Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

TSCHeTSCHen

Члан
  • Број садржаја

    19
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Zoran Đurović у (VIDEO)ĆIRILICA - Vlast Crne Gore otima imovinu SPC sramnim aktom   
    Да, овде је само питање колико би се сепарација брзо одвијала. ЦГ није исто што и Украјина, али има додирних тачака. Не треба заборавити, ово што превиђају сепаратистички спинери, да је Амфилохије позвао Вартоломеја да се умеша у ствар која је ексклузивно унутрашња ствар СПЦ, а без да се саветује са СПЦ! - И сада се мени чуде што ја имам против тога што је Амфилохије наручио Вартоломејево писмо!
  2. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Ćiriličar у (VIDEO)ĆIRILICA - Vlast Crne Gore otima imovinu SPC sramnim aktom   
    @Zoran Đurović Срећна Слава!
  3. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?
     
    Текст је више питање, него што имам одговора. Наиме, реч је о природи везе између протојереја-ставрофора проф. др Драгомира Санда и ткз. херцеговачког клана. Наиме, он је био придружени члан оних који су бојкотовали 05. децембра 2019. седницу Наставно-научног већа Православног богословског факултета УБ. Није херцеговац. Међутим, увек га видимо придруженог у акцијама овог тима. Тако ће за Тв Храм водити интервју са епископом западноамеричким Г. Максимом Васиљевићем (овде), који износи идеју да превазиђемо наше уске интересе, па да се све цркве у САД споје у једну (овде).
    Пре више година сам читао Сандов клеветнички текст-тужбу против о. Владимира Вукашиновића, али како је тужба била најобичнија клевета, Патријарх ју је одбацио. Но, Сандо се није зауставио и лобирао је активно да се уместо Вукашиновића за декана изабере епископ пожаревачко-браничевски Г. Игњатије. Вели се да му је заузрат обећано да ће постати редован професор на ПБФ, и у тај степен је унапређен од МЦП, јер они деле титуле и шаком и капом, иако то нема везе са реалношћу. Тако Светигора: „У вечерашњој Катедри послушајте предавање протојереја-ставрофора проф. др Драгомира Санда, редовног професора Православног богословског факултета Универзитета у Београду“ (овде). Сандо је пак ванредни професор (овде).
    О. Сандо је ипак доживео разочарење. Морам да похвалим ПБФ да је способнији од БУ у истраживању плагијата. Наиме, Сандо је аплицирао да постане редовни професор, али је способни А.Ђ., који је мој пријатељ, открио да је рад у питању плагијат, па је сам Игњатије саветовао Санду да се повуче, и овај је сада ванредни професор. Нека поцепа рад и напише нов за 7 дана, јер су то ти способни људи, супермени као Васиљевић.
    Но, Сандо се у подвизима не зауставља па се јавља као протагониста у скорашњем циркулару Перишић-Кубат: „...у вечерњим часовима митрополит Порфирије је позвао колегу проф. др Драга Санду, и том приликом му рекао: 'Патријарх ти је поручио да, уколико сутра не гласаш за смену декана, глава ти је на пању.' Колега Сандо је исте вечери о том разговору обавестио декана владику Игнатија“ (овде). Истинољубивост Сандова се видела још у Вукашиновићевом случају, где је у Патријаршији банован, како би рекли млади, а још и из неуспелог покушаја да се домогне вишег ранга преко плагијата.
    Паметном доста.
     
    Зоран Ђуровић
    Рим, 14.12.2019

    View full Странице
  4. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на logdanov у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    Ја не бих волео чак ни да их називају цензорима, самозваним портпаролима или другим погрдним именима и то нарочито не у безбожнички медијима на радост свима који не желе добро Цркви.
    Који тек безумник то гледа са одобравањем?
  5. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    Добро је да нисам био као у доба Јеремије, насекирали би ме поштено, малко изгазили, вргнули у неку јаму и сл... 
    Зато су само покушали да ми код фанариота одузму лиценцу, али се као Павле у кошари спустих низ зидине Рима и утекох од душмана! Онда узеше Теодосије (знамо из какве породице потиче) и Амфилохије да се распитају чији сам поп не би ли ми се крви напили. Али одговор не добише. Баш јуче примих неку претећу поруку на блесинџер од неког проф. са ПБФ, али га отпаравих како драги Бог заповеда. Писа лик: "Razmišljam da li da ti javno pošaljem peticiju studenata sa Akademije za konzervaciju i restauraciju ili tvoj trenutni kanonski status. Možda objavim oboje zajedno..." Не цитирам све јер се помињу и моји пријатељи. Несрећник не зна да су се те петиције појавиле барем 3 пута у медијима. И ја сам их наводио. Но, сада им се приближава крај и не знају где ударају. У петак је седница на ПБФ а они су спали на 4 мачке, што би рекли Италијани, а откачио их је и БУ. Појавило се и доста прелетача кад су видели да је враг однео шалу. Септембар многи неће видети...  
  6. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Никодим у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    И: "хвала ти Боже што нисам као ови овде на форуму који измишљају раскол тамо где га нема и нападају јадну тројицу Владика, који добро желе нашој Светосавској Цркви"!
  7. Волим
  8. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Стаљиново унуче у Верски комунизам   
    Четврта, а у ствари већ пета, индустријска револуција води ка све мањиј зависности капитала од рада људи. Мора се дефинисати нов начин поделе зараде који неће бити у корелацији са уложеним радом. Ако се то не деси доћи ће до таквих потреса у друштву који ће бити толико јаки да ће уништити садашњу цивилизацију. Точак развоја технологија ће се само убрзавати,и тога морамо бити свесни.Улога човека ,његовог рада,како физичког тако и умног, ће бити све мање потребан док на крају не буде тотоално ишчезла потреба за њим. Редефинисање власништва над капиталом,који више није већински материјалан чак више није ни финансијски,већ је у сфери интелектуалних права, је основни антагонизам садашњих односа у свету. Капитал постаје право на нешто, филм, производ ,програм,научно откриће ,технологију..итд итд.Та прерасподела није сад само над директним власништвом него и на добитима коју власништво доноси,а које су се делиле преко уложеног рада радника,Сада је то учешће сконцентрисано у сувише узан слој популације.Неопходно је направити нове начине преласка новостворених вредности од власника капитала у шире слојеве а који нису везани искључиво за уложени рад ,како физички тако и интелектуални, јер сам вам већ поменуо да ће то учешће рада бити све мање и мање. Ако то успемо онда ће неминовно наступити златни еон Сваку промену у друштву, су покретали антагонизми,а овај је огроман и немамо разрађене социолошке методе нити размишљања која би дала одговор како даље. Нису власници капитала зли и охоли па да они то не знају и не схавтају где нас овово све води. Знају они то,и њима је у интересу да дође до прерасподеле јер ће и даље они бити ти који владају и даље ће они бити који су најмоћнији а ако дође до лома нема ни њих.Сада је можда једна од највећих вредности интеракција на интернету. Неки људи су дали идеју да се преко интеракција на интернету ствара нова вредност и да се то плаћа људима то је можда нека најреалније приче за прелазни систем нове прерасподеле капитала Сигурно бар још наредни миленијум,власници капитала ће бити владајуће касте. И они морају да воде рачуна о превазилажењу антагонизама између сосптвених интереса и интереса популације јер тако спашавају себе од света који је у супротном неминован да настане..Приказ таквог света је одлично дат у футуристичкој визији Мад Макса. Свет смрти цивилитације. Али наравно да превазилажење антагонизама не иде једноставно и безболно. А ти процеси трају још од прве организоване Империје,Рима,и још пре, Изласком Јевреја из Египта, и у Риму је на челу био патриције Цезар који је вршио реформу прерасподеле капитала од патриција ка плебејцима а у Изласку је на челу био Принц Египта Мојсије. Повезивање овога данас са причама о капитализму или робовласништву и њиховим дивљим природама гомилања капитала, је сасвим погрешно јер то уопште није садашњи проблем.До сада су били потребни радници, није битно слободни или робови, били су потребни да обаве посао а од сада не . За пар деценија сви послови ће бити преузети од робота и вештачке интелигенције.Сада не говоримо о "статусу слободе радника" него о томе да су људи непотребни да би систем опстао. Говоримо о њиховом животу или елиминацији. У горе описаним процесима говорим кроз призму хуманистичког приступа, међутим постоји и други концепт, а то је депопулација.Концепт депопулације је концепт нацизма и дефинисања неких људи као више вредних а скоро цело човечанство дефинише као недовољно вредно да пренесе ген даље. Одговор на све изазове непрерасподељеног капитала и новог нацизма можемо наћи само у верском комунизму, Интернационализам, и плурализам вере даје једину шансу опстанку људског рода а без масовних злочина над целокупном популацијом. То је концепт који је код нас представљао режим 90тих на челу са Слободаном Милошевићем.Да тај концепт у свету има све више присталица, препознаје се кроз васкрсавање идеја хуманистичке левице које је стварао Стаљин.Те и такве идејe су једина шанса да свет не сагори у идеолошким, националним и религијским ратовима као и у револуцијама и сукобима који ће перманентно настајати због антагонизама прерасподеле добити од капитала   Миле Бајшев
  9. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    НЕКОМЕ ОД АДМИНА: ОДМОРИТЕ ОВУ РАЗУЛАРЕНУ ПОПАДИЈУ ДА МИ НЕ ТРОЛУЈЕ СВАКУ ТЕМУ. 
  10. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Вукашин у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    Bash smo se iznenadili. Djurovic ono veche kad si se oprostila od foruma rece, eto je sutra kao Krstinja, ha-ha.
  11. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Аристарх у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    То си ти рекла и још пар људи који су ботови. Ја нисам чуо некога од Америчких владика да тако нешто каже званично. Они су у правном смислу урадили шта су урадили, у теолошком такође и то је неоспорна чињеница.
    Иринеј је званично Максима напао са правом, да је Максим имао шта да каже рекао би. Он је само користио фалсификовање и везе у медијима да збуњује народ, што је раскринкано одмах званичним саопштењима после којих се није оглашавао
  12. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на ekdikos_apomahis у Raskol se zahuktava   
    О чему ти причаш?
    Као прво, прекид општења се по правилу доноси саборском одлуком. Један од разлога зашто су сабори установљени је суд епископим.
    Даље, ово још увијек није осуда. Осуда би била низложење. Ово је упозорење, које може и да буде лијек. Нека оде до Кирила, нека повуче своје одлуке.
    Зоран Крстић и Здравко Деврња. Шта тачно потврђујеш под "доказивањем"? Снимило га је стотињак камера.
     
    И шта сад? Нису они тек онако ту. Његов синод титуларних епископа је потписао исту одлуку као он. И сами су заслужили канонске санкције.
     
     
     
     
  13. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Pontifex Emeritus у Raskol se zahuktava   
    Слажем се да је Вартоломеј неспособан за положај поглавара православног света. Не само због тога што се показао недовољно мудрим, него зато што Цариградска Црква није уистину васељенска, већ је грчка. А није ни Мајка Црква свим Црквама, већ је то Јерусалим. Зато нам је потребно темељно преуређење устројства, да би Црква стала на здраве ноге.
  14. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Снежана у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    @Душица kolko je tebi dobro!!! 
     
  15. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Eurod у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    Проблем је то што се православном народу овде представљаш као првомученица и исповедница, чиме дефецираш по истинском подвигу мучеништва и исповедништва. То је моја вера и не дам алавим, глупим и нескромним женетинама да се издају за истину када су заправо лаж. 
    Теби твој поп вероватно није објаснио, али једина ситуација у којој можеш да јавно дигнеш глас против епископа је ако поступа неправославно, односно ако исповеда јерес. Ти са тим очигледно проблем немаш и никад ниси имала. Све што те занима је твој душевни и материјални комфор и све твоје кукумакање, које ти називаш исповедништвом, своди се искључиво на то. Не заслужујеш ништа осим гнушања и презира.
     
     
  16. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Вукашин у Зоран Ђуровић: Врела јесен СПЦ коју прорече Ава Римски   
    Muska reinkarnacija popadije : )
  17. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Драгана Милошевић у Migranti Muhamed i Atusa prešli u pravoslavlje   
    Migranti Muhamed i njegova supruga Atusa iz Irana, koji borave u Centru za azil u Banji Koviljači, početkom godine su u crkvi Pokrova presvete Bogorodice u Loznici uzeli pravoslavnu vjeru i dobili imena Mihailo i Teodora.

     
    A dok čekaju završetak procesa za dobijanje azila u Srbiji, 9. decembra u Beogradu održaće prvu izložbu zajedničkih slika i rukotvorina.
    U sobi od samo pet kvadrata nalazi se privremni dom, ali i mali atelje Muhameda i Atuse, odnosno Mihaila i Teodore. Slikanjem i bakrorezom, kažu, pokušavaju da se osjete korisnim, ali i da prekrate vreme koje provode u Centru za azil, pričaju za RTS.
    "Slikanjem i kaligrafijom bavim se još od detinjstva. Slikam motive iz persijske poezije, koja je veoma važna za naš narod, i na taj način pokušavam da napravim vezu između Irana i Srbije. Na mojim slikama nalaze se i konji, koji su moja velika ljubav, jer sam bio prvak u jahanju, ali i portreti žena koje simbolišu lepotu", kaže Muhamed, odnosno Mihailo, iz Irana.
     
    Mihailo i Teodora ne žele da odu u zemlje zapada, već svoju budućnost vide u Srbiji. Oboje su visokoobrazovani, a Mihailo je u Iranu radio kao istoričar umjetnosti i arheolog.
    U Srbiji borave već više od godinu dana, a 10. decembra obilježiće i krsnu slavu – svetog Jakova Persijanca.
    "Mislim da je Srbija sigurna i lepa zemlja. Volim vaš narod, veoma ste ljubazni i prijateljski nastrojeni. Stekao sam mnogo prijatelja ovde i mogu reći da se osećam kao kod kuće", navodi Mihailo za "RTS".
    "Zatražili smo dozvolu za azil u Srbiji i ukoliko je dobijemo, planiramo život van azila, svoj dom i porodicu. Nastavićemo da se bavimo umetnošću, i da pokušamo da srpskom narodu približimo kulturu Irana", ističe Atusa, odnosno Teodora.
    Mihailove slike i Teodorini bakrorezi biće izloženi u Matici iseljinika i Srba u regionu u Beogradu. Pomoć oko organizacije, ali i nabavke materijala dobili su od Komesarijata za izbjeglice, organizacije IOS, i Centra za azil u Banji Koviljači.
     
    Migranti Muhamed i Atusa prešli na pravoslavlje
    MONDO.BA Migranti Muhamed i njegova supruga Atusa iz Irana, koji borave u Centru za azil u Banji Koviljači, početkom godine...  
  18. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Milan Nikolic у Raskol se zahuktava   
    УПЦ подржала иницијативу о Свеправославном сабору у Јордану
    Свети синод Украјинске православне цркве подржао је иницијативу јерусалимског патријарха Теофила да се одржи Свеправославно саветовање у Јордану, истакавши да је то једини начин за излазак из кризе на пољу међуправославних односа.
    „Једини начин за излазак из те кризе је Свеправославни сабор и решавање целог комплекса тих проблематичних питања. Упркос свим потешкоћама које су повезане са сазивањем таквог саветовања, ми тренутно не видимо други излаз из кризне ситуације. Стога поздрављамо иницијативу блаженог патријарха Светог града Јерусалима и целе Палестине Теофила Трећег да се сазове Свеправославно саветовање у Јордану“, наводи се у саопштењу Синода, које је објављено на сајту Украјинске православне цркве.
    У саопштењу се истиче да је Јерусалимска патријаршија и пре помагала УПЦ у тешким временима.
    Прекид евхаристијског општења 
    Прекид евхаристијског општења са онима који су признали украјинске расколнике не иде у „правцу самоизолације“, него у смеру „заштите цркве од богохуљења“ и заступања „чистоте канонског предања“, наводи се у саопштењу Светог синода УПЦ.
    „Оптужбе на рачун УПЦ да се креће путем самоизолације због тога што прекида евхаристијско општење са онима који су ступили у општење са расколницима, лажне су и манипулативне. Ми заступамо чистоту канонског предања цркве и штитимо цркву од богохуљења“, истиче се у документу.
    Како се наводи, антицрквеним делима се брише граница између цркве и раскола.
     
    https://rs.sputniknews.com/evropa/201912061121292363-upc-podrzala--inicijativu-o-svepravoslavnom-saboru-u-jordanu/
     
  19. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Vladan :::. у Raskol se zahuktava   
    Ја то нигде не поменух. Занимљиво је шта ти се врзма по глави...
    Аааа... То са мафијом је значи уздржање у посту? Изгледа да попушта полако. Можда да поједеш једну пљеску ради баланса?
    Опет нам препоручујеш да будемо лицемери?? Две пљеске за тебе.
     
  20. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на ekdikos_apomahis у Raskol se zahuktava   
    На колико васељеснких сабора је први присуствовао? И шта рећи за монотелитску јерес, када су и Први и Други и Трећи пали у јерес?
  21. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Vladan :::. у Raskol se zahuktava   
    То се подразумева да ти тако сматраш. Зашто то онда истицати ако је свима недвосмислено јасно да је то твоје лично мишљење? Осим ако није?
    Зато ја сматрам да је оно што износиш мишљење неке групе (које се у великој мери али не можда сасвим поклапа са твојим мишљењем због чега га често истичеш као своје иако је то очигледно). Индиција за то је и што стално понављаш једно исто прескачући све што ти се говори.
    А то што понављаш формулишеш као бригу за СПЦ ако галами око Барта.
    Међутим, мислим да је ту реч о нечему другом. Мислим да је интерес те групе, у чије име изгледа пишеш, да се не таласа и не галами око Барта и Украјине али не из бриге за СПЦ него због управљања кризом. Јер је јасно да Барт нема намере да стане али је потребно да се утиша све што је могуће да би се створила илузија о прећутном признавању статуса кво и тиме олакшао даљи посао.
    Дакле, иако се порука представља као:
    - не морате да признате Епимафија али бар не галамите да не наљутите Барта да не среди (и) СПЦ
    она у ствари има други циљ а то је:
    - не морате да признате Епимафија али бар не галамите (око Украјине, Грчке, Александрије) да би Барт, Амери и сателити могли лакше да раде расколнички посао и даље.
    Ето, тако некако ми то изгледа...
     
  22. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на ekdikos_apomahis у Raskol se zahuktava   
    Па неко је некад донио каноне који нам говоре да би требало да прекинемо евхарисијско општење са фанарским милетбашом. Уосталом сав овај проблем је и настао зато што оне неће да поштује границе које је поштовао дваес и кусур година. На крају, он је у ову авантуру пошао јер је уцијењен. У Америци су на суду због проневјера са Црквом коју праве на мјесту терористичког напада, а држава им је у дужничком ропству. Зашто ми Срби да будемо фини према Грцима док праве хаос по Цркви? Чиме су нас задужили? Учествовањем у бомбардовању?
    Тим што је Вратоломије извршио велику нужду на своје ријечи у претходних 25 година?
    Вођство грчке држава и Цркве су допустили да буду монета за поткусуривање... заиста не знам како да се солидаришем са таквим људима...
     
     
    De mortibus aut nihil aut bene. Пусти ти сад Игњатијева. Руси су видјели да су се зајебали са Бугарима који су се већ послије Берлинског конгреса продали Енглезима, па Швабама... Е да, Отомани су им дали ферман на Скопље и Велес касније.
    А Срби и Бугари тешко да су икад били у некој нарочитој љубави..
     
     
     
     
     
     
     
     
  23. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Жељко у Raskol se zahuktava   
    Најбоља је фора кад Грци Словене оптужују за етнофилетизам и Русе за мит о Трећем Риму.
     
  24. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Ромејац у Raskol se zahuktava   
    Баш ти делиш њихове ставове:
    Што ће рећи да си за првенство у православљу! И фанариоти су исто за првенство!
    Ево шта си писао:
    Али међу вама да не буде тако; него који хоће да буде међу вама велики, нека вам служи;
    И који хоће међу вама да буде први, нека буде свима слуга.
     
  25. Волим
    TSCHeTSCHen је реаговао/ла на Ромејац у Raskol se zahuktava   
    О чему ти трућаш!
    Где сам ја то "јуначе" бугарски етнофилетистички (јерес) раскол хвалио, оправдавао, умањивао утицај руске стране... и све шта си смислио да ми прикачиш? Како ти лажно тврдиш!
    Ево шта сам написао:
    А то је био одговор на твоје писање:
    Сви ви борци за "не мешајмо се - чувајмо дупе своје" по ничему се не разликујете од пилатовског прања руку!
    А кад виде Пилат да ништа не помаже него још већа буна бива, узе воду те уми руке пред народом говорећи: Ја нисам крив у крви овог праведника: ви ћете видети.
    Лепо ли ти србине описа и себе! Мрачњак, сецикеса, покварењак... тако ли видиш свој род (па и себе)?
     
    "Мили Боже, што ћу и како ћу?
    Коме ћу се приволети царству:
    Да ли ћу царству небескоме?
    Да ли ћу царству земаљскоме?
    Ако ћу се приволети царству,
    Приволети царству земаљскоме,
    Земаљско је за малено царство,
    А небеско увек и довека".

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...