Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

milos50

Члан
  • Број садржаја

    34
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from Tristatri in Зоран Ђуровић: НОТА О МОЛИТВИ   
    Како да неко зна да ли је Илија или Иродијада? Шта уопште значи бити новозаветни Илија? Који је прави интерес Цркве? Чак и Јевреји, када су разапели Исуса, они су мислили да то раде за добро свог народа, своје заједнице и свог Бога. Обично када у нашој љубави међусобној нема љубави Божије онда та наша љубав често зна да пређе у оно друго. А то тако зна да овлада човеком да човеку измени и његов разум, и да човек и када чини зло, мисли да чини добро. Баш као што рече и Јеванђеље: "доћи ће време када ће вас убијати мислећи да Богу службу приносе" (Јн 16,2).
  2. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from александар живаљев in Зоран Ђуровић: НОТА О МОЛИТВИ   
    Како да неко зна да ли је Илија или Иродијада? Шта уопште значи бити новозаветни Илија? Који је прави интерес Цркве? Чак и Јевреји, када су разапели Исуса, они су мислили да то раде за добро свог народа, своје заједнице и свог Бога. Обично када у нашој љубави међусобној нема љубави Божије онда та наша љубав често зна да пређе у оно друго. А то тако зна да овлада човеком да човеку измени и његов разум, и да човек и када чини зло, мисли да чини добро. Баш као што рече и Јеванђеље: "доћи ће време када ће вас убијати мислећи да Богу службу приносе" (Јн 16,2).
  3. Оплаках :))
    milos50 got a reaction from Просечан србенда in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Нема ништа лоше у иронији. Али има, ако ноншалантно се односимо према истини и према Истини. Када истина треба или мора да буде онако како нама одговара. И Јевреји су распели Христа убеђени да раде праву ствар, у име своје истине, за добро свог народа. Разлика је у томе што Свето писмо не прикрива недостатке и грешке Изабраног народа, а ми покушавамо дјела наших народа, наше поступке у прошлости и данас, уз провидне изговоре да их (без потребе) учинимо безгрешним и светим. На тај начин исмевамо истину и Истину. Критеријум истине и правде је у нама, тако да, шта год радили и урадили, остајемо безгрешни и свети.   
    Толико од мене. Бог с вама.
  4. Волим
    milos50 got a reaction from Orthophill in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Али Дејан исто тако рече: „Ако је првих неколико  Охридских архиепископа, скоро све до тог Хоматијана, бирао и постављао византијски цар и то једног од попова из цариградске Свете Софије, о каквој аутокефалији се може причати?“ А ја сам злобан, непоштен, а сада и болестан. Хвала ти.
  5. Волим
    milos50 got a reaction from Orthophill in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    То и ја кажем. Хоматијан је онај прави узурпатор. И свети Сава се исто тако служи добрим политичким условима, али он ништа не узурпира, зато што ради свету ствар.  
  6. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from Orthophill in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Извини. Али ја сам баш злобан и непоштен. 
    „Василије II је озаконио ново стање: одредио је обим Охридске архиепископије, утврдио њен однос према Царству и према суседним митрополијама. Иако аутокефална, она је непосредно зависила од цара.
    Јованка Калић, „Ниш у Средњем веку“, Историјски часопис 31 (1984) 6.
     
    „Охридска аутокефалност требало je да сачува бугарску цркву од патријарховог уплитања. Њен je архиепископ био на високом месту y хијерархији византијске цркве и током неколико векова задржао je водеће место на средњем и северном Балкану.“
    Димитри Оболенски, Византијски комонвелт, Београд 1996.
     
    „Средином XII века титула је поново оживела у грчком облику код аутокефалних oхридских архиепископа“.
    Р. Љубинковић, Традиција Приме Јустинијане у титулатури охридских архиепископа,
    Старинар, Н. с. 17 (1966) 61.
     
    „Дакле, Охридска архиепископија је била аутокефална у односу на Цариградску патријаршију, патријаршија се није мешала у унутрашња питања архиепископије, те тиме њена аутокефалност није била нарушена. Умешаност цара у црквене послове не значи и нарушавање аутокефалности одређене црквене области, пошто аутокефалност представља само независност једне црквене области од друге“.
    Ивана П. Равић, Црква и држава у српским земљама од xi до xiii века, Београд 2013, 70.
  7. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from Orthophill in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Са наводницима, без наводницама, свети Сава је поступио како је поступио. То што није уопште питао Охридског архиепископа (а српске територије су тада биле део Охридске архиепископије) је сасвим канонски, зато што то не сме да буде неканонски. Тада је цариградски патријарх из Никеје све канонски поступио, данас кад исто то ради у Украјини, то опет не сме да буде канонски. Закључак: „канонски“ је само онда кад то мени иде у прилог.    
  8. Волим
    milos50 got a reaction from Рилски in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Са наводницима, без наводницама, свети Сава је поступио како је поступио. То што није уопште питао Охридског архиепископа (а српске територије су тада биле део Охридске архиепископије) је сасвим канонски, зато што то не сме да буде неканонски. Тада је цариградски патријарх из Никеје све канонски поступио, данас кад исто то ради у Украјини, то опет не сме да буде канонски. Закључак: „канонски“ је само онда кад то мени иде у прилог.    
  9. Не свиђа ми се
    milos50 got a reaction from Ведран* in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Са наводницима, без наводницама, свети Сава је поступио како је поступио. То што није уопште питао Охридског архиепископа (а српске територије су тада биле део Охридске архиепископије) је сасвим канонски, зато што то не сме да буде неканонски. Тада је цариградски патријарх из Никеје све канонски поступио, данас кад исто то ради у Украјини, то опет не сме да буде канонски. Закључак: „канонски“ је само онда кад то мени иде у прилог.    
  10. Љут
    milos50 got a reaction from Жика in Зоран Ђуровић: De constanti et perpetua virtute Maximi episcopi   
    Са наводницима, без наводницама, свети Сава је поступио како је поступио. То што није уопште питао Охридског архиепископа (а српске територије су тада биле део Охридске архиепископије) је сасвим канонски, зато што то не сме да буде неканонски. Тада је цариградски патријарх из Никеје све канонски поступио, данас кад исто то ради у Украјини, то опет не сме да буде канонски. Закључак: „канонски“ је само онда кад то мени иде у прилог.    
  11. Волим
    milos50 got a reaction from Orthophill in Епископ бачки Г. Иринеј о саопштењу Епископа западноамеричког Г. Максима: Опасни портпароли   
    То значи да је раскол „такозвани“, али да ипак није раскол? Или је „такозвано македонски“ зато што је „македонски“ измишљотина и не постоји, али је ипак шовинизам, макар у суштини непостојећег (ид)ентитета? И како то да постоји само „украјински“, „бугарски“, „македонски“ патолошки псеудоцрквени шовинизам, а да су велике свете и једине богоизбране православне нације успеле да остану имуни на то велико зло и да у пуноћи живе свету наднационалност православља?   
  12. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from александар живаљев in Епископ бачки Г. Иринеј о саопштењу Епископа западноамеричког Г. Максима: Опасни портпароли   
    То значи да је раскол „такозвани“, али да ипак није раскол? Или је „такозвано македонски“ зато што је „македонски“ измишљотина и не постоји, али је ипак шовинизам, макар у суштини непостојећег (ид)ентитета? И како то да постоји само „украјински“, „бугарски“, „македонски“ патолошки псеудоцрквени шовинизам, а да су велике свете и једине богоизбране православне нације успеле да остану имуни на то велико зло и да у пуноћи живе свету наднационалност православља?   
  13. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from badenac in Епископ бачки Г. Иринеј о саопштењу Епископа западноамеричког Г. Максима: Опасни портпароли   
    То значи да је раскол „такозвани“, али да ипак није раскол? Или је „такозвано македонски“ зато што је „македонски“ измишљотина и не постоји, али је ипак шовинизам, макар у суштини непостојећег (ид)ентитета? И како то да постоји само „украјински“, „бугарски“, „македонски“ патолошки псеудоцрквени шовинизам, а да су велике свете и једине богоизбране православне нације успеле да остану имуни на то велико зло и да у пуноћи живе свету наднационалност православља?   
  14. Волим
    milos50 got a reaction from Orthophill in Ромфеа: И Александријска патријаршија оштро осудила антиканонско деловање БПЦ у Македонији   
    Све је то због ревности запазивање светих канона. Грци једино желе спасење расколника из МПЦ. Тој је брига за њихове душе. То што су се дрзнули да се називају „Македонцима“ и то је нека гадост- сада само није јасно дали је то грех или и то није запазивање светих канона. Свети Грчки Синод јасно каже да је име „Македонија“ и црквено питање. То је истина базирана на свете оце и свете каноне свете Цркве, а ови раскољници који живе у „идолопоклоничком етнофилетистичком духу“ су у заједници са „црним ђаволом“ и због тога нису свесни те свете наднационалности која изобилно се показује код све возљубљене суседне народе (посебно се то видело на Солунске и Атинске протесте). Никако да разумем то „вриштање на остатак Православља, које пре личи на дерњаву малог и гордељивог клинца, него на неку озбиљну еклисиологију“. Они само желе да нам спасе душу, а ми то никако да разумемо да је то за наше добро. Живела света православна инквизиција!   “We are uncompromising to the word Macedonia,” the Holy Synod decided on Wednesday. “The issue touches us, we follow it with agony and emotion. It is not only national and political, it is also ecclesiastical,” Archbishop Ieroymos said. It seem that he opposes rallies on this issue. “We stand firm to what we have decided as Christians and as Greeks,” Emmanuil, Bishop of Polyani and Kilkisiou added.
  15. Волим
    milos50 got a reaction from Orthophill in Синод Васељенске патријаршије o канонском решавању црквеног питања у БЈР Македонији   
    Македонци су „племе“ које је Тито створио. Али су стока, па немају разум и не знају да су Срби. Зато је овде света Српска црква да освежи њихово памћење. Зато је Христос дошао и зато је то света задача свете Српске цркве - да они бестидници поново препознају свој свет идентитет: они који схвате шта је то Тито урадио, они ће спасити своје душе. Остала бесловесна стока, то племе му његово, нек цркне (еванђеоска порука од духовне газде ОА). 
  16. Свиђа ми се
    milos50 је реаговао/ла на Orthophill у Бугарска црква одбила позив тзв. МПЦ да присуствује прослави 1000 година Охридске архиепископије   
    И Бугарска Црква организовала прославу иљаду годишнице Охридске Архиепископије. На 10. јуни у свети Александар Невски. Тако да и СПЦ може да пошаље делегацију на ту прославу.
    http://www.bg-patriarshia.bg/news.php?id=263505
  17. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from kopitar in Бугарска црква одбила позив тзв. МПЦ да присуствује прослави 1000 година Охридске архиепископије   
    Сабор СПЦ је одлучио да у току ове године молитвено и достојанствено обележи и хиљадугодишњицу оснивања Охридске Архиепископије. Бугари ће тамо сигурно доћи.
  18. Свиђа ми се
    milos50 got a reaction from kopitar in Бугарска црква одбила позив тзв. МПЦ да присуствује прослави 1000 година Охридске архиепископије   
    А зашто да их не позове? Можда се договоре чији је Охрид и Архиепископија... Српска црква има Охридску архиепископију, у уставу Бугарске цркве стоји да је она бугарска, Охридска црква једино не припада људима који вековима и данас живе у Охриду.     
  19. Не свиђа ми се
    milos50 got a reaction from Вилер Текс in Епископ стобијски и Местобљуститељ струмички Давид: Несазрелост македонских власти у односу на верске слободе!   
    Мени не смета да и Јапанац буде мој владика „ако ради за црковне интересе“ -  а то је да се брине за спасење народа Божјег који је њему доверен. ПОА је страна антинародна политичка инсталација која само има облик цркве, под изговором да спроводи „канонски поредак“ ради за антимакедонске политичке интересе. Црква треба да буде само... Црква. 
  20. Волим
    milos50 got a reaction from MKD13 in Епископ стобијски и Местобљуститељ струмички Давид: Несазрелост македонских власти у односу на верске слободе!   
    Давид каже да се у Македонији дешава „стопирање унутрашњих реформских процеса по питању верске слободе, па тиме и додатно варваризовање наше демократије, када је реч о остваривању и поштовању религијског плурализма“.  На крају стоји да је то „редовна недељна колумна Епископа стбијског и Местобљуститеља струмичког Давида за најтиражније дневне скопске новине „Слободен Печат“, објављена 8. Марта 2018. год“. 
    Давид каже да је прогоњен и дискриминован. У којој би то „варваризираној демократији“ допустили да неко ко делује нелегално (то значи и противзаконито) „редовно“ пљује по земљи и друштво за „најтиражније дневне новине“? То овај српски владика ради сваке недеље у Македонији. Баш би хтео да видим да неки епископ из МПЦ пише редовне колумне у неким српским тиражним новинама. 
  21. Не свиђа ми се
    milos50 got a reaction from "Tamo daleko" in Епископ стобијски и Местобљуститељ струмички Давид: Несазрелост македонских власти у односу на верске слободе!   
    Давид каже да се у Македонији дешава „стопирање унутрашњих реформских процеса по питању верске слободе, па тиме и додатно варваризовање наше демократије, када је реч о остваривању и поштовању религијског плурализма“.  На крају стоји да је то „редовна недељна колумна Епископа стбијског и Местобљуститеља струмичког Давида за најтиражније дневне скопске новине „Слободен Печат“, објављена 8. Марта 2018. год“. 
    Давид каже да је прогоњен и дискриминован. У којој би то „варваризираној демократији“ допустили да неко ко делује нелегално (то значи и противзаконито) „редовно“ пљује по земљи и друштво за „најтиражније дневне новине“? То овај српски владика ради сваке недеље у Македонији. Баш би хтео да видим да неки епископ из МПЦ пише редовне колумне у неким српским тиражним новинама. 
×
×
  • Create New...