Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Биљана

Члан
  • Број садржаја

    4908
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    6

Последњи трофеј

Биљана је имао/ла садржај са највише реакција!

О Биљана

  • Ранг
    Не мисли да оде
  • Рођендан 09/24/1978

Profile Information

  • Пол :
    Женско
  • Локација :
    Somewhere Over the Rainbow
  • Интересовање :
    Црквена умјетност, иконопис, вјера православна, појање (црквено, хорско)! Једном ријечју...живот :)

Скорашњи посетиоци профила

83935 посетилаца
  1. Биљана

    Podneta krivična prijava protiv Miroljuba Petrovića

    Наравно, ништа од ове приче, да ће се било шта покренути, неће бити. Она и јесте ту да заталаса јавност, да се подигне прашина, да се опет жестоко препиру они који су "за и против", а све у сврху промоције лика и дјела М.П. Уколико се и подигне нека оптужница, на крају ће бити наслов, у истим овим новинама, да је М.П. не сноси никакву одговорност за смрт овог младића. Плашим се да је ово само кампања М.П. за остваривање неких виших циљева. Можда је чак и у талу са Блицом да се овако нешто пласира јавности. Не би ме изненадило да је цијела прича измишљена, јер то је М.П. човјек који је кадар тако нешто направити како би остварио што већу личну корист.
  2. Najljepše Trisveto koje sam ja čula, a u komentarima je ostavljen link ka notama pa ko želi može sebi odštampati i note
  3. "U svakom horu postoje četiri glasa: sopran, alt, tenor i bas. Oni se ponekad dele na prve i druge glasove i svaki od njih peva u različitom opsegu. Takođe, svaki od ovih glasova ima različit „personaliti“ (ah, kako ovo fancy zvuči!). Sad, možemo se zapitati – zašto pevanje različitih notnih visina čini ljude da se ponašaju različito? I zaista, ova misterija do danas još uvek nije adekvatno prostudirana niti razjašnjena. Jedan uzrok tome jeste činjenica da su naučnici koji proučavaju muziku i muzičare uglavnom i sami muzičari – i naravno imaju svoje bubice i komplekse Tenora, Hornista, Timpanista i slično. U svakom slučaju – činjenica je da se pripadnici svakog od ova četiri horoskopska znaka, pardon, glasa, mogu lako razlikovati, što će u nastavku i biti objašnjeno. SOPRANI pevaju najviše tonove, zbog čega smatraju da upravljaju svetom. Imaju dužu kosu, šljaštaviji nakit i lepršavije suknje od svih, i strašno su uvređene ukoliko im nije dozvoljeno da odu bar do F2 u svakom mogućem delu. Kada se konačno dokopaju voljenih visokih tonova (yessss!) drže ih bar upola duže nego što to kompozitor i/ili dirigent traži od njih, da bi se posle toga žalile kako ih grlo ubija i da su gorepomenuti – sadisti. Kada je reč o ostalim glasovima hora, Soprani imaju različit stav prema svakom, mada za sve važi isto – svi su u odnosu na njih inferiorni. Alti im nekako dođu kao druge violine prvima – simpatične za harmonizaciju, ali ne baš i neophodne. Svi Soprani imaju taj potajni osećaj da bi Alti komotno mogli i da ne pevaju i da bi delo pritom u suštini zvučalo isto. Takođe, one ne razumeju zašto bi iko uopšte i pevao u tom opsegu – kad je to tako dosadno. Sa druge strane, Tenori mogu da budu veoma interesantni za saradnju; osim velike šanse za flert (opšte je poznata činjenica da Soprani nikad ne flertuju sa Bassima), Soprani vole da pevaju duete sa Tenorima, budući da je sve što Tenori rade – zapravo velik trud da pevaju u niskom-do-srednjim sopranskim lagama, dok se One šepure gore u stratosferi. Za Soprane, Bassi su zemaljski šljam – oni pevaju prokleto glasno, beskorisni su za zajedničko pevanje, jer pevaju taaako nisko, i na kraju, pobogu, nešto mora da nije u redu sa bilo kim ko peva u bass ključu. ALTI su za hor kao so za zemlju – bar po njihovom mišljenju. Alti su skromne žene koje bi nosile farmerice na koncerte ukoliko bi im to bilo dozvoljeno. One su u jedinstvenoj poziciji u horu, jer nikako ne mogu da se žale da moraju da pevaju jako visoko ili jako nisko, i svesne su toga da svi ostali glasovi smatraju da su njihove deonice jednostavne do sažaljevanja. Ali, One znaju bolje - dok Soprani vrište gore na A2, One su te koje moraju da pevaju detaljne pasaže pune povisilica, snizilica i trikova sa ritmom, a niko to i ne primećuje, jer soprani pevaju tako glasno (kao uostalom i Bassi). Alti ponekad dobiju duboki potajni užitak kad se urote protiv Soprana i nateraju ih u falš. Prema Tenorima Alti imaju urođeno nepoverenje, pošto oni pevaju u gotovo istom opsegu i pritom misle da bolje zvuče. Ali zato, one vole Basse i uživaju da pevaju duete sa njima – kad Bass ionako zvuči kao podzemna tutnjava, što ustvari i predstavlja jedinu priliku kad Alti mogu zaista da se čuju. Još jedna pritužba Alta ide na činjenicu da ih uvek ima previše i da stoga one nikad nemaju priliku da pevaju zaista glasno. TENORI su razmaženi. I to je to. Jedno je sigurno – nikad ih nema dovoljno, i dirigent će radije prodati svoju dušu nego pustiti polupristojnog tenora da ode iz hora (dok je npr. uvek spreman da otkači par Alta upola cene). I onda, iz nekog razloga – par Tenora je zaista, zaista dobro – to je jedna od onih iritantnih činjenica života, zar ne...? Stoga uopšte ne čudi to da Tenori uvek u notama dobijaju „krompire“ – uostalom, ko još može da baci Soprane u nesvest? Jedna stvar koja Tenore čini nesigurnim jeste optužba (uglavnom od strane Bassa) da bilo ko ko peva tako visoko stavlja svoj pol pod znak pitanja. Naravno, ovo nijedan Tenor nikad neće priznati – zapravo, samo će se još više žaliti kako je kompozitor sadista koji ih tera da pevaju tako prokleto visoko. Tenori takođe imaju odnos ljubav-mržnja sa dirigentom, pošto im isti uvek govori da ih ima jako malo i da moraju da pevaju glasnije. Nijedan dirigent u istoriji muzike nije tražio tiši tenor u forte pasažu. U odnosu na ostale glasove, Tenori se osećaju blago ugroženo – od Soprana, jer one mogu da pevaju te neverovatno visoke tonove, Alta – jer One nemaju problem da pevaju ono za šta se Tenor ubija, i naravno, Bassa, jer iako oni ne mogu da otpevaju išta iznad E, to rade toliko glasno da prosto udave Tenor. Naravno, Tenori će radije umreti nego priznati bilo šta od ovog. Slabo je poznata činjenica da Tenori, dok pevaju, više pomeraju obrve od bilo kog drugog glasa. BASSI pevaju najdublje. Ovo objašnjava sve, u osnovi. Oni su solidni ljudi kojima se može verovati i koji imaju više facijalne dlake od bilo kog pripadnika od bilo kog drugog glasa. Bassi se osećaju večito potcenjenim, ali imaju ono duboko ubeđenje da su oni zapravo najvažniji glas (stanovište koje podržavaju i muzikolozi, ali definitivno ne i Soprani ili Tenori), uprkos činjenici da imaju najdosadniju deonicu u horu – uglavnom pevajući jednu jedinu notu u nepreglednim „krompirima“. Oni ovo nadoknađuju tako što pevaju najglasnije što mogu – i zaista, zar nije najveći broj Bassova tubista u srcu? Bassi su jedini glas koji se redovno žali kako su im deonice niske i prave grozne izraze lica dok pokušavaju da dosegnu te dubine. Oni su darežljivi ljudi, ali se ta darežljivost ne proteže i do Tenora, koje smatraju dekadentnim pozerima. Zapravo, Bassi mrze da pevaju sa Tenorima više nego bilo šta drugo. Sa druge strane, Oni vole Alte – osim u slučajevima kad imaju duete u kojima, naravno, samo Alti dobijaju dobru deonicu. Što se Soprana tiče, one su jednostavno paralelni univerzum koji Bassi ne razumeju baš nikako. Oni ne mogu da zamisle zašto bi iko ikada želeo da peva tako visoko i pritom zvuči tako grozno kad pogreši. Kada Bass pogreši, ostala tri glasa će ga pokriti, tako da on može da nastavi svojim veselim putićem, znajući da će nekada, nekako, baš On završiti u osnovi akorda."(pozajmljen tekst) Svako ko pjeva ili je pjevao u horu, složiće se sa ovim
  4. Биљана

    Шта за Вас значи "вера у Бога"?

    Ne znam, riječima ne mogu reći šta je za mene vjera u Boga. Najpribližnije što bih mogla reći jesu ljubav i suze, ali da to obrazložim, ne znam, iskreno.
  5. Биљана

    Верници питају атеисте

    Nisam tebe pitala, nego ateiste Šalim se Džu, ali kad si već odgovorila da i ja tebi odgovorim Samo zato što Pera ne tvrdi da je izvor mog života i sve ostalo, ja ću povjerovati u njega da postoji!? Dakle kada bi Pera tvrdio da je izvor mog života, ja ne bih vjerovala da on postoji!? Odmah da kažem da bih, i dalje bih vjerovala da taj Pera iz telefonskog imenika postoji.
  6. Биљана

    Верници питају атеисте

    Ok, a pazi ovako, za postojanje nekog Pere Perića u telefonskom imeniku nema ama baš nikakvih dokaza, a ipak stoji njegovo i ime i prezime i broj telefona i ako bi sad uzeli da ga nazovemo, sigurna sam da bi nam se Pero javio Zašto je tako teško vjerovati u Boga, vjerovati tek tako, bez dokaza (bilo kakvih), a u Peru iz telefonskog imenika nije?
  7. Биљана

    Верници питају атеисте

    Zašto ne vjerujete u Boga? Zbog nedostatka dokaza o njegovom postojanju, or what!?
  8. Dakle da uhvatim svog sina od 21 godinu i izudaram ga!!? Ili sam trebala da ga tučem preventivno da ne bi počeo slučajno da konzumira cigarete!!?? What!!?
  9. E pa ja nisam za taj način vaspitanja Mene je moja majka vaspitavala batinama pa sam bila pušač 20 godina, dakle i taj princip "ne pije vode" A kao što već rekoše gore, mnooooooooooogo veći problem je akoholizam i droga ili što Janko reče, parafraziram "kakvo društvo takva mladež"
  10. Mangupiranje kao motiv za to da počne da puši bi možda i prihvatila (sa 21 godinu osoba možda jeste fizički zrela, ali mentalno je to još uvijek daleko ispod zrelog da bi shvatilo da je ta vrsta mangupiranja glupa), ali nikako to da djecu treba vaspitavati batinama. Jedino ako si mislio na "metaforičke" batine Ono, nisam dovoljno obratila pažnje na prevenciju, takoreći, zanemarila sam tu činjenicu da bi moje dijete moglo biti pušač jednog dana i onda me to samo "strefilo"!?
×