Jump to content

ИВАН KARINGTON

Члан
  • Број садржаја

    51
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на srb_Lo у Грчка православна црква признала аутокефалност "ПЦУ"   
    Ништа Руси нису погрешили није нико требао на Крит отићи . Смејурија од Сабора као припремало се више од 50 година све битне теме скинуте са списка као ово додељивање аутокефалије . 
  2. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Благовесник in Хришћански Рок-Christian rock   
    Christian rock илити Хришћански рок је жанр који постоји већ дуже времена у рокенрол музици; иначе оно што се не зна је да је сав рокенрол настао на корену хришћанског, црначког Госпел блуза, и да су песме посвећене Христу и Богу певане од најранијих певача( Елвис, Џони Кеш итд), касније су се тендециозно форсирали бендови који су удаљавали рокенрол од његовог извора.Код  нас, Бог се у рокенролу ретко помињао јер је био државни и режимски у време комунизма а "револуцију" и враћање коренима је направио ЦД "Изнад истока и запада". Бенд XI (Eleven) из Крушевца постоји већ неколико година и свира своје ауторске ствари на енглеском и српском; почујте и оставите коментар.



    https://xi-eleven.bandcamp.com/track/nevo-an
  3. Волим
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Благовесник in Непошћење до Спасовдана   
    Ја мислим да су Грци у праву што не посте до Спасовдана после Пасхе, јер то показује један христоцентрични, есхатолошки, васкрсноцентрични однос према светотајинском животу: ,,Могу ли сватови постити док је женик са њима? Докле год имају са собом женика не могу постити. Него ће доћи дани кад ће се отети од њих женик, и тада ће постити у оне дане".(Марко 2,19-20). Овај однос показује једну литургијску и еклисијалну свест, где је свака пажња окренута Васкрсу, васкрслом Христу, Литургији, јер је свака Литургија мали Васкрс, а свака недеља васкршњи дан. Насупрот овом ми имамо један аскетски, индивидуални приступ, где наново одвајамо наше мисли од Васкрслог Господа и посвећујемо се личној аскези, која је потребна да, али је потребнији колективнији дух, сав окренут Васкрслом Господу, где сва наша делатност почиње и завршава Пасхом Христовом. IC XC NI KA
  4. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Драшко in Непошћење до Спасовдана   
    Ја мислим да су Грци у праву што не посте до Спасовдана после Пасхе, јер то показује један христоцентрични, есхатолошки, васкрсноцентрични однос према светотајинском животу: ,,Могу ли сватови постити док је женик са њима? Докле год имају са собом женика не могу постити. Него ће доћи дани кад ће се отети од њих женик, и тада ће постити у оне дане".(Марко 2,19-20). Овај однос показује једну литургијску и еклисијалну свест, где је свака пажња окренута Васкрсу, васкрслом Христу, Литургији, јер је свака Литургија мали Васкрс, а свака недеља васкршњи дан. Насупрот овом ми имамо један аскетски, индивидуални приступ, где наново одвајамо наше мисли од Васкрслог Господа и посвећујемо се личној аскези, која је потребна да, али је потребнији колективнији дух, сав окренут Васкрслом Господу, где сва наша делатност почиње и завршава Пасхом Христовом. IC XC NI KA
  5. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Sanja Т. in Непошћење до Спасовдана   
    Ја мислим да су Грци у праву што не посте до Спасовдана после Пасхе, јер то показује један христоцентрични, есхатолошки, васкрсноцентрични однос према светотајинском животу: ,,Могу ли сватови постити док је женик са њима? Докле год имају са собом женика не могу постити. Него ће доћи дани кад ће се отети од њих женик, и тада ће постити у оне дане".(Марко 2,19-20). Овај однос показује једну литургијску и еклисијалну свест, где је свака пажња окренута Васкрсу, васкрслом Христу, Литургији, јер је свака Литургија мали Васкрс, а свака недеља васкршњи дан. Насупрот овом ми имамо један аскетски, индивидуални приступ, где наново одвајамо наше мисли од Васкрслог Господа и посвећујемо се личној аскези, која је потребна да, али је потребнији колективнији дух, сав окренут Васкрслом Господу, где сва наша делатност почиње и завршава Пасхом Христовом. IC XC NI KA
  6. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Милан Ракић in Непошћење до Спасовдана   
    Ја мислим да су Грци у праву што не посте до Спасовдана после Пасхе, јер то показује један христоцентрични, есхатолошки, васкрсноцентрични однос према светотајинском животу: ,,Могу ли сватови постити док је женик са њима? Докле год имају са собом женика не могу постити. Него ће доћи дани кад ће се отети од њих женик, и тада ће постити у оне дане".(Марко 2,19-20). Овај однос показује једну литургијску и еклисијалну свест, где је свака пажња окренута Васкрсу, васкрслом Христу, Литургији, јер је свака Литургија мали Васкрс, а свака недеља васкршњи дан. Насупрот овом ми имамо један аскетски, индивидуални приступ, где наново одвајамо наше мисли од Васкрслог Господа и посвећујемо се личној аскези, која је потребна да, али је потребнији колективнији дух, сав окренут Васкрслом Господу, где сва наша делатност почиње и завршава Пасхом Христовом. IC XC NI KA
  7. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Nebojš.a in Шта ЈА тренутно слушам...   
    @Nebojš.a браво..за музику
  8. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Nebojš.a у Шта ЈА тренутно слушам...   
    @Zoran Đurović  Što ovaj liči na tebe
     
     
     
  9. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Ивановић у Raskol se zahuktava   
    Глава цркве је Господ Исус Христос. У православној еклисиологији сваки епископ изображава Христа као првосвештеника на видљив начин, што се нарочито види у православној литургији. Није цариградски патријарх ни по чему већи, нити има већу благодат Светог Духа од епископа у Крушевцу или у Сиднеју. Једнако као што не може патријарх или поглавар у некој помјесној цркви имати неограничену моћ, то не може ни цариградски патријарх на васељенском нивоу.
  10. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на goranger у Хришћански Рок-Christian rock   
  11. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Dominika у Хришћански Рок-Christian rock   
  12. Волим
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Dominika у Хришћански Рок-Christian rock   
  13. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Zoran Đurović у Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    лежим у кревету, нога ми одузета, болови несносни, могу само на леђима да лежим. сада куцкам на боку, али за 2 мин. морам да одустанем. син ми дао малу столичицу са точковима, тако да као хоботница се одвезем сам кад ме притера... срећом, имам огроман монитор па могу да гледам из кревета... не могу да коментаришем. само да ме иван урокљиво око не поминје, а помен тражим од свих људи добре воље смејем се, а плако бих.  
  14. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Ведран* in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нема схизофреније у нашој Вери, него има схизофреника верника, на жалост.  Бог је љубав и створио је свет и човека у њему из чисте љубави. Бог није створио смр,т иако је човек, а и универзум створен из небића, односно непостојања. Небиће, односно непостојање, не постоји као онтолошка категорија, него означава да нечега пре није било и да је касније постало. Све је постојало у замисли и намислу Божијем. Господ ствара свет који је био благодаћу бесмртан, али не по суштини, јер је створен из непостојања. Грехом првих људи, односно, непокајањем, због првог греха, смрт постаје друга природа човека и универзума који од тада постоји на "смртан" начин, односно човек се окреће оном "непостојању" одакле је и дошао, али пошто непостојање не постоји, он се распада и трули. Пошто је човек господар универзума и цео универзум је тело Адамово, односно наше тело, цела природа пада кроз Адама , који је био првосвештеник и који је требао природу узнети Богу, у смртност. Кроз Новог Адама Христа долази бесмртност. Христос постаје Нови Адам, а Његово Тело и Крв ново Дрво Живота.  Живећи у Христу литургијски ми побеђујемо смрт  већ сада и обожујемо универзум, чекамо Христов други долазак када ће све и коначно да се обуче у бесмртност. 
  15. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Рапсоди in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нема схизофреније у нашој Вери, него има схизофреника верника, на жалост.  Бог је љубав и створио је свет и човека у њему из чисте љубави. Бог није створио смр,т иако је човек, а и универзум створен из небића, односно непостојања. Небиће, односно непостојање, не постоји као онтолошка категорија, него означава да нечега пре није било и да је касније постало. Све је постојало у замисли и намислу Божијем. Господ ствара свет који је био благодаћу бесмртан, али не по суштини, јер је створен из непостојања. Грехом првих људи, односно, непокајањем, због првог греха, смрт постаје друга природа човека и универзума који од тада постоји на "смртан" начин, односно човек се окреће оном "непостојању" одакле је и дошао, али пошто непостојање не постоји, он се распада и трули. Пошто је човек господар универзума и цео универзум је тело Адамово, односно наше тело, цела природа пада кроз Адама , који је био првосвештеник и који је требао природу узнети Богу, у смртност. Кроз Новог Адама Христа долази бесмртност. Христос постаје Нови Адам, а Његово Тело и Крв ново Дрво Живота.  Живећи у Христу литургијски ми побеђујемо смрт  већ сада и обожујемо универзум, чекамо Христов други долазак када ће све и коначно да се обуче у бесмртност. 
  16. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Рапсоди in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    То је иронично речено! Писац овог текста "осуђује" постдарвинизам. Наравно да Бог није створио смрт, Бог је љубав! Преступом првих људи је смрт дошла на свет и универзум. Ја мислим да сам био прецизан и разумљив, чуди ме оваква реакција!
  17. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Просечан србенда in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нема схизофреније у нашој Вери, него има схизофреника верника, на жалост.  Бог је љубав и створио је свет и човека у њему из чисте љубави. Бог није створио смр,т иако је човек, а и универзум створен из небића, односно непостојања. Небиће, односно непостојање, не постоји као онтолошка категорија, него означава да нечега пре није било и да је касније постало. Све је постојало у замисли и намислу Божијем. Господ ствара свет који је био благодаћу бесмртан, али не по суштини, јер је створен из непостојања. Грехом првих људи, односно, непокајањем, због првог греха, смрт постаје друга природа човека и универзума који од тада постоји на "смртан" начин, односно човек се окреће оном "непостојању" одакле је и дошао, али пошто непостојање не постоји, он се распада и трули. Пошто је човек господар универзума и цео универзум је тело Адамово, односно наше тело, цела природа пада кроз Адама , који је био првосвештеник и који је требао природу узнети Богу, у смртност. Кроз Новог Адама Христа долази бесмртност. Христос постаје Нови Адам, а Његово Тело и Крв ново Дрво Живота.  Живећи у Христу литургијски ми побеђујемо смрт  већ сада и обожујемо универзум, чекамо Христов други долазак када ће све и коначно да се обуче у бесмртност. 
  18. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Кратос in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нема схизофреније у нашој Вери, него има схизофреника верника, на жалост.  Бог је љубав и створио је свет и човека у њему из чисте љубави. Бог није створио смр,т иако је човек, а и универзум створен из небића, односно непостојања. Небиће, односно непостојање, не постоји као онтолошка категорија, него означава да нечега пре није било и да је касније постало. Све је постојало у замисли и намислу Божијем. Господ ствара свет који је био благодаћу бесмртан, али не по суштини, јер је створен из непостојања. Грехом првих људи, односно, непокајањем, због првог греха, смрт постаје друга природа човека и универзума који од тада постоји на "смртан" начин, односно човек се окреће оном "непостојању" одакле је и дошао, али пошто непостојање не постоји, он се распада и трули. Пошто је човек господар универзума и цео универзум је тело Адамово, односно наше тело, цела природа пада кроз Адама , који је био првосвештеник и који је требао природу узнети Богу, у смртност. Кроз Новог Адама Христа долази бесмртност. Христос постаје Нови Адам, а Његово Тело и Крв ново Дрво Живота.  Живећи у Христу литургијски ми побеђујемо смрт  већ сада и обожујемо универзум, чекамо Христов други долазак када ће све и коначно да се обуче у бесмртност. 
  19. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Bokisd in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нема схизофреније у нашој Вери, него има схизофреника верника, на жалост.  Бог је љубав и створио је свет и човека у њему из чисте љубави. Бог није створио смр,т иако је човек, а и универзум створен из небића, односно непостојања. Небиће, односно непостојање, не постоји као онтолошка категорија, него означава да нечега пре није било и да је касније постало. Све је постојало у замисли и намислу Божијем. Господ ствара свет који је био благодаћу бесмртан, али не по суштини, јер је створен из непостојања. Грехом првих људи, односно, непокајањем, због првог греха, смрт постаје друга природа човека и универзума који од тада постоји на "смртан" начин, односно човек се окреће оном "непостојању" одакле је и дошао, али пошто непостојање не постоји, он се распада и трули. Пошто је човек господар универзума и цео универзум је тело Адамово, односно наше тело, цела природа пада кроз Адама , који је био првосвештеник и који је требао природу узнети Богу, у смртност. Кроз Новог Адама Христа долази бесмртност. Христос постаје Нови Адам, а Његово Тело и Крв ново Дрво Живота.  Живећи у Христу литургијски ми побеђујемо смрт  већ сада и обожујемо универзум, чекамо Христов други долазак када ће све и коначно да се обуче у бесмртност. 
  20. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Просечан србенда in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    То је иронично речено! Писац овог текста "осуђује" постдарвинизам. Наравно да Бог није створио смрт, Бог је љубав! Преступом првих људи је смрт дошла на свет и универзум. Ја мислим да сам био прецизан и разумљив, чуди ме оваква реакција!
  21. Волим
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Кратос in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    То је иронично речено! Писац овог текста "осуђује" постдарвинизам. Наравно да Бог није створио смрт, Бог је љубав! Преступом првих људи је смрт дошла на свет и универзум. Ја мислим да сам био прецизан и разумљив, чуди ме оваква реакција!
  22. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Просечан србенда in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    А где је текст?! Постдарвинизам је шарлатанизам и тендециозно наметнута научна не(истина)!  Дарвинизам имплицира билошку смрт! Ако је Бог створио смрт, онда је такав Бог груб и неозбиљан и апсурдан и садиста и мазохиста, јер чему онда и смрт и крст и васкрсење Сина Божијег?!  Ако бисмо прихватили еволуцију онда једино можемо прихватити еволуцију  до Адама, а после Адама не! Теолози који безрезервно подржавају дарвинизам су неозбиљни људи и не знам чему подсмевање људима који ово не прихватају, а Црква и не прихвата дарвинизам!  Чему подсмевање протестанстким теолозима и научницима, односно научницима који долазе из протестантског света, који оповргавају дарвинизам, а подржавају се дарвинисти и постдарвинисти који такође долазе из протестанстког света?! 
  23. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from "Tamo daleko" in Отац Зоран Ђуровић о Посту   
    Да ли је у Типику пост на води или сухоједење?! Сухоједење је једење једном дневно око 15 часова, то је касније заменио пост на води. Наравно да треба држати и пост "на води" како пише, али се требамо чувати и фарисејства. Ја знам бабе на селу које поједу једно парче меса дневно и цели дан раде, а знам и оне који поједу кило пасуља на води. О осуђивању и неким другим стварима да не причам. Наравно, треба се држати типика, али се држати сваке крајности и спољашњости и фарисесјтва, јер оно што је битно у посту је љубав, као и ван поста уосталом.
  24. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON got a reaction from Поуке.орг инфо in Отац Зоран Ђуровић о Посту   
    Да ли је у Типику пост на води или сухоједење?! Сухоједење је једење једном дневно око 15 часова, то је касније заменио пост на води. Наравно да треба држати и пост "на води" како пише, али се требамо чувати и фарисејства. Ја знам бабе на селу које поједу једно парче меса дневно и цели дан раде, а знам и оне који поједу кило пасуља на води. О осуђивању и неким другим стварима да не причам. Наравно, треба се држати типика, али се држати сваке крајности и спољашњости и фарисесјтва, јер оно што је битно у посту је љубав, као и ван поста уосталом.
  25. Свиђа ми се
    ИВАН KARINGTON је реаговао/ла на Volim_Sina_Bozjeg у Промоција будизма или "безазленост"?!   
    Najteže ti se škjekirat.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Креирај ново...