Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Богдановић Тамара

Члан
  • Број садржаја

    596
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Драган Јашић in EX-YU ČEŽNJA...   
  2. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from obi-wan in Dizni kupio Lukasarts i sprema Star Wars ep. VII za 2015.-u. Sta kazete na to?   
    Ако не буду глумиле оне дизнијеве братс лутке од глумаца - који не да немају појма о глуми, већ су и известачени до коске, нећу имати ништа против. Само да не мењају концепт и не направе софткор верзију, типа бејбиТВ.
  3. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Рапсоди in Моје писаније....   
    Душа за душом пати, тело за телом пати, човек пати за женом, жена пати за човеком. Јесам, и то сам ти признала, да те волим, можда ме не схваташ озбиљно - али ти ја отвореног срца и душе још једном признајем. Ко су људи, да то осуде? Мрави, који миле овом земљом, не знајући да их је Бог створио, спрам себе, тако ситне и безначајне. Ко су они да осуђују љубав, дар од Бога? Не заноси се, човече... никога није брига што ја тебе волим. А ти? Ко теби даје за право да својим страховима и самообманом одбијаш ЉУБАВ? То што си вољен не даје ти улогу Творца... прихвати љубав, и узврати је. Не мораш начином на који ти је пружам, али свакако ми узврати, макар поштовањем. Признајем, у теби сам видела делиће себе - како се губим у бунилу и охолости света. Ти то не видиш, јер си намерно затворио очи, јер си намерно закључао срце. Заиста не знам откуд ти смелости, мали човече да изиграваш Творца, да се поиграваш са судбином коју Он кроји? Ти од судбине побећи нећеш, то је неминовно. Та судбина можда нећу бити ја, можда ће бити неко трећи, али ухвати се у коштац са тим - не глуми храброст, не гради зидове који се темеље на страху, прихвати дар од Бога - и ти и ја верујемо у Њега, поштујемо га и славимо.   Сваког чуда, три дана доста - знам да је тешко, због овоземаљских перипетија, због овоприродног небожанског закона који трује сваки делић наше судбине... али и ти си тај који се противи Његовој вољи. Не дозволи и не дај да ти срце и душа пада у амове овог света, не дозволи себи да патиш, да се дичиш самоћом.   Ако ти, човече, не осећаш узајамно љубав, награди ме бар разговором, заледи ме истином, загрли ме пријатељством, обгрли ме реалношћу. Не дозволи да лажне слике твојих баријера у мени буде узаврело тињање наде, негде тамо далеко, али опет тако близу. Не одвајај ме од себе челиком својих зидова које градиш, буди макар искрен, отворен и коректан...   награди моју љубав, ако не љубављу онда искреношћу и буди моје откровљење - отвори ми очи, срце заледи, мисли разбистри - не знаш колико ће нам, обома, бити лакше.  
  4. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Снежана in EX-YU ČEŽNJA...   
  5. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Дијана. in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  6. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Караконџула in Dokazano: Hrvati su potomci Srba   
    Исто као и англицизам ФУДБАЛ, хрватски НОГОМЕТ - српскије ми звучи него ово прво. 
  7. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from školarac in Рецепти за посна јела   
    POSNA ISHRANA - jedostavan jelovnik

    Počeo je veliki Uskršnji post. Odlučili ste da postite ili želite da odmorite i pročistite organizam od mesa i teške hrane. Dosta klijenata koji su na Programu redukcije telesne težine želi da posti i tada je neophodno sastaviti jelovnik koji je dobro izbalansiran. Jelovnik i ishrana mora da poštuje pravila posta, da se zadovolje sve potrebe organizma i skinu kilogrami.
     
    Dobro isplaniran jelovnik, čak i ako se odlučite da poštujete stroga pravila, na vodi može biti jednostavan i bez opasnosti da ćete ugroziti zdravlje.
     
     
     
    Doručak
     
    1. kačamak na vodi (50g. suvo merenog projnog brašna) 5 badema i jedna suva šljiva
     
    2. pirinač obaren u vodi (40 g. pirinča suvo merenog integralnog pirinča) možete dodati jednu supenu kašiku mlevenih oraha i 2 do 3 suve šljive, kajsije, smokve ili supenu kašiku suvog groždja - brusnica
     
    3. pšenica 3 supene kašike žita, pripremljenog kao za Slavu. Odlično izbalansiran i zdrav obrok. Pšenica se skuva i samelje (više puta smo pominjali vrednost punog odnosno integralnog zrna što je ovde slučaj), dodajte mlevene orahe koji su bogati proteinima i zdravom masnoćom, zasladite crnim šećerom ili medom po ukusu.
     
    4. proja na vodi (ili sa maslinovim uljem), možete pripremiti slanu (posolite prirodnom morskom solju ili kalijumovom - tako ćete dobiti odličan zdrav obrok) ili slatku proju. Slatku zasladite medom ili dodajte seckano suvo voće a možete dodati orahe ili neko drugo jezgrovito voće. Merite porciju kada je gotovo da bi vam bilo lakše. Manja porcija je 120 g. kada je ispečena.
     
    5. integralne žitarice, proso, heljda ili neka druga po izboru. Skuvajte kašu i dodajte 2 kk meda ili zasladite suvim i jezgrovitim voćem
     
    6. musli ili neki drugi instant proizvod (ako nemate vremena), prelijte vodom, čajem ili kompotom koji ste ranije pripremili recimo od jabuka, krušaka sa dodatkom suvog voća - šljiva, kajsija, suvog groždja, brusnicama...
     
    7. integralni hleb namazan sa puterom od kikirikija, oraha, rogača, semenki bundeve, pastom od maslina koje možete kupiti u specijalizovanim radnjama. Danima kada jedete ribu, namažite paštetu od sardine ili tunjevine. Na hleb možete namazati med, džem sa fruktozom.
     
    8. integralne štanglice - ako ste u velikoj žurbi možete pojesti integralne štanglice (na većini piše koliko imaju kalorija i GDA - sastav)
     
    9. pečena jabuka ili bundeva napravljena kao pire uz dodatak mlevenih oraha, badema ili suvog groždja može biti odličan obrok
     
    10. krompir najbolje da ga pečete ili kuvate u ljusci, dodajete kao prilog, ili kao glavno jelo, uz bareno povrće ili salatu. Ako dodajete ulje, uradite to na kraju, kontrolisano sipajući prvo u kašičicu.
     
    *Jezgrovito voće orah, lešnik, badem, indijski orah... su kalorični zato obazrivo. 100 g jezgrovitog voća ima od 450 do 600 kcal. Sušeno voće na 100g 0d 220 do 350 kcal. Lako i neosetno možete uneti i 100o kalorija, a da ne primetite.
     
    *Ovi predlozi za doručak mogu da zamene bilo koji obrok prema vašem izboru. Važno je da u jelovnik uvrstite jezgrovito voće, pogotovo ako postite na vodi jer je prirodan izvor masnoće i proteina koji su neophodni u ishrani.
     
    *pijte čajeve ili lekovite biljne čajeve, zasladite medom ako nemate problema sa kilogramima
     
     
    Ručak ili glavni obrok
     
    1. Obarite povrće na pari i kombinujte sa barenim kukuruzom, pasuljem, graškom, sojom, integralnim pirinčem. Sipajte supenom kašikom u tanjir, veličina porcije duboki tanjir odnosno srednja porcija treba da ima do 4oo g. Dodajte 150g. rendanog svežeg povrća.
     
    2. Koristite integralnu testeninu umesto obične, dodajte grilovane pečurke i povrće obareno na pari. Prelijte sokom od paradajza
     
    3. Ribu, grilujte, barite, pecite samo izbegavajte duboku masnoću. Koristite maslinovo ulje koje obavezno sipajte kašičicom. Plodovi mora obiluju holesterolom zato ne preterujte pogotovo ako imate problema.
     
    4. Pravite pite od bundeve, jabuka, višanja, a zasladite sa crnim šećerom ili medom. Ako imate problema sa težinom ili vodite računa o vitkoj liniji zasladite veštačkim zasladjivačem.
     
    4. Kuvajte potaže, čorbe od povrća i paradajz čorbu
     
    Obrok treba da isplanirate da sadrži:
    1. sveže povrće kao salatu
    2. termički obradjeno povrće - bareno na pari ili u vodi kao supe ili potaži od povrća. Barena cvekla ili pečena paprika smatra se termički obradjenim povrćem
    3. mahunarke - pasulj, grašak, sočivo, soju
    4. žitarice - pšenicu barenu, kao hleb ili teseninu, kukuruz obareni ili kao kačamak ili proju, ili neku drugu žitaricu kao kašu ili hleb
     
    Savet:
    1. jedite voće za užinu, dodajte 3 do 5 jezgra badema da ne bi osetili glad
    2. kuvajte kompote od jabuka, krušaka i umesto šećera dodajte suve kajsije, šljive, suvo groždje
    3. jedite umereno više obroka u toku dana manje količine
    4. jednom izmerite količinu i sipajte u neki tanjir ili činiju, sledeći put nećete morati da merite jer ćete zapamtiti kolika je količina
    5. pijte dosta tečnosti, čajeva ili biljnih lekovitih čajeva
    6. ako se odlučite na rigorozniji način ishrane, dodajte neki multivitamin, Omega 3, tablete kalcijuma i magnezijuma (doze imate u uputstvu)
     
    O vrednostima odredjenih namirnica drugi put. Bilo je dosta pitanja kako se hraniti za vreme posta kao i predlogu jelovnika. Uskoro o posnim jelima u kuvaru, na http://branka-mirkovic-kuvar.blogspot.com
  8. Волим
    Богдановић Тамара је реаговао/ла на Sophrosyne у Слике форумаша   
    najsvežija,sa mojim drugarima

  9. Волим
  10. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from drvce in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  11. Волим
  12. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Sophrosyne in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  13. Волим
    Богдановић Тамара је реаговао/ла на Sudija у Слике форумаша   
    Svaka čast Muramasa,i svaka čast Tamara.Želim vam sreću najveću
  14. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from DankaM in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  15. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Sudija in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  16. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Благовесник in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  17. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Ignjatije in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  18. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Andre Williams in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  19. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Silence in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  20. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Олимп in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  21. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Arsenija in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  22. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Биљана in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  23. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from ВИЛМА in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  24. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from мирођија in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
  25. Волим
    Богдановић Тамара got a reaction from Сања Т. in Слике форумаша   
    sa Muramasom.. <3
×
×
  • Create New...