Jump to content

goranger

Члан
  • Број садржаја

    1886
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    1

Репутација активности

  1. Волим
    goranger је реаговао/ла на Вукашин у Свештеник Угрин Поповић: РЕЧЕ НЕКО…(о ТРИ табуа везана за ПРИЧЕШЋЕ)   
    Беседа на ову тему. Одлична!
  2. Свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Млађи Катон у Да ли су ово последња времена?   
    С једне стране све ово ми звучи превише комично. Уозбиљим се кад схватим да људи у све ово заиста верују. И, невероватно, што је теорија нереалнија или глупља, то се на њу више људи лепи.
    Е, сада бих баш питао: а шта ако је то ваше ложење на све ове фантазије, заправо, део антихристовог плана да вас скрене са правих знакова времена? 
    Уозбиљимо се већ једно, забога.
  3. Оплаках :))
    goranger got a reaction from Млађи Катон in Да ли су ово последња времена?   
    Ima u Trećem oku dosta o tome, poučno...
  4. Хахаха
    goranger got a reaction from fsa in Да ли су ово последња времена?   
    Ima u Trećem oku dosta o tome, poučno...
  5. Волим
    goranger got a reaction from sanja84 in Атеисти питају вернике   
    Stari zavjet zabranjuje jesti svinjsko meso a cvarke, pohovan mozak i ostale specijalitete dopusta. Novi zavjet pak dozvoljava i cevape, rebarca, plecku i glavushu...slava Bogu 
    Ps. I da ne budes papak i svinja u zivotu
     
  6. Зачуђен
    goranger је реаговао/ла на Jestira. у Атеисти питају вернике   
    Eventualno možeš da budeš Pepa Prase...
  7. Волим
    goranger got a reaction from Edmund in Атеисти питају вернике   
    Stari zavjet zabranjuje jesti svinjsko meso a cvarke, pohovan mozak i ostale specijalitete dopusta. Novi zavjet pak dozvoljava i cevape, rebarca, plecku i glavushu...slava Bogu 
    Ps. I da ne budes papak i svinja u zivotu
     
  8. Хахаха
    goranger got a reaction from Edmund in Očajanje   
    Gledaj zadrugu
  9. Не свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Родољуб Лазић у Злоупотреба икона и крста   
    Опсежна студија двојице руских аутора (једног свештеника и једног богослова) о погрешној употреби икона и Часног крста, преведена на српски. 
    https://stanjestvari.com/2020/09/17/svestenik-aleksej-knutov-vladimir-nemicenkov-zloupotreba-ikona-u-savremenom-svetu/
    Ако је некоме превише да све чита, од 8. стране крећу "конкретна" разматрања шта је благочестиво поступање, а шта није.
    Мислим да је ово прилично важно данас. Мени је увек било невероватно продавање у црквеним продавницама привезака са кључеве са иконицама , као и оне чаше и флаше са иконима и крстовима.
    А украсне "славске"кесе са хиландарским Христом или Крстом су стварно ужас. 
  10. Не свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Родољуб Лазић у Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Да је лепо - није, да је грех - јесте, да Бог зна зашто је то урадио и шта ће са тим - зна, да постоји покајање до краја живота - постоји...макар Андрј и мислио да је урадио добру и паметну ствар што је одбацио свештенство.. Дај Боже свима спасење!
  11. Не свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Hadzi Vladimir Petrovic у "Параноично лице" или шта Дали Салвадор открива иконописцима?   
    Одломци текста: "Фенеменолошки аспекти параноично критичког метода" Ликовне Свеске 7
     
    Гнусова и беда апстрактног стварања
     
    /Очигледни недостатак филозофске и опште културе веселих заточеника тог модела менталне дебилности који се назива апстрактном умјетношћу, апстрактним стварањем, нефигуративном умјетношћу итд., једна је од оних најаутентичније слатких ствари са становишта интелектуалне и "модерне" пустоши нашег доба.
    Закснели кантовци, љигави од скатолошких златних пресјека, и даље хоће нам на новом оптимизму свог новог фотопапира сервирају тај чорбуљак од апстрактне естетике који је, истину говорећи, још гори од оних колосално одвратних супа неотомизма са охлаћеним резанцима којима ни изгладњеле мачке у грлевима неће да се приближе.
    Ако по њима форме и боје имају неку естетску врједност саме по себи, и изван своје "представљачке" вредности и анегдотског значење, како би они могли да објасне класичну параноичну слику.../ Овде би за сад прекинуо цитат.
     
    Слика у прилогу је Далијево откриће рјеч је о фотографији људи који сједе испред шатора, Дали је фотографију посматрао под другим углом и уочио лице, назвавши га параноично лице.
     
    Овај феномен о двије потпуно различите слике у једној фотографији које чак не ремете једна другу је класичан надреалистички феномен.
     
    Ово има антрополошки значај и на овом феномену Дали развија " Параноично критички метод"
     
    Тумачи писма и отаца који се сматрају објективним су овом форографијом сахрањени, јер не само да превиђају него негирају властиту параноју у коју улази и научни апарат!
     
    Нпр, када би једна реалност слика "људи сједе испред шатора" била "римокатолизам", а друга слика " портрет жене" била православње, како би по основу факта: фотографије, нешто могли доказати?
    Остаје да преиспитујемо, критикујемо властиту параноју, без предрасуде да је наша слика реална, јер је као и многе друге надреална.
    На овоме расту други надреалистички методи, покушај да се реално ослободи од "над" да се "над" обликује и преобликује да се квадрира итд., све у оквиру склопа сплета, човјека и свијета.
    Међутим сваки (надреални) склоп човјека и свјета је лажни, уклањање сваког опосредовања је нихилизам параноје, ништње општег смисла бића у цјелини.
     
    Сваки покушај човјека да се повеже са свјетом је страст и увлачи га у бесмислен сплет јер свјет нема смисао! Метафизика је кроз своју историју све покушала и све могућности исцрпила, закапњели "теолошкоперсоналистички" покупај да то буде личност није врједан помена јер се личност не јавља у свјетовности, метафизици, онтологији и криминалан је, јер личност своди у магијско, али пошто се болест запатила дужан сам.
     
    Да свјет нема никаквог смисла (осим разноврсних параноја, привида) знали су Оци коју су сваку повезаност са свјетом дефинисали као страст.
     
    Када се ослободимо параноје "смисла" свјета и бића у цјелини , "опште истине" праве слике, свјета, ми ипак остајемо окружени појединачним бићима, стварима, бивствијућим, која постоје себи самим истовјетна, без заједничког смисла у апсурду, укључујући и нашу властиту самоистовјетност.
    Тотално без везе са другим бивствијућим, без утопљености у свјет (параноју свјета) и без Бога.
    То је реалност без оног "над" чист апсурд, онако како га Симеон Бекет духовни отац Мирчеа Елијадеа описује, Мирче се упустио у археологију оног "над" у религију као повезивање - везу које превазилази, апсурд појединачног бића по себи у својој савршеној заокружености и бескрајној усамљености, што је апсурд, али за слављење, док је сливање у свјет магија и демонизам, лажна "веза" међу појединачним бићима, страст.
    Дакле није страст "сексуална" моћ, или било која друга човјекова моћ својствена његовој природи, него је страст свака лажна "веза" са свјетом или појединачним бићима у њему! Чак и када је та моћ говор или мишљење!
    Човјек не може како то тврди онтотеологија и метафизика да својом слободом буде личност или да увећањем слободе направи везу (религију) са Богом!
    Човјек може слободом баш оно што може монашким подвигом, да покида страсти - везе са свјетом, да деконструише свјетовност, уништи привид, "општу истину" освјести своју грешност - лажну повезаност са другим и "Другим"...
    И да се наће сам себи истовјетан, савршено заокружен без везе са свијетом у апсурду постојања и смртности.
    Ово је смисао монашке самоће, слобода од свјета и свјест о богоостављености као припрема за тек тада могући долазак Духа Светога који нас утјеливљује и везпросторно Тјело Христово.
    Отуд су нам потребне велике и тешке припреме кидања наших параноја и безивање свих светих сила (моћи) човјекових, па и "сексуалности" за Бога, а тек преко Духа Светога и Христа у којима је једино могућа веза (религија) и заједница међу појединачним бићима (Црква).

     
    Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  12. Хахаха
    goranger је реаговао/ла на Juanito у Глумац Жерар Депардје примио православну вјеру   
    Ко схвата, разумеће... 

  13. Свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Bokisd у Који аутомобил вам се свиђа?   
    Ma, sta fali ovom bendji, udobnost i brzina i prefinjenost :

  14. Свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на nikola a у Тетоважа: Да или не ???   
    Противуречиш сам себи и чињеницама. Ако је чланак који си линковао превод дела текста, као што и јесте, онда он није никаква студија него делимичан превод и препричавање. Оригинални текст није студија и није на српском и тиме не може бити ни "буквално најопширнија студија на ову тему на српском језику".
     
    Хвала али имам паметнија посла од писања детаљних студија за нешто што је очигледно.
     
    И више од тога. Магловитим "тумачењем" се намерно оставља простор за интерпретације и учитавања. Баш оно што се теби свиђа. Стигмате о којима говори Павле неки повезују са феноменом који се чешће него код православих појављује код римокатолика где се људима спонтано(?) појављују ране од клинова, копља, трновог венца на телима. Поред овога ране које Павле носи могу бити и било какви ожиљци које је задобио током претходих бичевања, пребијања, каменовања, окивања и осталог што је подносио током проповеди јеванђеља. Павле међутим није сам од себе провоцирао мучитеље нити је изазивао прављење ожиљака нити је сам себе секао него су ти ожиљци настали као нуспојава противљења његовом мисионарском раду. Будући да је проповедао Христа и да више није живео он него Христос у њему то су онда и Христове ране.
    Све то нема никакве везе са савременим религиозним тетовирањем које представља све супротно од онога што представљају Павлове ране. Савремено религиозно тетовирање показује да неки хришћанин нема никавог паметнијег посла у својој вери од тога да троши новац и угрожава здравље да би по себи цртао крстиће и иконице како би показао(!?)/доказао(!?)/утврдио(!?) своју веру(!?). У односу на Павла: небо и земља.
     
    Каже у твом површном чланку "данашњи вид „белега“ не подразумева наше робовање некоме". Међутим данашње тетоваже представљају баш то јер представљају робовање западним боговима моде, индивидуализма, измишљених идентитета, потрошачког друштва и глобализма. Искрени и потпуни хришћанин ништа не може да добије тетовирањем јер већ има Христа али може да изгуби рекламирањем своје вере жврљањем по свом телу које је икона Христова.
    Западни богови моде међутим кажу: Покажи свима колико је твоја вера јака и колико си ти специјалан, ти си у својој вери нешто посебно и сасвим је у реду да то свима покажеш да те сви похвале како имаш леп крстић и како је то дивно.
    Ко се упеца на такве и сличне причице тај још није ни загребао хришћанску веру а камоли да буде њен пример свима.
     
    То не знамо јер немамо појма зашто се неко и у којим околностима тетовирао, какво је значење имао тај гест, да ли је и какве позитивне или негативне ефекте то имало на његову веру, однос према ближњима, према Цркви итд. Ти волиш да мислиш да је све тако фино и лепо како си написао али то су само твоје жеље а реалност је нешто друго.
     
    Види се да ти је у расуђивањима најважније оно што је теби најбитније.
     
    Па канонима није експлицитно забрањено ни да се стављају силикони у груди и задњице па ипак не видиш да монахиње масовно повећавају своје облине да би се "боље" осећале у свом телу или да би га "украсиле" оним што су богови моде прогласили за лепо и добро.
     
    Могу да имају и анти-духовну димензију, или да буду симптом емотивних и психолошких проблема који се уместо решавања (из)унутра рефлектују споља (то исто каже и аутор чланка или "студије" коју хвалиш). Чланак који сам ти линковао о томе детаљно и прецизно говори. Чак и на западу се жене са тетоважама посматрају као (више) промискуитетне, склоније ризичном понашању, психички лабилне и непожељне за озбиљне везе и брак. А све што погоршава психо-физичко здравље истовремено је и антиправославно осим за оне којима је живот поцепан на духовни и не-духовни део па час глуме једно час друго.
     
    То се зове религиозни секуларизам, подвојеност у приватном животу на духовни и недуховни део, чиста религиозна шизофренија. Онај ко живи хришћански живот он је хришћанин увек и у сваком тренутку и не дели себе на једно и друго у зависности шта тренутно ради тј. да ли је кући или у Цркви.

    Ниси ништа одговорио на:
    - да смо храм Духа јер смо Иконе Христове тј. његово Тело
    - да је тетоважа еквивалентна жврљању по Студеничком распећу
    - да се савремени старци и духовници не тетовирају
    - да и аутор чланка сматра да се људи често тетовирају због емотивне-психолошке-духновне незрелости и нестабилности.
    Поред твог ћутања о овим тврдњама имам утисак да линкове које сам ти дао ниси ни погледао а ако је тако то значи да тражиш само оно што ти чешка уши и ствара привид да је твој утисак тачан иако можда нема никакве везе са истином о целој причи.

    Дакле, ако читаш само оно што ти се свиђа тешко да си неко ко може да процени квалитет неке "студије", чланка или било чега.
  15. Свиђа ми се
    goranger got a reaction from Лапис Лазули in Који аутомобил вам се свиђа?   
    Auto je od 0:44 @Flojd
  16. Волим
    goranger got a reaction from Flojd in Који аутомобил вам се свиђа?   
    Auto je od 0:44 @Flojd
  17. Свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Scepa у Da li igrate kompjuterske igrice i koje?   
    Igranje igrica je najgluplje gubljenje vremena koje moze da se desi nekome u zivotu. Ja bih te koji po ceo dan ,pucaju,online udaraju loptu i klikcu ko manijaci poslala na radnu akciju 3 meseca pa tucaj tamo kamen i prebacuj sa jedne gomile na drugu,batice moj pa da vidis sta je zivot. Pa klikci ti posle sa tim zuljevima na rukama!
  18. Волим
    goranger got a reaction from Flojd in Који аутомобил вам се свиђа?   
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=292771417&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
    I found this offer at mobile.de:
    Lamborghini Aventador S Roadster 740-4 NEUWAGEN ZUSTAND
    First Registration: 05/2019
    Mileage: 950 km
    Fuel: Petrol
    Power: 544 kW (740 Hp)
    Price: €369,900
  19. Свиђа ми се
  20. Свиђа ми се
  21. Волим
  22. Волим
  23. Свиђа ми се
    goranger је реаговао/ла на Milica Bajic у Наше фотографије дана (не учитавајте туђе са нета већ своје)   
    Ovo mi je omiljeni štek u komšijskoj garaži ovih dana

  24. Свиђа ми се
  25. Свиђа ми се
×
×
  • Креирај ново...