам се да су свјесни тога. 4) Грци (попови) су свуда небитни сем на Балкану. Личе на старе и олињале бабе аристократкиње које иду по дипломатским пријемима да би пиле шампањац за џаба, и јеле уштипке и тако се свима додворавају за још који комад торте. Такви су исто грчки епископи и архимандрити на Западу. Не знам из ког разлога су тако лудо и јефтино продали поштовање које су имали код нас, као нигдје у свијету. Ваљда што нас сматрају нижом расом. У СПЦ су били поштовани и цијењени, и сад им је то неповратно нестало, барем у наредних 50 година, ако и буде. Ако успију да сломе СПЦ и разбуцају нам садашњу Аутокефалију, народ неће покорно ићи за њима, него ће престати да иде у Цркву. То је оно што они не схватају. Било како било, паре добити неће.
  6. Најсветији престо Александрије, јер већ кружи видео урадак alla Severina у коме се виде неке ногице Оца отаца, Судије васељене, Епископа епископа Папе и Патријарха. Ипак, неће све ићи лако јер Грцима је тамо проблем што од мисије имају блато и црнце, а од дијаспоре пола аутобуса Грка и значајан број Руса, па би нека дупла Јерархија послана из Москве врло лако могла да их финансијски измасакрира. А ипак, Александријска Патријаршија је само једно одјељене Министарства иностраних послова Грчке, тако да лова заједно са инструкцијама стиже из Атине. Добро су се и до сада опирали. Колико сам ја схватио неће још дуго. Истовремено, Руси имају озбиљан проблем јер њихови вјерници иду у било коју цркву и свеједно им је да ли је руска, српска или грчка. Наравно ни један Грк ни под разно не би ишао никад ни у једну цркву у којој нема пола сата ааааа на Свјати Боже и византијских заставица, тј која није грчка. Грци су националисти, а Руси нису, они су империјалисти. Прављење дупле јерархије захтјева велике паре.
  7. Све си погрешно схватио, уопште нисам рекао то што тврдиш. Не мислим да су плаћеници ови који су против ордена, нити неки праведници они који су за орден. И једини и други насједају на пропаганду. Напротив, мислим да прави плаћеници користе збрку око Вучићевог ордена да подрију Синод. Чак сам написао да поента уопште није орден или не, аутокефалија или не, него да се кампања на основу ових пренапрегнутих прича води са циљем подривања Синода и црквене структуре. Синод треба да буде на стубу срама и препаднут, како не би могао да доноси одлуке које ће очито донијети. Мислим да се само будале ложе на ове спинове, и не виде шуму од дрвета.
  8. Нема потребе онима који имају мозак амебе, и који стварно мисле да Григорије и Максим представљају неке самосталне и слободне стријелце, жељне аполитичности. Људи који се представљају као пријатељи Трампа и Меркел, који руку на срце о њима немају појма,не могу да глуме светитеље. Сјећали се ико колико се Григорије увлачио Додику, колико је био ангажован на изборним кампањама? Додуше касније су се растали, али сјећање ме довољно служи, да Григорије не може да никоме придикује о политичарима. Још поврх свега напише књигу у којој себе пореди са Леонардом Давичнијем? Енџој амнезија
  9. Хајмо сад овако мало искрено да анализирамо овај глупи пост. 1) да ми сви пређемо код Руса, да бисте ви ишли под Фанар? Што би ми прелазили код Руса, ми желимо аутокефалност, ви идите под Фанар директно. Нама је овако баш добро. 2) пасивна агресија, без икаквог аргумента, троловање, не доприноси теми, нема ни поенте 3) сугерише да је потпуно свеједно да се бавимо овом темом Итд Хајде се сад мало сабери и пробај дати неки смислен коментар. Све је дозвољено. Можеш рећи нпр ја сам зато да ми будемо фанарска експозитура јер волим гирос и клупе у цркви.
  10. Да проведем заобиђите ме господине је на санскриту помињање родног краја и матере у неприличном контексту,
  11. Максим је касније додао наводнике, тек кад је испала фрка, то је доказано. Осим тога и са наводним знацима није јасно шта је било неканонско. У каснијем интервју се исправио и направио добру анализу, и рекао да се ту провалио без везе. Међутим, никад није разјаснио шта је мислио да оно у Украјини подсећа на нас итд. Одговори ми шта инсинуираш да је Иринеј рекао и како је то слично са Максимовим говором о аутокефалности из 1219?
  12. Истопљени камену, није ми јасно шта инсинуираш да је владика Иринеј рекао? Слушао сам два пута тај минут и мени није ништа проблематично. Он је читао нешто што га је навело да мисли да та аутокефалност из 1219. није била пуна како је ми замишљамо данас. Вјероватно су морали да узимају свето Миро, нису га кували сами, или су плаћали неки разрез или су епископи имали право апелације Цариграду ако не би били задовољни одлуком архиепископа итд. Дакле, оно што данас не постоји у нашој аутокефалији. То нема никакве везе са тврдњом да је аутокефалија била неканонска, смели чин који подсећа на самосвете секташе којима је Вартоломеј дао аутокефалију. Молим смислен одговор.
  13. Ове теме су већ прежвакане у дијалогу православни - католици. Католици тврде да власт- монархија не постоји никад гола и никад само као част, него увијек има и одговорност и привилегије. Нама се сад сервира да напустимо православне позиције по том питању и прихватимо латинске. То је све ок, и легитиман приједлог, али ако већ морамо да промјенимо плочу након 1000 година, онда нам је боље да прихватимо и испреговарамо са Папом неку варијанту уније, а не да се понижавамо горима од нас, попут фанариота. Фанар нема никакве привилегије и прерогативе, нема право да даје аутокефалије, осим ако нису на његовој територији, нема право апелације, нема право ништа. Рим има свакаква права (Сардички сабор нпр), али ми то никад нисмо зарезивали. Колико тек мало пажње треба да придајемо неком умишљеном квази Папи, расисти и лажову?

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...