Jump to content

МиодрагМ

Члан
  • Број садржаја

    46
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

Репутација активности

  1. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Aleksandra_A in Nakon pricesca vernici ostali da sacekaju kraj Liturgije.   
    У мојој парохији скоро сви остају до краја, понекад се број и повећа.
    Сваке недеље настављамо литургију после Литургије, тј. заједничком трпезом: Агапе.
    Четири или пет породица тог дана доноси храну за све, и будући да је све бесплатно понекад се појаве и неки гладни који нису верујући па и њих нахранимо...
    На моју породицу једанпут мјесечно је ред да учествује у припреми хране за Агапе, служења других и, наравно, прања посуђа и поспремања трпезарије, после заједничке трпезе.
    Диван обичај, који нам додатно помаже да се још више упознамо, зближимо и заволимо...
  2. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Чунга Лунга in Разни духовни видео садржаји   
    Још једно лијепо предавање архимандрита Илариона, овога пута у Торонту на Православној теолошкој школи Универзитета у Торонту:
     
     
  3. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Биљана, два in Разни духовни видео садржаји   
    Још једно лијепо предавање архимандрита Илариона, овога пута у Торонту на Православној теолошкој школи Универзитета у Торонту:
     
     
  4. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Бојан Илић in Teroristicki napad u Sankt Peterburgu   
    Нажалост очигледно је одсуство солидарности и на овом форуму, а камоли у Европи и САД са руским народом... 
    Ваљда смо некако навикли да се живот у Русији не вреднује као живот у Француској, или у Британији. Кад терористи побију Французе сви смо Французи, али кад терористи побију Русе, то као да је нека друга прича...   
     
     
  5. Волим
    МиодрагМ got a reaction from gavrosaurus in Teroristicki napad u Sankt Peterburgu   
    Не, нисмо се разумели, ја сам покушао да кажем како ми Срби, па и нама слични Руси не жалимо за нашим страдалним Србима, нити Руси за Русима... примери су многи, од Јасеновца, Братунца... итд.  
    По томе смо јако слични.  И онда се као бунимо што други не поштују наше жртве, па не поштујемо их ни ми...
  6. Волим
    МиодрагМ got a reaction from gavrosaurus in Teroristicki napad u Sankt Peterburgu   
    Нажалост очигледно је одсуство солидарности и на овом форуму, а камоли у Европи и САД са руским народом... 
    Ваљда смо некако навикли да се живот у Русији не вреднује као живот у Француској, или у Британији. Кад терористи побију Французе сви смо Французи, али кад терористи побију Русе, то као да је нека друга прича...   
     
     
  7. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на GeniusAtWork у PROTEST U CENTRU GRADA , letele flase, jaja i banane   
    Сигурно постоји неко, једна или више особа, од кога је потекла идеја. Али засада нико не зна ко је тај.
    Пази, постојање неких вођа не мора да нужно буде лоше само по себи. Међутим, искуство је показало да онда постоји велика шанса да њих покуша да врбује или неко из власти или опозиције, вероватно из оба табора. А то је јако, јако велико искушење за многе.
    Ево, баш јуче видех на сликама протеста из БГ-а оног Борка Стефановића из Левице Србије, ил' како се већ звала она његова странка што је доживела дебакл на изборима прошле године. Сигурно није изашао да мало размрда ноге и упије дух атмосфере...
  8. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Milan Nikolic у PROTEST U CENTRU GRADA , letele flase, jaja i banane   
    To su iste komunjare kao u Londonu i u Briselu i u Vašingtonu. Neverovatno, kako jedna tragedija odgovara njima.
  9. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Grizzly Adams у PROTEST U CENTRU GRADA , letele flase, jaja i banane   
    Мани се сејо теорија завере. За све што нам се дешава криви смо и одговорни сами. Лично и персонално.
    Наш народ, тј. добар део, воли самовољне диктаторе и све ово срање које се дешава. Још увек су ментално заробљени у СФРЈ и маштају о маршалу Титу. И та фантазија је српски народ скупо коштала, дај Боже да је преживимо уопште...
  10. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Архимандрит Сава Јањић у Teroristicki napad u Sankt Peterburgu   
    Очигледно одсуство јавне солидарности Европе и САД са руским народом након терористичког напада у Санкт Петербургу тако гласно и јасно показује колико анти-руска параноја, којом западна политичка елита прикрива своју дубоку унутрашњу кризу, заправо рашчовечује и понижава западног човека. Гледам снимке из Петербурга и могу само да кажем да је ових дана то права престоница Европе. Вечнаја памјат пострадалим и успешан опоравак повређенима у овој несрећи.
  11. Волим
    МиодрагМ got a reaction from emilija in Šta je najvažnija stvar u životu ?   
    Најважнија ствар у животу је: живот
  12. Волим
    МиодрагМ got a reaction from -Владимир- in Јектенија за оглашене - да или не?   
    Парохија у којој сам скоро шест година увек је имала оглашене, двоје, троје, некад и више... (чудно, али заиста!)
    Дакле, кад су они присутни, увек се чита јектенија, и они тада стану испред олтара, а иза њих стоје будући кумови. Кад им се каже да напусте, они напуштају, додуше не напуштајућу цркву, већ одлазе у ''припрату''... тј. у улазни ходник, будући да је црква смешена у препраљеној кући, па има тај улазни ходник, прва просторија, па широка дупла врата, па онда црква...
    Ђакон води рачуна, па ако се деси да нико од ''оглашених'' није присутан, тог дана се и не чита јектенија за оглашене.
    Ја рекох...  
     
     
  13. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Gresni rab Boziji in Јектенија за оглашене - да или не?   
    Парохија у којој сам скоро шест година увек је имала оглашене, двоје, троје, некад и више... (чудно, али заиста!)
    Дакле, кад су они присутни, увек се чита јектенија, и они тада стану испред олтара, а иза њих стоје будући кумови. Кад им се каже да напусте, они напуштају, додуше не напуштајућу цркву, већ одлазе у ''припрату''... тј. у улазни ходник, будући да је црква смешена у препраљеној кући, па има тај улазни ходник, прва просторија, па широка дупла врата, па онда црква...
    Ђакон води рачуна, па ако се деси да нико од ''оглашених'' није присутан, тог дана се и не чита јектенија за оглашене.
    Ја рекох...  
     
     
  14. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Dominika in Јектенија за оглашене - да или не?   
    Парохија у којој сам скоро шест година увек је имала оглашене, двоје, троје, некад и више... (чудно, али заиста!)
    Дакле, кад су они присутни, увек се чита јектенија, и они тада стану испред олтара, а иза њих стоје будући кумови. Кад им се каже да напусте, они напуштају, додуше не напуштајућу цркву, већ одлазе у ''припрату''... тј. у улазни ходник, будући да је црква смешена у препраљеној кући, па има тај улазни ходник, прва просторија, па широка дупла врата, па онда црква...
    Ђакон води рачуна, па ако се деси да нико од ''оглашених'' није присутан, тог дана се и не чита јектенија за оглашене.
    Ја рекох...  
     
     
  15. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Blaža Željko in Јектенија за оглашене - да или не?   
    Парохија у којој сам скоро шест година увек је имала оглашене, двоје, троје, некад и више... (чудно, али заиста!)
    Дакле, кад су они присутни, увек се чита јектенија, и они тада стану испред олтара, а иза њих стоје будући кумови. Кад им се каже да напусте, они напуштају, додуше не напуштајућу цркву, већ одлазе у ''припрату''... тј. у улазни ходник, будући да је црква смешена у препраљеној кући, па има тај улазни ходник, прва просторија, па широка дупла врата, па онда црква...
    Ђакон води рачуна, па ако се деси да нико од ''оглашених'' није присутан, тог дана се и не чита јектенија за оглашене.
    Ја рекох...  
     
     
  16. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Баба у Проблем попова   
    Систем јесте феудални али није турски. На жалост то је наш систем.
    Но ни тај систем није лош, него је проблем што је заостао.
    Тај систем је био савршен у време Немањића, јер је држава стајала иза Цркве.
    Или што каже Душанов законик: Ако се нађе у епархији ког епископа човек гладан, да се свргне тај епископ.
    Али Душан је тако могао да напише у законику јер је епископ добијао новце од државе и задатак му је био да храни гладне и сромашне.
    Ми смо после комунизма као црква изгубили 90% својих средства и онда смо постали гори од комуниста у тој борби за материјална добра. Тако да данас када би нам се вратило тих 90% средстава бојим се да би били гори од Ротшилда и Рокфелера и да би се као и они почели трпати у светску политику, потплаћивати неки лоби у Америци да сви гласају за Трампа или томе слично.
    Тачно је да попови у таквом систему немају муда и само ретки јуродивци некако излазе на крај са тим системом.
    Ја сам живчан човек од малена, дуго трпим и ћутим и то често 10 пута горима од себе, али кад ми прекипи не покушавам да објасним другачије до песницама.
    Зато се сада по старе дане захваљујем Богу што нисам постао поп, јер би био брука за ову нашу СПЦ кад би у новинама изашло да сам сломио ком колеги руку, ногу , ребро или владики разбио главу.
    Но проблем је кад тако безмуди попови временом постану кварни људи, јер је тешко, заиста тешко бити без муда и бити добар човек. Временом то све оде у пизду материну и човек или полуди или постане говно.
    Као што можемо видети у нашој ПЦ нема много лудих, дакле мислите о томе.
     
    Ипак ко претрпи до краја спашће се. Не товари Бог на човека крст који не може да носи.
     
  17. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Zoran Đurović у Проблем попова   
    Проблем попова


     
    Кап ми се прелила преко чаше... Попови су проблем. А зашто су проблем? Зато што они желе да буду проблем? Не, зато што су жртве и саучесници проблема.

    У преамболи се обично не износи решење или закључак. Али сам га изнео зато што не бих хтео да оправдам попове, али ни да их сасвим криминализујем. Јер су они продукт система. Но, рећи, крив је механизам, то не значи ништа. Крив је Деда Мраз! Неће бити...

    Мој случај, који је атипичан, и једноставно не може да се уклопи у један објаснитбени модел, ипак може нешто да каже. Ја сам у систему али и ван њега. И зато сада могу да се „сурово“ осврнем на њега.

    Попови су главни котачи у целом механизму. Највише их је. Мислим конкретно на СПЦ и на њу се овде односим, а не на остале ПЦ. Та пак машинерија има потребу да се новчано издржава. И терет је на поповима. Они су задовољни јер у 80% случајева зарађују боље него просечни грађани. И плаћају рекет. То се тако не назива, али су то разрези који служе за епархије. И то је највећа врлина која се тражи од поповске касте. Паре. Знати музти.

    То је систем религије. Он задовољава паству и вишу касту. Вук сит и јаганци на броју. А да ли је Исус мислио на јаганце као овце? Не бих рекао. И шта пирамидално имамо? Владика тражи паре од попа, поп од народа. Наравно да има и међу-карика (ђакони, клирици разних фела). И шта одговара попу? Послушне овце које дају паре. Што више оваца, то више руна.

    Систем функционише. Пример: Градимо цркву у селу, народ традиционално побожан, не таласати да се не би узбунио, градски отац даје све могуће дозовле за градњу, поп налази молера кога представља уметником, парохијани дају паре за „фреске“, од тога један део иде попу, други одборницима, трећи владици, а сића сликарским помоћницима, ако дође... Поп на гозби добија напрсни крст, пред владиком јагње пуњено кајмаком, музика, сви весели. Систем је савршен. Владика на сабору представља извештај како је ОН обновио или подигао или живописао цркву. И зато прима лепу плату. Колика год да је, он не плаћа из свог џепа струју. Не излази на пијацу да купи хлеба и лука... Јер то би било омаловажавање владичанског чина. Не зна колико кошта литар млека. И човек са џепарцем управља туђим животима.

    Поповима је у интересу да имају овце. Јер су попови довољно интелигентни да виде како за надређене имају људе који не живе у овом свету. И онда ни попови не таласају. Зашто би уводили неке „новотарије“ у парохији?        

       Систем власти у СПЦ је феудални. Турски. Кадија те куди, кадија ти суди. Принчеви цркве имају бесконачну власт. И немаш апелационо право. Закон о мобингу још није заживео. Као да су одвојени светови црква и држава. Због тога, ако содомзујеш или убијеш неког у цркви, то државу не интересује. А то не би смело да буде тако.

    Имају попови неке школе и интелигенције. Но, 90% њих не знају нешто друго да раде. Зато су заточеници заната. Још их стисну жене и одговорност према породици. И радили би многи нешто ново у парохији, али како се свако мало мењају владике по епархијама, не знаш какав лудак може да ти излети у то руском рулету. Умешност преживљавања.

    Кад већ попови имају памет (не баш сви, али добар део да), испада да је проблем у нечему што немају. А шта је то? Попови немају муда! Кастрирали их калуђери.

    Попови су муда продали за тањир чорбе. И зато кажем да су истовремено жртве и саучесници у злочину. Јер ово није систем који је регулисн правилима него злочиначки систем. Који губи душе. Буквално као у обреду продаје своје душе.

    Намерно се изражавам у овим терминима. Да би тама могла да каже: О чему вам говори овај безбожник? Е, ја то хоћу. У најгорем могућем облику. Да здерем кожу са овог зла ако је икако могуће. Јер, ја сам могао рећи: часним оцима, свештеницима Бога Живога, недостаје храбрости. Не, ја хоћу да ти закопам прст у око! И ништа ми не можеш. Рекао сам нешто лажно? Нисам. Ако сам рекао добро, што се буниш и што ме кудиш?

    Одмах ће да устану демагози међу владикама и да кажу како ја желим да се направи „комунистичко“ свештеничко удружење. Не, пријатељи, ја сам увек био ван комунизма. Од детета. Али се вама мора стати на пут. Ово је бласфемија. Јер колико год да је тежак грех силовања једног дечака толико је тежак и грех силовања једног свештеника. А то се дешава више него често. И други попови гледају као биволи кад лавови одвоје неко грло и растргну га...

    Да ли је вама, владике (наравно да се не односим на све), јасно да када бисмо се ми, попови, понашали према пастви као ви према нама, не би нам остало ни једног верника? Јер верници не зависе финансијски од нас. Послали би нас у мајчинске изворе...

    Приче о хришћанском персонализму су само форе које се користе за завођење простодушних. У пракси је само динар Личност. Но Исус не рече да су блажени богати. Напротив. Рекао је да се не може служити Динару и Богу. И сваки од вас је пред тим искушењем. Не надајте се да ће бити неке друге пробе. Све је овде. Један живот само имамо. И у томе у чему нас затече Господ, у томе ће нас судити. Сваки да гледа лице ближњег.

    Штитити ближњег од себе, то је чојство, по Марку Миљанову.  То се цитира често. Али не аплицира. Пророчки вапим, нас неће бити ако ово не усвојимо као принцип. Ако немамо довољно интелигентних владика, који ће урадити на систему самозаштите, да интегришу попове у систем одлучивања и контроле, ми смо изгубљени. Да се вратимо Јеванђељу, да који хоће да буде први, има свима да служи. Као што то данас ради папа Франциско. Пере ноге и женама криминалцима. Лажно? Лицемерно? - Допуштам да тако мислиш. Али нека узме сада патријарх Иринеј и свима владикама да опере ноге. Лажно и лицемерно, али нека уради. Нека узме миртополит Амфилохије да купи кило хлеба...            


     
  18. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Фарисеј на вратима Раја   
    Твој увод, иако лошији од пролога у Јовановом јеванђељу, могу да потпишем 'ладно.
    1. Теологија нам је била доста класична и имали смо изванредне ликове. Али су многи у цркви маргинализовани. Пример Глумца и Бограновића. Само њих да поменем. Људи који живе од цркве једноставно истискују овакве из "моралних" разлога, јер су страно тело које тера на мишљење. И још се такви прогласе петоколонашима. Теолошки бум од 90-их је кроз једну популистичку пропаганду (слично Пинку) успео да освоји један део младих који су похрлили у цркву и пригрлили некакву новину. Она јесте постојала реално. Проблем је што нашијенци нису били ишлифовани за искушења новог времена. Како су монаси отели власт у цркви, онда је маркетиншки био фаворизован тај имиџ. Дуге косе, браде, мантије широких рукава, бројанице итд., а врло брзо су постали и владике. Монаштво је неспојиво са владичанством. И онда долази до силовања свести људи у цркви, нарцизми се хране младим булама које трепећу окицама, плачу за време проповеди и диве до имбецилности глумцима. Све претходно што је стечено крвавим радом је практично презрено. Уведени су култови светаца, што је првенствено везано за монашки етос, тако да су фаворизовани Јустин и Николај. Да не буде забуне, јер неки талибани мисле како ја ниподаштавам ове свеце, ја и оја госпа смо их имали у вечерњој молитви и пре њиховог проглашења. Злосрећна догађања из тих година су допринела да се испрофилишу као главне вредности за нас национализам и ортодоксија. Претходни научници из СПЦ се нису бавили тим проблемима, и тако су пали у заборав јер се сва снага усмерила ка овоме.
    И данас су многи стављени у крај: М. Лазић је био маргинализован, докторирао на самртничкој постељи; П. Јевремовић је држао изборне предмете, али је уклоњен са БФ; човека са Оксфорда нису примили; мени су нашли да немам основну школу; Благоје Пантелић се бори као лав; Јанићка је избачена са БФ (има она језик, али је квалитетна дама)... Да не набрајам. Проблем нарцизма у СПЦ је вапијући до неба! Негативна селекција је правило, а не изузетак. Но, иако све то видим, ја само слежем раменима, јер нисам фактор који одлучује, нити некакав верски вођа који би правио нове цркве. То би било лудило мозга. Претрпео сам стравичне неправде, али сам у цркви.
    2. Да СПЦ да само 1% зараде од продаје свећа, ми исмо имали Оце преведене. Паре се имају, али се нема интерес. Имамо образованих теолога који би могли да раде на томе. Ја сам овде са дон Анђелом Колакраијем, једним библистом у пензији развио прилично систем за превођење. Делује шашаво, али убрзава процес превођења до 5-7 пута. То би била беконачна база са сваке наредне преводе, и процес би се убрзао за 15-20 пута. Не причам бајке, јер ава је аутентични лудак, како вам рекох. У Загребу су се мучили годинама да нађу решење за сликање на стаклу које би се пекло на одређеној температури (детаље не могу да откривам), али дође луди поп из Србије и за 7 дана нађе решење! На мојој чаши за воду су написали: Тесла!
    Иначе, легитимно је преводити и са ауторитативних превода, или се служити њима. Нисам ја баш сигуран колико и наши "богови" знају све те језике. Боље ишта него ништа. Наравно, никако дати лудацима, добрима по души, да преводе, јер они праве хаос. Много штете је било када су узели "преподобни" да преводе Оце са руског, и ем не знају добро руски, ем не знају теологију и, као шлаг на торту, преводе са лоших предложака.
    3. Католици су урадили много више од нас на пољу патрологије. Ми немамо имена која могу да се равноправно носе са њима. Неки се приближавају: ја,  Алфејев, Мекгакин, Бер, Јевремовић... Шалим се на нашу муку. На леђима католика правићемо теологију. И то је добро, али мора да се поштено призна.
    4. Има дивних монаха. Међутим, општа је култура наопака. Покушавају да уђу људима у кревет. Подлежу често искушењу власти, да им се свет покори, да контролишу свет. То је све апсолутно супротно монашким врлинама. Ја имам неколико монаха који су у интезивној вези и преписци са мном. Неки веле да су моја чада. Но, никако не гледам да нам се однос тако успостави. Хоћу сваког од њих да буде без штака. Али, када су неки озбиљни проблеми у питању, онда мора да се разговара и саветује.
    Брачни људи не би требалода се исповедају код монаха. Јако је мали број калуђера који могу да дају добре упуте. На небо нам је отишао Јустин савински. од њега бих све слао.
    5. Постове задржати за монахе, али само да и за њих буде добровољан. Изузев 40. Обичним верницима оставити на савест. 40 смењити на једну или 2 недеље, како и данас пости већина Срба. Никада не бих одбио са причешћа неког ко мрси. Одбио бих онога ко је у свађи и мрзи ближњег и ко у браку вара, а то иде на штету саме породице. Наравно, све ово је само моје необавезујуће мишљење. Мада мислим да би било добро да се тако регулишу ствари јер би се јак ударац задао лицемерју.
     
    Код нас не фали интелигенције и знања. Наравно, и тога, али није пресудно. Код нас само фале атрибути. Калуђери су успели да кастрирају свештенство. Ми смо дубоко корумпирано друштво на свим нивоима. Тешко да ишта може да се уради. Јер су генерације одрасле у том систему. Ја не знам шта треба радити, али радим. Дубоко сам субверзивна особа за СПЦ каква је актуелно. Због тога не могу да имам каријеру у оквиру ње. Нико тамо од главешина није глуп. Разумеју добро да сам вирус за систем. Ја радим и сарађујем са њима на више нивоа. То није тајна. Противуслуге не тражим, јер када би тога било, одмах и се такав замерио неком другом владици. Зато овако стрпљиво радим. Немам појма колико имам студената са БФ као пријатеља на мом фејсу. Све је то рад. Верујем да ће се створити критична маса. Украдох од фарисеја мноштво душа  
    Толико. Одох да сликам... Будите ми добри!          
  19. Волим
  20. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Volim_Sina_Bozjeg у Снимак ђавоимане девојке са Острога   
    Ne znam bre brate, ja sam sa tom porodicom razgovarao, razgovarao sam i sa monasima. Razumeš? Uživo ti ljudi su sedeli i pričali samnom.
     
    Ta devojka sve to govori sama.
     
    Ne razumem zašto msiliš da barem mi ovde stariji imamo potrebu da izmišljamo ili da se ne ogradimo ako nemamo direktna saznanja? Shvataš? Ja sam sa tim ljudima govorio, razgovarao, jeo pio, molio se.... 
  21. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на -Владимир- у Снимак ђавоимане девојке са Острога   
    Исповеди се жени . Мислим да ће она знати како да те ослободи тога .
  22. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Grizzly Adams у Зоран Ђуровић: Фарисеј на вратима Раја   
    Верум,
    Ти си у ових "пар питања" дао више одговора него што се на форуму напише за месец дана...
    Sent from my iPad using Tapatalk
  23. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Фарисеј на вратима Раја   
    Мислио сам на литерарну продукцију.
  24. Волим
    МиодрагМ је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Фарисеј на вратима Раја   
    Наравно да га ценим. Одличан је као теолог, способан владика, изузетно талентован за језике, као што има и уметнички дар, везан за поезију... Бранио сам га оружјем на Цетињу, када су нас напали Перовићеви либерали, такође од блаћења борбаша за неверу да су он и вл. Атанасије радници ЦИЕ...
    Клетва је пак тачна. Не само да постоји, него и јесте тако (изузев ако се не презиваш Радовић). Знам конкретне случајеве, мада о томе само у мом житију, које ће се публиковати само кад се почну дешавати чуда на мом гробу . У тестаменту сам заветовао да ми мошти не иду за Црну Гору, него да буду похрањене у Смедереву, а такође сам инсистирао да никако ме не сахрани Митрополит, нити да ми држи слово!  
    Шалу на страну, хвала Богу да смо имали једног Амфилохија. Јустиновци су доста новога увели у цркву, мада је било и штете. Но, о томе ће Исус да води рачуна, а не ја.
    Најдубљи као теолог, и најначитанији међу њима је вл. Иринеј, највреднији Атанасије, најаглинији Амфилохије. Тако се мени чини. Све их ја цитирам као ауторитете у мојим научним радовима, али их и критикујем када нађем за сходно. Чак не мора да значи да сам у праву, али их критикујем за оно што се мени чини да не стоји. У полемици са мојом смерношћу, митр. Амфилохије и вл. Атанасије су улетели по лошим саветима, неопрезно су се изразили и зато су добили адекватне одговоре.
    Знам да сам им остао у лепом сећању, тако да ме често помињу. Имају и снимци вл. Атанасија са јавних предавања где ме помене. Мада, све што је имало да се каже на ту тему, публиковано је већ. Остало је само као овде када се удаљи од теме и људи почну да размењују рецепте, али свак стекне неку слику о томе ко је аргументовано заступао своју тезу.       
  25. Волим
    МиодрагМ got a reaction from Zoran Đurović in Зоран Ђуровић: Фарисеј на вратима Раја   
    Јако лепо!
     
    Пуно сте рекли овом сликом...
×
×
  • Креирај ново...