Jump to content

kopitar

Члан
  • Број садржаја

    3433
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

Скорашњи посетиоци профила

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kopitar's Achievements

Не мисли да оде

Не мисли да оде (8/9)

2.3k

Форумска репутација

  1. Ajd rekao si laž a ti znaš zašto. Nisam nikad bio baniran na ovom forumu nego na katoličkom kao što sam i napisao. Imate zabranu logiranja na forum do Pet stu 12, 2021 16:49. Imate li nejasnoća oko toga kontaktirajte za više detalja. Razlog banniranja: uporno trolanje Korisničko ime je pod zabranom. Obratite se administratoru foruma.
  2. Morao sam reagirati na ono da sam širio " pro ustaški govor" i da vam se zahvalim što niko nije reagirao na ovo ( odnosno jesu dva čovjeka) i ako dobro znate po onom što sam pisao da je to najgora moguća laž. Ja sam na više katolički foruma bio puno puta baniran zbog toga što sam uporno pokušavao da osvjestim da mržnja nije dobra i da stvari pogledaju i iz druge perspektive npr. mnoge teme o Jasenovcu, Dianu Budisavljević itd. te puno puta branio SPC i vaše patrijarhe . Zadnju temu sam otvorio o patrijarhu Periću čiji je otac porijeklom iz grada gdje sam i ja rođen "Porfirije Perić, novi patrijarh SPC" te pokušao pobuditi isti zanos i kod katolika izborom ovog izvanrednog čovjeka. Možete i sami pogledati ako želite. Katolički odgovori • Pogledaj temu - Porfirije Perić, novi patrijarh SPC WWW.KATOLICKI.INFO Ono što je najveći apsurd da sam i na jednom i na drugom forumu prinuđen zbog intelektualnog nepoštena napustiti iste. Neznam jel to dobro ili loše.. Inače sam tamo četnik a kod vas proustaša.
  3. Ocu Zoranu od srca čestitam... Ja se odjavljujem jer to više nije isti forum u koji sam prije 7 godina došao, razlog je mislim većini jasan iz slučaja Vedran, Vladan itd. Nadam se da Admin neće ovo izbrisati jer mi je već dva izbrisao...hej čovječe samo želim reći zbogom
  4. Niko od teologa nije dao objašnjenje za ovo od Augustina. Milojkov je dao neki materijal koji ne mogu otvoriti. Može neko u par riječi ovo protumačiti? Gospodinov glas iz visine: „Ja sam hrana jakih: rasti pa ćeš me jesti. I nećeš ti mene pretvarati u sebe kao hranu svoga tijela, nego ćeš se ti promijeniti u mene“ (Ispovijesti VII, 10, 16).
  5. Uglavnom se slažem, katolici su euharistiju i pobožnost prema Mariji digli na puno viši stupanj nego pravoslavni.
  6. http://samopismo-forum.net/index.php?/topic/4880-httpspoukeorgforumindexphptopic92297-da-li-prilikom-blagovanja-pric48desti-isus-postaje-dio-nas-ili-mi-postajemo-dio-njega-da-li-on-postaje-mi-ili-mi-postajemo-on/&do=findComment&comment=14657
  7. Da biće mo ko Uskrsli Krist ali to naše postojanje koje zadržavamo kao osobe mora imati i neku ovisnos o Isusu.
  8. Обрати пажњу на само питање, Боки. Овако формулисано оно подразумијева трансупстанцију. И зашто би онда наставио тим путем? Нема трансупстанције! Ту се само можеш уплести у неку бесмислену причу. Gospodinov glas iz visine: „Ja sam hrana jakih: rasti pa ćeš me jesti. I nećeš ti mene pretvarati u sebe kao hranu svoga tijela, nego ćeš se ti promijeniti u mene“ (Ispovijesti VII, 10, 16).
  9. O mističnom telu Gospoda našeg Isusa Hrista Genadije II Sholaris, patrijarh carigradski " (Š, 26) Jer Bog se nije sjedinio sa prirodom anđela nego se sjedinio sa prirodom ljudi. Bog nije postao anđeo, nego je Bog postao po prirodi i istinski čovek: „Jer zaista se ne prisajedini anđelima, nego se prisajedini sjemenu Avramovu" (Jevr 2,16). Nije priroda anđela postala Sin Božji po ipostasi, nego je ljudska priroda postala Sin Božji po ipostasi (ličnosti). Nisu se anđeli prisajedinili ni postali zajedničari božanske prirode nego energije i blagodati, a ljudi se prisajedinjuju i postaju zajedničari božanske prirode (2 Petr 1,4): oni ljudi koji se pričešćuju telom Hristovim svetim i piju krv njegovu časnu. Jer se (ljudska priroda) sjedinila ipostasno sa Božanstvom, tako da su dve prirode sjedinjene nerazdeljivo u telu Hristovom kojim se mi pričešćujemo, te sa dve prirode opštimo, tela telesno, Božanstva duhovno, bolje reći s obadve uzajamno. Pri tom se ipostasno ne poistovećujemo (jer prvo postojimo pa se onda sjedinjujemo) nego po prožimanju tela i krvi.
  10. http://samopismo-forum.net/index.php?/topic/4880-httpspoukeorgforumindexphptopic92297-da-li-prilikom-blagovanja-pric48desti-isus-postaje-dio-nas-ili-mi-postajemo-dio-njega-da-li-on-postaje-mi-ili-mi-postajemo-on/&do=findComment&comment=14651 Na putu za Emaus... I kad sjeđaše s njima za trpezom, uze hljeb i blagoslovivši prelomi ga i dade im. Tada se njima otvoriše oči i poznaše ga. I njega nestade. Luka 24,30 - 31
  11. Pa ne primamo mi u sebe Boga na način: on je sada tu kao neki dio mene i neznam što ću sa tim? Hoće li se apsorbirati u naše tijelo? hoće li vremenom ishlapiti? Zato sam i postavio pitanje ko koga uzima i ko se u koga pretvara? Da li stoji ovo što je rečeno Augustin: "...i nećeš ti mene pretvarati u sebe kao hranu svoga tijela, nego ćeš se ti promjeniti u mene.."
  12. Što misliš kao stručnjak o ovom viđenju od sv. Augustina Gospodinov glas iz visine: „Ja sam hrana jakih: rasti pa ćeš me jesti. I nećeš ti mene pretvarati u sebe kao hranu svoga tijela, nego ćeš se ti promijeniti u mene“ (Ispovijesti VII, 10, 16).
×
×
  • Креирај ново...