Jump to content

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Zoran Đurović

Члан
  • Број садржаја

    7179
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    27

Последњи трофеј

Zoran Đurović је имао/ла садржај са највише реакција!

О Zoran Đurović

  • Ранг
    Инвентар форума

Скорашњи посетиоци профила

16774 посетилаца
  1. Како је исправно да управљаш својим удовима, а сам Христове удове раскидаш? Numquid membra tua recte domas, qui Christi membra dilanias? Свети Августин De utilitate ieiunii, 5, 7
  2. Амен! Види се да је милост Господинова стално била са тобом!:)))
  3. Па и Никодим је критиковао артемијевце за напуштање Цркве а после уради исто што и они. Сам Артемије је говорио да неће напустити СПЦ и то уради, али у делиријуму тврдећи како је СПЦ отпала од њега! Послушај шта је Зли Патуљак говорио:
  4. Трифке, праштај! Нећу да ти отимам венце! Ви сте нажалост лично знали овог човека. Сада се чека шта ће Арсеније Монах да уради. Да ли ће му се придружити?...
  5. Мислиш на Ивана Сотону Марковића? Видех како Истина Артемије оплете и веселог о. Саву @Архимандрит Сава Јањић јер узех да прочитам шта веле о најновијем отпадању из СПЦ. Кад будем имао времена, написаћу мало о јереси и Цркви, тако да барем на једном теолошком нивоу свакоме са стеченом употребом мозга буде јасно о чему се ради. И биће им јасно зашто Црква никад није направила сабор да би осудила "свејерес екуменизма". Прочитао сам сва акта 7 Васионског Сабора, а она су кључ за разумевање ових проблема. Такође намеравам да саме Акте преведем. Ако се не пробудим пре тога у Господу...
  6. Ако ме памћење не вара, ти си поставио оно о црвеном ауту које развози звезде по небу... Ја тада дођох на готово:)))
  7. Али никад нисте пророковали једном Милошевићевом следбенику да ће опет да босоног бежи од усташа... Бос је пребегао на слободну територију, папуче су му се распале, па је после плаћао да са мном разговара. Иако нисам онај Тарот или Видовита Зорка.
  8. А ти си ми канда неки пилот па не знаш да би одлетео у космос да је земља округла и да би морао стално да коригујеш висину?
  9. Зоран Ђуровић: Никодемо плете Ави венац пророчки У више наврата је о. Зоран Ђуровић, познатији као Ава Римски, писао јавно о тлапњама Архимандрита др Никодима Богосављевића, али сам писао и неколицини Епископа упозоривши их на штетни рад овог солунског доктора. Тамо и написах да ће отићи у секту, а то се сада и оствари, јер је јуче, Јул 10, 2018, публиковао на свом блогу[1] Објава прекида помињања и општења. Општење је прекинуо са Његовим Преосвештенством Господином Милутином, Епископом ваљевским. Да колеги није било добро, видело се одавно, а ствари су се отеле контроли кад је успео је да произведе 3 књиге у 2017: 1) Ипак се не окреће, лудачка теза да је земља равна плоча и да све око ње кружи; 2) Против учења еп. Игњатија (Мидића), нешто слично што уради и Артемије; 3) Прилог измирењу раскола еп. Артемија. Доброобавештени тврде да му је Митрополит Амфилохије обећао да ће га прогурати за Владику, па је овај напустио своју закониту супругу и замонашио се. По свој прилици, његов spiritus movens треба тражити у вирусу који се зове митризам. У сврху богаћења свог курикулума, докторира у Солуну, али како митра није стизала, омрну му дух на Митрополита, па написа урадке и против њега, од којих је најпознатији: О канонизацији Петра Другог Петровића Његоша, али никад није пропуштао прилику да га спомене и за друге ствари. Уместо да га рашчини, Амфилохије се повео оном: Бриго моја пређи на другога, па му даје отпуст за Милутина ваљевског. Тамо је удомио и већ прослављеног черногорског проповедника, монаха Арсенија. Чисто сујмам да ће икога више тамо моћи послати. Милутин поставља Никодема у црквени суд и за духовника епархије. Такође он одобрава свештеницима шта могу да публикују. Сасвим је јасно да Владика Милутин није обдарен разликовањем духова, па је ову штеточину поставио на битна места. Јер, Никодемо није полудео јуче. Болест има своју историју. Који нормалан човек може говорити данас да је земља равна плоча и да се звезде развозе по небу у неком малом црвеном аутомобилу? И још напише књигу о томе! И одатле сумашедшији равноземљаши црпу ауторитет за бесмислене тезе како Библија, Оци и Црква тврде да је земља равна! Тако ми један другар изађе и рече да то Црква тврди јер је читао Никодимову књигу. Ја сам покушао да му објасним да је то приватно Никодемово издање, а не црквено, јер нема од Цркве Nihil obstat quominus imprimatur. Но, објаснити нешто равноземљашу је немогућа мисија, поготово кад види овог шарлатана који се стално потписује са Архимандрит др. Незналице је титулама лако завести. Милутин, у ствари, није ни могао помоћи Никодему, јер је и сам познат по неким бриљантним излетима: „Поред многих јереси, нећемо заборавити римску јерес – римског папу, који је највећу јерес прогласио на овоме свету, када је рекао, да је он намесник Сина Божијег, vicarius filii dei. Како то, папо римски, како ти, смртан човек, можеш бити наследник, намесник Сина Божијег? – Није истина, ма колико то било тешко да разумеју и да схвате. Он је родио Мартина Лутера, а Мартин Лутер на хиљаде секти које харају светом, које често пута крв људску пију, децу убијају да би крв пили, разне секте ужасне, које су плод, рекао сам чији“.[2] Одавде је следећи корак направио Никодемо, тврдећи како папе пију крв деци коју жртвују Сатани. Пише: „И за крај најважније: „Жртвени култ ‘Девети круг’, стар је најмање две стотине година. Суд је покренуо историјски процес за злочине трговине децом и култних ритуалних убистава. Поведена су два судска поступка против садашњег папе Франциса. Током другог заседања Суда (ICLCJ) у Бриселу, одржаном 17. августа 2014. пет судија и 27 чланова пороте из шест земаља укључујући САД, разматрали су доказе о нестанку преко 50.000 деце у Канади, САД, Аргентини и Европи која су била жртве Деветог круга ритуалног жртвовања деце. Током заседања, главни тужилац Трибунала представио је документ Католичког језуитског реда под називом ‘Magisterial Privilege’ датиран на 25. децембар 1967. у коме се каже да је сваки нови Папа дужан да учествује у Деветом кругу сатанских ритуалних жртвовања живорођене деце, укључујући и пијење њихове крви. Документ је написан на латинском језику, прибављен је из тајних ватиканских архива и јасно указује на то да су језуити вековима имали утврђен план да ритуално убијају киднаповану новорођенчад и потом пију њихову крв. План потиче од идеје о стицању спиритуалних моћи испијањем крви невиних, што је требало да осигура политичку стабилност папства у Риму. Почевши од 1773, овај план се спроводи од стране Римокатоличке цркве, језуита, сваког папе и кандидата за папу који, да би постао папа, мора да буде део ових жртвених ритуалних права, која укључују силовања, тортуру и убиство новорођене деце и адолесцената… Пред Судом у Бриселу покренут је и процес против садашњег Папе Франциса за злочине трговине децом и учествовања у ритуалним убиствима Деветог круга жртвовања“.[3] Све је у реду док се против Папе и католика изричу овакве опсцене ствари, и нико из СПЦ не реагује, уместо да се позову на одговорност због ширења лажи и језика мржње, који је у супротности са Исусовом молитвом Ut Unum Sint (Да сви буду једно!), а зашта се молимо на свакој литургији! Како писах за артемите: Почели су са мржњом према католицима, а онда су омрзли све православне! Мржња дегенерише. Она је прогресивна болест. Завршна разматрања Има једна ствар око које се слажем са Никодемом, а то је да је Милутин одговоран за потоп Ваљева и околине 2014! Тако он пише: „Катастофалне поплаве 2014. г., које су највише погодиле Ваљевску епархију, биле су опомена и излив гнева Божијег... Зато ћете, ако се јавно не покајете, бити осуђени од стране Господа Исуса Христа, јер нисте ништа учинили да Његову Невесту, Ваљевску Грачаницу, за коју је Он пролио Своју богочовечанску крв, заштитите од силоватеља, силовања и погребења“. Амфилохије је рекао да је ово била Божија казна због геј параде, а Никодемо због екуменизма. Ја сам пак рекао да је Милутин пре тога направио литију за кишу, што је истина, али да су се премолили па зато потоп. Јасно је да је ово моје било шала, јер нисам тумач знакова као ови упућени. Одавде сада следи моја аргументација, која је као воденички камен и за артемите: Зашто 2014 ниси напустио СПЦ? Ови се све сете пост фестум, односно, пале се на гурку. Треба да прођу године да би разумели да су Патријарх и Сабор СПЦ јеретици! Да Дух Свети има смисла за хумор, остварило се и на Никодемовом случају, јер га суде речи које је написао: „Расколи, осим борбе против јереси, настају и због нетрпљења канонске непревде, које за основу имају повређену сујету расколника. Притом, они се при трпљењу канонске неправде уздају у своје снаге, а када бивају преоптерећени новим неправдама, они све одбацују, одлазе ван Цркве и накнадно траже канонско оправдање за свој поступак... Колико је велико дело разобличавање и осуђивање јереси, толико је, можда и веће, дело умирења раскола“.[4] Да сам Никодемо, као и артемити, накнадно тражи оправдање, говори хронологија догађаја: Ник: А. а) Патријарх Србски Г. Иринеј је 12. 09. 2010. г. у Бечу учествовао на папистичкој миси. б) Патријарх Србски Г. Иринеј је 30. 09. 2010. г. агенцији Танјуг изјавио да је екумениста. в) Патријарх Србски Г. Иринеј је 08. 12. 2010. г. у београдској синагоги за јеврејски празник Хануку палио менору. Ава: Зашто тада ниси напустио СПЦ? Дакле, ако су сада ово валидни аргументи за отпадање од СПЦ, зашто ти тада нису пали на памет? Никодемо, накнадно тражећи канонско оправдање за свој поступак, вели: „Јерес екуменизма је осуђена 1983. г. на САСабору РЗПЦ и 1998. г. на САСабору Грузијске ПЦ, као и од стране многих Светих Отаца: Св. Јустина Србског, Св. Серафима Собољева, Св. Пајсија Светогорца, Св. Гаврила Грузијског и многих других. Осим тога, Патријарх подлеже осуди 64., 70. и 71. правила Светих Апостола, као и многих других свештених канона“. Ава: Зашто си остао у СПЦ после ових саборских осуда? Требало ти је 35 година да схватиш да је ово био валидни сабор? Па није био валидни и прихваћени. Важио је само за РЗПЦ, како су и сами изјавили, јер су остали у општењу са „екуменистичком СПЦ“. РЗПЦ је сада сједињена са Москвом, која је такође „екуменистичка“. Само дубоко поремећена особа која се посвађала са памећу може да прибегне оваквом аргументу. Такође, Грузијска ПЦ је у канонском општењу са осталим „екуменистичким ПЦ“. Превелика влага у ваљевској је изгледа нагризла Никодемов мозак, па је заборавио симпозион Пирејског, чији текст је он сам превео. Наиме, сами Борбаши за неверу стоје иза позиције овог скупа, а он је: Све док Васељенски или Велики Сабор не осуди екуменизам као јерес, не можемо прекидати општење са Епископством.[5] Врљави Максим, познат као хорепископ артемита, осудио је Владу Димитријевића и Никодима за млакост, да су ни тамо ни амо. Њему се не свиђа шта чита у Закључци богословског семинара на тему „15.правило двократног сабора и прекидање црквеног општења“: „3. Речено свештено правило... допушта прекид помињања клирика од његовог надлежног епископа још и пре његове саборске осуде, само у случају да проповеда јавно јерес „која је од светог Сабора или Отаца осуђена“. Овај услов је веома важан... Зато што није надлежност сваког члана Цркве да жигоше и распознаје са сигурношћу јереси, јер нема одговарајуће духовне предуслове... 4. Наведено свештено правило треба да се тумачи у духу и међузависности са два претходна, 13. и 14. правилом, са којима сачињава једно тематско јединство... Једина разлика у односу на два претходна свештена правила се састоји у томе да, када је узрок ограђивања пад у „осуђену“ јерес, онда се допушта ограђивање још и пре саборског суђења палога јеретичког епископа. Одсецање од тела Цркве се не дешава на невидљив и аутоматски начин, због саме јереси, чим, наиме, падне јеретик у јерес, већ са одређеном саборском одлуком осуде. Ако одсецање јеретика бива аутоматски, због саме јереси, онда би била излишна његово саборска осуда. 5. Оци, писци 15. свештеног правила, нису одредили обавезно ограђивање од јеретичких епископа. Ово правило не озакоњује обавезу, већ просто даје право... Ако би свештено правило имало обавезујући карактер, требало је да свакако постоји одговарајући исказ за све оне, који настављају да имају црквено општење са јеретичким епископом пре његове саборске осуде, и да у овом исказу постоји предвиђена казна, пошто је у питању једна тако озбиљна тема, као што је јерес. Осим тога, да је Црква сматрала за обавезу клирика да се одмах одвоје од епископа, који је пао у јерес, она би прописала нарочите, веома строге, каноне на темељу овог питања. Не би било довољно да говори у вези овог питања као у загради, тј. не би било довољно да просто уметне један изузетак у свештена правила, која су установљивана ради спречавања и кажњавања раскола. 6. У супротстављању јересима опредељујућа и одлучујућа је помоћ Светих Отаца... 7. Сигурни руководитељи црквеног тела у његово стајање против савремене свејереси екуменизма јесу новији просветљени Преподобни Оци, као Преп. Јустин Поповић, Св. Старац Пајсије Светогорац... и други, који су жигосали екуменизам, али се нису ограђивали од њихових месних епископа, утврђујући истовремено потребу саборске осуде ове јереси, као и оних који је покрећу... 8. Чињеница да у савременој свејереси екуменизма постоје елементи старијих јереси, саборски осуђених од Цркве, не оповргавају потребу њене савремене саборске осуде, сагласно духу и препоруци Преп. Јустина Поповића. Ка овом циљу су клир и верни народ Божији дужни да окрећу своје борбене покушаје и да дејствују снажнијом антијеретичком борбом, док се наша јерархија, приморана од клира и народе, не позабави овом свејереси, осуди је саборски, именује њене следбенике и позове их на покајање.“ Према томе, сасвим је јасно да Никодимови аргументи не стоје, него да сам накнадно тражи канонско оправдање за свој поступак. Шта је узрок његовој отпадији? Можда се Владика Милутин пробудио због разних притисака и припретио Никовиму? Могуће. Верујем да нисам само ја писао протоколарна писма Епископима. Такође су почели да круже гласови о „догмату“ Равне земље и слично. Ја нисам лично писао Милутину јер се никад нисмо упознали. Друга могућност је митритис. Да су артемити обећали владичанство Никодиму. У његовом одрицању од СПЦ налазимо све артемитске аргументе, за које је и раније знао, али је сада наједном постао сензибилан на њих, као и више удварачких израза, а најачи је где Владику Теодосија назива оцеубицом. Никодим нема економских основа као артемити и мораће да им се удвара. Могуће је да ће артемити само тражити да се одрекне „догмата“ Равне земље, јер они то не исповедају. Мада могу и да зажмуре на једно око, јер су виши циљеви у питању. Ово је интересна група. Савез би направили и са црним ђаволом. [1] http://nikodimbogosavljevic.com/objava-prekida-pominjanja-i-opstenja [2] https://istinoljublje.wordpress.com/%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D1%99%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%99%D0%B0-%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF-%D0%B2%D0%B0%D1%99%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8/. [3] http://xn--80aaaahbp6awwhfaeihkk0i.xn--c1avg.xn--90a3ac/index.php/ctenie/vera-svetih/1012-nikodim-bogosavljevicsusret-kirila-i-pape [4] http://nikodimbogosavljevic.com/prilog-pomirenju [5] http://borbazaveru.info/content/view/10813/1/
  10. Ко ти каже да није? Имаш у Епифанијевој беседи на Пасху да је васкрсао спашене... и то у телу! Иначе, због угледа Јн овај га није васкрсао у историји. Направио би још већу конфузију, јер би заменили Јн као Месију са Ис. Постоји теза о суревњивости између двојице, а свакако знамо да је Јн имао углед пророка. Ту је и расплет целе приче око крштења, јер Јн остаје само "људско", док је Ис у име 3. Текстови још нису били идеолошки усклађени. И Ис фигурира као онај који крштава. Другде се вели да није крштавао. 2 различите традиције.
  11. У оваквим случајевима се не може дати један начелни одговор. Мора се ићи од човека до човека. Зато је ово за исповест и причу са духовником. Ми се не познајемо, а Рипа сам читао као млад... Да ме је он питао, могао бих да му одговорим. Овако не могу. Ако те интересује, јави се свештенику Владимиру Замахајеву из Београда, и позови се на мене. Умро је Дејан Дејановић код којих сам слао компликоване. Свакако је да треба да се обратиш психотерапеуту, јер свештеници којима си се јављао очигледно нису на висини. Твоје питање је такво да захтева цео трактат, а ја за то немам времена. И, кажем, не познајемо се лично да бих могао дати неки савет. Додатно отежава ствар и то што год да напишем уопштено, користе да би ме тужили црквеним властима. А док све објасниш... Свакако знамо да постоје хомосексуалци по природи. Као што постоје по природи хемафродити, кретени, патуљци и сл. Овим не желим да вређам хомиће, него наводим и друге ствари које се дешавају по природи. Имаш сијамске близанце. Нису сигурно то изабрали. Хомосексуалност која је урођена не може се назвати противприродном. Имамо је у животињском свету. А те животиње је створио Бог. Сад, имаш оних који кажу да су животиње биле бесмртне и фине, да нису јеле једне друге и сл., него да су такве постале кроз Адамов пад. То је манихеизам. И пуке тлапње. Хомосексуалност из моде, радозналости и сл. осуђујем. Такође и неверство у таквим везама. У време св. Саве и после у Србији и њеним земљама се блуд једнако кажњавао. Муж који превари жену или обратно, потпадао је под исту епитимију као и хомосексуалац. Зато ја велим да се треба држати тога. Хомић који се трпа са свима није особа. Ако има стабилну везу у којој се остварују, онда је, по мом мишљењу, то и прихватљиво, мада брачна права никад не бих применио на такве везе. Такође бих рашчинио сва свештена лица и владике који су хомићи, као и оне који имају ванбрачне односе. Иако су Свете Тајне које такви врше валидне, рашчинио бих их због неког моралног узора. Ко се не слаже са овим, нека пригрли англиканске нове идеје. Али да их проповеда јавно, а не да подржава хомосексуалце у својим редовима, а сам хомосексуализам осуђује као такав. Имали смо пример она 2 републиканска сенатора у Америци који су стално урлали против хомосексуализма, а сами били хомићи. Како је код тебе проблем и депресије, то мора са доктором. Ја се са тиме не бих играо. То се не лечи евхаристијом. Дакле, треба коцке у мозгу да ти се сложе, да схватиш ко си, да расветлиш узроке агресије које имаш (јер депресија је увек агресија, али у моменту окренута ка споља), а онда, чак и пре оздрављења, да кренеш да се причешћујеш, јер је причешће лек, а сулудо је рањенику негирати куре. Знам из више случајева, да када сам поступио тако са покајницима, они су се дизали. Јер се не може умишљати хришћански живот без да се и живи. Ако је причешће бескорисно, неделотворно, онда га треба укинути. Али ја за исти грех дајем једној особи да се причешћује, док другој забрањујем. Учитељство је тешка ствар, а како каже св. Григорије Богослов: Није исто напасати волове и људе!
  12. Zoran Đurović

    Зоран Ђуровић: Ухватите Вука!

    Poslao. Da vidim šta će "slobodni" medij da odgovori.
  13. Zoran Đurović

    Зоран Ђуровић: Ухватите Вука!

    Алаха ти, немој да ме вучеш за језик! Знам ко су пТичице, али не могу и да докажем, као што сам то урадио када сам писао о махинацијама на сопствени рачун, јер сам за то имао њихова документа. Зато ме и нису тужили суду због "увреде части", коју, како се видело из докумената, немају, него су покушали да ме одрукају код Патријарха Вартоломеја, не би ли ми се одузело право писања, али им се покушај изјаловио јер мој Митрополит није рођен јуче. Зато ће Ава бити присутан на Поукама у све дане живота њиховог!
  14. Zoran Đurović

    Зоран Ђуровић: Ухватите Вука!

    Шаљем им ујутро...
  15. Zoran Đurović

    Зоран Ђуровић: Ухватите Вука!

    За неки месец. Било касно кад је мене питао. Добар је по души, али тврдоврат. Ја не могу да га бијем, јачи је од мене 10 пута. Рационално не могу да га убедим, али сам се потрудио колико сам могао. Вирус врлине сам посејао, сада је до Господа и до њега. То ти је живот. Једноставно немамо контролу над стварима које се догађају. Стално га помињем на проскомидији, али и приватно у молитвама. Многи ме после замоле да их не помињем, јер их Бог ошклапи. Но, ја сам поп па се молим за људе. Молитва је чудна и ефикасна ствар. Преко ње се прелама све.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×