Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

WinchesteR

Члан
  • Број садржаја

    44
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

О WinchesteR

  • Ранг
    Напише по коју

Profile Information

  • Пол :
    Небитно
  • Интересовање :
    Neutralan
  1. Stvarno? Bas nije nista zabranjeno? Da li Pavle govori o sebi ili o svima, i na sta se odnosi ta njegova "sloboda"? Naravno da nam je sve "slobodno" jer smo bica koja imaju slobodu izbora. Mogu ja "slobodno" da se opijam, kurvam itd. ali, pitanje je. da li ce to biti meni od koristi i za moje dobro?
  2. WinchesteR

    Dilema (o stanju duše posle smrti)

    Kakva je to teologija, stvarno mi nije jasno. Ustvari, dovoljno je osnovno znanje, nije potrebno biti teolog da bi shvatio da "duh zivotni" nikako ne moze da se poistovjecuje sa dusom. Kako pise: "I vrati se prah u zemlju kako je bio, a duh se vrati k Bogu, koji ga je dao.". Iz samog ovog navedeno, mozes zakljuciti, ako koristis logiku, da Duh( duh zivotni) kojeg poistovjecujes sa dusom, ne moze da se vraca Bogu, osim ako nije dusa, iz tog razloga sto, pomenuti citat je naveden tj. napisan pre Hristovog vaskrsenja, a dobro se zna da pravoslavno ucenje govori o tome da su svi ljudi, pravedni i nepravedni, pre Hristovog dolaska, bili u ad-u(pozemlju, paklu) Stoga, moze se lako zakljuciti da dusa nije mogla da ide Bogu nakon odvajanja od tjela, nego je isla u Ad, bila, ona, pravedna ili ne.
  3. I jos nesto, kakve ovo veze ima sa pravoslavnim ucenje o vantjelesnim iskustvima ili zivotu posle smrti, i kako sve to uklopit da bude u harmoniji sa ucenjem Crkve?
  4. Ovakvih slucajeva postoji bezbroj i od pantivjeka su; Samo sto su izvjestaji razliciti i mnoga se ne poklapaju, kao da se neko dobro zafrkava sa nama, tj. njima, klinicki preminulima.
  5. WinchesteR

    Raj i Pakao u Islamu i Hriscanstvu

    Gdje to Pavle opisuje raj? Kako znam, u Pavlovim poslanicama ne postoji nikakav opis raja. A, i vjerujem da Pavle ne bi nikad pisao takve besmislene stvari.
  6. Da li zna neko, dje moze da se nadje i procita prva i druga apologija? Procitao sam prvu apologiu do 25 poglavlja. to je jedino sto nasao na netu.
  7. "51. правило: Ако неки епископ или свештеник или ђакон или било ко други из свештеничког реда избегава брак, једење меса или пијење вина, и то не због узрастања у врлини него због гнушања, заборављајући да је све добро, и да је Бог створио мушкарца и жену, такав, или нека се поправи или нека буде свргнут и искључен из Цркве. Исто ово важи и за лаике." "53. правило: Ако се неки епископ или свештеник или ђакон клони меса и виnа у празничне дане јер се гнуша, а не због напредовања у добру, такав нека се свргне јер је жигосан на својој савести и постаје повод за саблазан другим људима." Nije mi jasno, sta je to sto se podrazumjeva po rijecu - "gnusanje? Zar gnusenje nije nesto sto se odnosi na nepodnisljivost, gadjenje od necega, nesto sto nam je mrsko i ne mozemo da podnesemo ni tjelesno, ni umno(psihicki)? Ako je ova definicija, ove rijeci, tacna, onda, vegetarijanci, kao i oni koji ne podnose alkohol(mislim na vino) ne mogu da budu clan crkve; sto je jos i gore, oni koji vec i jesu clan moraju da se iskljuce iz Crkve, zbog toga sto su takvi kavi jesu. Nekoliko puta sam presao granicu u picu. Popio sam vina onoliko koliko nisam trebao, i od tada ga ne podnosim; znaci, svaka pomisao na vino, njegov ukus, miris, mi uopste ne prija. Posle samo jedne case vina ja osjecam mucninu. Neko ne voli meso, cisto ga ne podnosi, neko ne voli vino, neko ne voli, ne znam, nesto drugo. Zar takvi ljudi, koji ne vole, ne podnose, neku vrstu hranu ili pice, treba da budu odvojeni od Crkve? Stvarno ne razumijem ovo. Jel li ovo moje tumacenje ispravno? Ako nije, ja bi molio one koji znaju pravo tumacenje ovih pravila, da mi pojasni.
  8. Ovakva tema nije za sprdanje. Ovo je ozbiljno pitanje, koje ti uzimas zdravo za gotovo, i to je ono sto meni smeta. A to sto si ti "dlakava," to nije nikakvo mjerilo, i ja sam dlakav, pa sta.
  9. Ajde, dusice draga, kada si tako pametna pa sebi dozvoljavas da budes cinicna, da nam objasnis, da nas poucis, kao je slava nastala, i sta je Slava, i otkuda ona vuce korjenje.
  10. Nikoga ja ne branim. Obratio sam se tebi, prvenstveno, jer vidim da znas i upucen si u "hristijanizaciju paganskih obicaja," a ipak smatras da to nije bitno. Kako more, nije bitno?
  11. Naravno da nije bitno to sto se paganski obicaji i obredi poprimili hriscanske elemente; kazem, naravno, jer da je bitno onda, prije svega, rimokatolicka crkva bi mnogo problema u vezi toga. Kazes, i pitas se, kako to da svestenici, ili crkva, mogu da oproste grijehe; kazes, nikad nisi cuo za takvo nesto. A, sta je onada sa Indulgencijom, tj. oprostajnicama, kojim se oprastaju grijesi pojednica, ali samo za novac, tj. ako kupe tu "oprostajnicu". Na ovakvu ideju je dosao Hristov namjesnik( zamjenik Hristov) - nepogresivi Papa.
  12. WinchesteR

    Obrezanje

    O kavom zezanju pricate, nije mi stvarno jasno? Dobro, necu vise o tome. A, i ja sam nasao crkvu đecu se Bogu molit...
  13. WinchesteR

    Obrezanje

    Ok. Samo sam htio da zna da li je zabranjeno obrezati se, sta Crkva misli o tome... Ne trazim ja niciju pomoc, nego misljenje, al dobro.
  14. WinchesteR

    Obrezanje

    Nije to mucenistvo, nego nacin da se srede preoblemi, ili, bar, ublaze. Sve ovo ostalo sto si napisao, ja ne bjezim od toga, i smatram da si u pravu.
×