Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

  • Добро дошли на Живе Речи Утехе

     Желимо Вам пријатне тренутке на сајту Поуке.орг и форуму Живе Речи Утехе. Да бисте добили све функције сајта и учествовали у разговорима,
    молимо Вас пријавите се или направите налог ако га још немате.  

  • Zoran Đurović
    Zoran Đurović

    Зоран Ђуровић: Зашто треба уклонити владику Максима?

    Зоран Ђуровић: Зашто треба уклонити владику Максима?

     

    Због велеиздаје; а после ниједан владика да ми изађе на очи и да каже: Нисмо мислили да је ситуација тако озбиљна. Црква има разноразне чланове са различитим даровима од истог Духа, а мени припаде пророчки. Дуги низ година сам говорио унапред шта ће се десити (артемити, Никодим Равноземљаш итд.), а то су многи отписивали на глупост, на немогуће и сл. и са смешком, а често и са ругањем, испратили. На жалост наших протестаната, који веле да се пророштва после записују, ова моја су била сва унапред записана, а постоје и протоколарна писам која сам упутио. Томе је сведок форум Поуке. Свако може да провери, иако мора да марљиво копа.

    Пророк није неко ко само говори о будућем, него на основу садашњег упозорава. Тако имамо Јону који се разочара што Господ не затре Ниниву. Увек сам упозоравао, а са радошћу прихватао оне који су се враћали са кривог пута. Но, у овом конкретном случају, ми немамо покајника.

    Јустин, заточеник и изолован, са којим као да делим судбину, је вапио: Свети Сава распет пред Патријаршијом! Исто је и данас. Зар то, господо владике, у свили и кадифи, не видите? – Наравно да не стављам све владике у исти кош. Лепа јела, удобни кревети, возила, ласкавци су успели да вас ослепе? Није вас срамота да узмете у уста име Саве који је крварио ноге по камењу? Лагао Доментијан? Није. Него немате вере и образа. Тргујете са Савом и користите га за ваше бесмислене и овоземаљске циљеве! Имате човека који је назвао Саву бандитом (неканонски задобио аутокефалију за државу, sic!) и изједначио његов рад са садашњом ситуацијом у Украјини!

    Максим, не само да је похулио на Саву, и на тој хули истрајавао, него је и нашу аутокефалију стављао под знаке навода, како је политика Фанара, тј. њихов правопис тако налаже, јер тиме означавају да су те аутокефалије кобајаги, тобожње, лажне, и да је цариградски патријарх Глава свим недопуњеним патријарсима. Пентархија је већ превазиђен пројекат, али користан да се свим аутокефалним црквама одузме аутокефалија. За сада не могу да негирају статус старих патријаршија, иако немају одговор на питање шта са Римом?, али хоће да све остале цркве подчине себи по моделу Украјине. Ви сте кобајаги аутокефални, а то значи само донекле аутономни, а Патријарху Иринеју (ја сам аутор који је написао сигурно највише апологија у корист српског Патријарха Иринеја) је глава Вартоломеј! Иринеј је незрео. Како је пак „аутокефалија“, на чему инсистира Максим са својим менторима из Фанара, дата држави, а не Цркви, онда та „аутономија“ важи само за границе одређених држава, а све што је у иностранству, тј. у „варварским земљама“, припада Фанару.

    Да ли је Максим узео паре од Ције или Фанара и колико, ја то не могу да кажем. Не бих улазио у то да ли је плаћен или добровољни сарадник, али је несумњиво у тој причи. Интерес Ције је да има једног преговарача, а не 20. То је много лакше да се исконтролише. Још када се зна да је тај један у Истамбулу, где ни Ердоган не зна да ли ће се ујутро пробудити, све постаје једноставније. Ако би им пало на памет да се нешто узјогуне, Американци могу да издају наређење да сви нестану у току ноћи, као што се скоро десило са саудитским новинаром.

    q9Q2M4S.jpg

    Прича није наивна, јер иако Максима не би следила епархија у одвајању од СПЦ, ипак може да нам направи проблем са преформулисањем статуса у САД, па да плаћамо милионе на адвокате да би се ствар вратила у нормалу. Ако би, у најгорој варијанти, Максим успео да потчини дијаспору Фанару, онда бисмо ми, Срби, најмање за век изумрли. Јер срце Србије је тренутно у дијаспори. Изгубиће се језик, родитељи ће помрети, деца ће пре да иду у Париз него у Доњи Милановац. Живе паре неће пристизати као сада. Не могу да разумем како неко не види да је ово самоубиство?!

    Не бих се задржавао на друге „врлине“ веселог Максима, као што је патолошко лагање, што смо црно на бело већ доказали. Кад неко има ђон уместо образа, онда је све могуће. Ако ви на Сабору затражите од њега да изјави како је Лепа Брена створила свет, он ће то потписати. Такав му је морал. Не разумем Амфилохија који га хвали да није хомосексуалац (као да је то похвала), и каже да је „моралан“. Ако је моралан једнако и бити лажов, онда ок. Потписујем. Али, велим ти, Владико, да као што си много пута погрешио, и то накнадно увидео, а ја ти на време скретао пажњу, тако је и сада. Фанариоти су сада узели да врше притисак на СПЦ око Македоније, и тајминг је промишљен, јер су то лукави бизантинци, па да СПЦ не изда неко јаче саопштење, али сте ви следећи за одстрел. Зато је неморално ваше штићење Максима. Та клановска политика ће нас уништити, али ви као да се над тиме нисте извили. Да не помињем владику Атанасија који се претворио у ћутолога. Као да је кастриран. 

    Ја се ни најмање не руководим оном: Рекох и спасих душу своју! Не. Мене не интересује моја судбина, јер је имам код Господа. Мене интересује опште наше добро, и слободно могу да станем иза своје речи. Сада су неки узели да спинују и кажу како већина владика нису хтели да дође Вучић. А он дође са хартијама. И онда шуш! Неморал вас је убио. Зато немате храбрости да обријете Максима. Срам да вас буде! Скинусте за бесмислице Јована нишког, Георгија канадског, Филарета... Туга ме обузима и плачем над оним што радите и не радите. Јустин Ћелијски је плакао свакодневно иако није знао ни пола овога што ја знам и читам. Угојили сте се, господо, од сала не можете да мислите.       

    Ја сам фанарски клирик. Нама су забранили да било шта на ове теме пишемо или чак причамо. Имам акт. Звали су ме на одговорност већ 3 пута. Максим ме је пријавио 2 пута патријарху Вартоломеју. Ја сам по цену рашчињења узео да заступам позицију СПЦ. Иоле нормална особа зна шта то значи. Зато сада сваког владику понаособ прозивам. Са чиме ћеш Ти пред Саву? У Риму је проплакала икона св. Саве кад сам ја дошао. Забележено у штампи. Да ли од радости или туге?

    Ако се не слажете са промоцијом Источног Папе и стварања једне New Age црквене структуре, склоните Максима. Ако га не пипнете, онда Патријарх Иринеј да прави сваки пут 3 метаније до земље и љуби папучу Вартоломеју! Склањањем Максима послала би се снажна порука Фанару да не могу да се мешају у послове других Цркава и да било каква њихова акција око наших цркава неће бити поздрављена. Такође би се послала јасна порука Руској Цркви да делимо њихов став поводом Украјине, као и да смо дубоко захвални на свим жртвама које је руски народ поднео ради нас током векова. Захвалност на речима не треба никоме, него на делима.

     

    Свештеник Зоран Ђуровић

    Рим, 16. мај 2019



    Повратне информације корисника

    Recommended Comments



    пре 24 минута, Богољуб 1 рече

    За легеон, што се мене тиче на тај коментар гледам овако некако: "говораху да је изван себе". Ако су то говорили Господу, онда и ја треба да претпим. 

    Uh brate, pa niko tebe nije prozivao.

    Starac Pajsije je baš dosta pisao o ovome kako ljudi izlude sebe pomislima, misle da je sve protiv njih upereno...glume mučenike i sl. Praštaj.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    @Александар Милојков 

    пре 9 часа, Александар Милојков рече

    Такође, владика је јасно рекао да "НИТИ МОЖЕ, НИТИ ЖЕЛИ" да ступа у општење са тзв. аутокефалном УПЦ. О којој ти то непослушности Сабору говориш? Он може да има мишљење, веру, ма колико та вера можда била наивна (и по мом мишљењу јесте наивна, али је добронамерна), да патријарх Вартоломеј има исправне намере у овоме што ради, те да ће на крају све бити на јединство Цркве. Али, то његово мишљење/вера НИЈЕ НЕПОСЛУШНОСТ САБОРУ. Владика нигде и никога није позвао да ступи у општење са тзв. аутокефалном УПЦ. Зато, драги мој, ово што радиш је прегањање. 

    Хајде да узмемо да је брат Александар Милојков у праву. Да в. Максим има ”наивну веру” и да је у интервјуу ”Ако ово буде крај, знаћу да није љубав”, објављеном први пут на сајту Serbica Amerikana (17. јануара 2019. г.), па потом пренешеном на неколико интернет портала, заиста преовладала наивност в. Максима, те да су изречени ставови гледе српске ”аутокефалности”, црквене кризе у Украјини и крста који се налази преп п. Вартоломејом (читај: хвалоспева П. Вартоломеју изречених од стране в. Максима) плод те наивности српског архијереја! Хајде да заиста замислимо да је то тако било! Ако је в. Максим испао наиван, рекавши то што је рекао, онда му можемо опростити ту његову непромишљеност. Али, тај његов интервју појавио се више од два месеца након што је на ванредном Саборском заседању, одржаном у новембру месецу 2018. године (6-7. 11.2018) САССПЦ усвојио и у Саопштењу (http://spc.rs/sr/stav_srpske_pravoslavne_crkve_o_crkvenoj_krizi_u_ukrajini_posle_najnovijih_odluka_carigradske_patrij) изнео званичан став наше помесне цркве по питању Цркве у Украјини. На том Саборском заседању били су присутни готово сви наши архијереји, који су текст Саопштења усвојили па га потом презентовали јавности. Шта то значи? Тиме што од стране в. Максима није било накнадне рекације (=супротног става) поводом тог Саопштења, значи да се и он сложио са тим што у Саопштењу пише. И то је морао да уради - да се сложи са тим што је у Саопштењу стајало - јер је то био став већине српских архијереја. Шта нам то даље казује? Па ништа друго него да в. Максим није смео да се бави питањем Украјине на своју руку (самоиницијативно), нити да даје подршку п. Вароломеју онако како је учинио у поменутом интервјуу. Најмање је смео себи да дозволи да се тај интервју појави након давања Томоса украјинским расколницима (5. јануар 2019. г.). Како су претходно и патријарх Српски г. Иринеј (Гавриловић), као и епископ Бачки Иринеј (Буловић), слали писма п. Вартоломеју у којима су изражавали забринутост поводом најновијих потеза Фанара у Украјини и шире и у тим својим писмима доследно бранили став наше СПЦ, утолико пре в. Максим није смео да буде ”наиван , и у тренуцима када је читав православни свет осудио понашање п. Вартоломеја и већине архијереја Васељенске Патријаршије да брани истог тог п. Вартоломеја. Ту од ”наивности” нема ни слово ”Н”. Ту постоји само једна жеља, нечим изазвана (в. Максим зна најбоље чим!), да се пркоси Саборској одлуци. Понављам, није страшно ако је човек наиван. Свако од нас може да буде наиван у одређеним тренуцима. Од доктора теологије, професора на Богословском факултету, од једног српског архијереја, дугогодишњег монаха и свештенослужитеља, очекује се да уме да расуђује макар толико да може да схвати кад, шта, коме и како сме да каже! А шта, и када, мора нешто да прећути. А ово је управо била та ситуација, када је морао да се уздржи од коментарисања украјинске ситуације, још мање да стаје на страну п. Вартоломеја и тиме да на неки начин пркоси осталој браћи архијерејима.

    Зашто свој став о украјинској кризи није јавно изнео в. Игњатије (Браничевски)? Зашто то није урадио в. Григорије, који је познат по својој смелости, по молитвеним осминама, ифтарима...? Зар није могао да се огласи и в. Андреј (Аустријско-швајцарски)? Или Иринеј (Добријевић)? Како су они могли да ћуте и прате развој ситуације, а само се в. Максим осмелио да свима нама дели лекције ”о љубави” и о ”квасцу неког дубљег јединства”? Понављам, по мом мишљењу (нека ме в. Максим и његови гласноговорници убеде у супротно) ту није било ”наивности” и случајности. Ту се пројавила једна жеља за самоистицањем, можда и нешто више. Преписка са в. Иринејом (Буловићем) само ме је још више учврстила у мишљењу да код в. Максима постоји исувише јака жеља за самоистицањем (=саморекламирањем), тамо где самоистицања не сме да буде ни у мисаоном зачетку.

    Чак ни да се десило да је в. Максим то што је изрекао у интервјуу датом новинару сајта Сербика Америкама изрекао на некој од телевизија, у некој од емисија уживо, ни тада то не би могло да се правда наивношћу и несмотреношћу. Чак и тада, у директном ТВ програму, на питање у ситуацији у Украјини, Томосу, п. Вартоломеју, код в. Максима истог тренутка требало би да се у мозгу упали једна црвена лампица, као знак упозорења, и да се на такво неко питање или:

    1. избегне директан одговор, то јест новинару се лепо и смирено објасни да се пређе на неко друго питање
    2. одговори тако што се у најкраћем пренесе став СПЦ по том питању
    3. каже све друго, само се не износи апологија п. Вартоломеја у било каквом погледу.

    Понављам, в. Максим је доктор теоогије и неко ко је у свом животу одговарао на пуно питања која су му постављали новинари. Било је и разговора са њим на телевизијама (рецимо ТВ Храм-у), тако да се не може рећи да је в. Максим неко ко је неспреман и неспретан у сличним ситуацијама. Све замке које је један такав интервју собом носио, у једном посебном историјском тренутку по васколико Православље, в. Максим могао је да избегне, само да је био мало више (монашки) смирен и послушан Сабору архијереја СПЦ. Да је само мало више водио рачуна о интерсима наше Цркве, о ставу наше Цркве по питању (канонске) Цркве у Украјини, в. Максим би избегао и све потоње реакције, на овом Форуму и шире, као и то да додатно мора да појашњава своје ставове изречене у интервјуу (”Ако ово буде крај, знаћу да није љубав”) пред сабраћом Архијерејима, и да пише ”покајно писмо” на управо завршеном Сабору СПЦ. Владику Максима не мрзим, али имам право да мислим - и још једном на овом Форуму поновим - да је својом отвореном подршком п. Вартоломеју (свеједно је да ли је та подршка можда и плод његове ”наивности”) себи начинио медвеђу услугу, а свима нама - највише страдалној браћи у Украјини, на челу са м. Онуфријем - забио прст у око. Толико од мене!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    фантастична тема .... морам да напоменем да ме нема пола дана. прегледао сам само пар пропуштених страница, немам времена и стрпљења сада за све.... општи утисак не рачанајући нова имена. Милојко на висини задатка, никад "луђи" ....  идемо даље, пратим вас ... 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    пре 1 минут, Леон Професионалац рече

    Изгледа са су заспала браћа и сестре из литургијске заједнице :0205_whistling:

    Лака ноћ свима! 

    лака ноћ теби и свима, запитајмо се само зашто је ова тема изазвала оволико сулудо интересовање? 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    пре 29 минута, Предраг М рече

    лака ноћ теби и свима, запитајмо се само зашто је ова тема изазвала оволико сулудо интересовање? 

    Рекао бих да није сулудо интересовање, него живо интересовање.

    Ради се о врло опасном времену за  једну, свету, саборну и апостолску Цркву!  опасно је угрожено црквено јединство!

    Прича се да је у питању среброљубље и да је Вартоломеј примио доларе из Америке, преко Украјине... 25 милиона долара...

    Да ли је то истина, ја не знам, Бог зна!   Ако је истина онда је једини спас да Господ Вартоломеја позове на истину што пре... 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    On 19.5.2019. at 22:34, Александар Милојков рече

    Па што онда свештеник даје заклетву на рукоположењу, ако то тако треба тумачити?

    То је, па тек, универзална незнавеност /дебилизам - прим. аут.-/ и не могу да верујем да се неко ко озбиљно гази теолошке стазе (и богазе) позива на исту
    Шокантно ..(!)

    ;)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Dobro jutro gospodo.Prijavljujem da ste u startu izbegli da banujete one koji vređaju episkope jer da je tako ne biste kao sajt admistratori dozvolili samu temu jer je tekst pun mržnje i vređanja episkopa Maksima.znači sklonili biste i temu i tekstopisca t.j. banovali.Da je pisao tako o Davidu da li biste dozvočlili.Cela tema je vređanje jednog episkopa da ste hteli zatvorili bi je.Za jednu uvredu Davida opominjete a svi ovi komentari i sam tekst je vređanje Maksima.Raskrinkani ste.Zatvarajte temu.Naručili ste tekst.Na početku ste samo malo upozoravali ali niste ni banovali a kamoli uklonili temu.Znači ovaj forum radi protiv Maksima.A sada ga kao zovete kao gosta .Da Vam je on mio gost ne biste dozvolili Đurovića naručenog tekstopisca.Bedno.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    пре 5 часа, Талични Том рече

    @Александар Милојков 

    Хајде да узмемо да је брат Александар Милојков у праву. Да в. Максим има ”наивну веру” и да је у интервјуу ”Ако ово буде крај, знаћу да није љубав”, објављеном први пут на сајту Serbica Amerikana (17. јануара 2019. г.), па потом пренешеном на неколико интернет портала, заиста преовладала наивност в. Максима, те да су изречени ставови гледе српске ”аутокефалности”, црквене кризе у Украјини и крста који се налази преп п. Вартоломејом (читај: хвалоспева П. Вартоломеју изречених од стране в. Максима) плод те наивности српског архијереја! Хајде да заиста замислимо да је то тако било! Ако је в. Максим испао наиван, рекавши то што је рекао, онда му можемо опростити ту његову непромишљеност. Али, тај његов интервју појавио се више од два месеца након што је на ванредном Саборском заседању, одржаном у новембру месецу 2018. године (6-7. 11.2018) САССПЦ усвојио и у Саопштењу (http://spc.rs/sr/stav_srpske_pravoslavne_crkve_o_crkvenoj_krizi_u_ukrajini_posle_najnovijih_odluka_carigradske_patrij) изнео званичан став наше помесне цркве по питању Цркве у Украјини. На том Саборском заседању били су присутни готово сви наши архијереји, који су текст Саопштења усвојили па га потом презентовали јавности. Шта то значи? Тиме што од стране в. Максима није било накнадне рекације (=супротног става) поводом тог Саопштења, значи да се и он сложио са тим што у Саопштењу пише. И то је морао да уради - да се сложи са тим што је у Саопштењу стајало - јер је то био став већине српских архијереја. Шта нам то даље казује? Па ништа друго него да в. Максим није смео да се бави питањем Украјине на своју руку (самоиницијативно), нити да даје подршку п. Вароломеју онако како је учинио у поменутом интервјуу. Најмање је смео себи да дозволи да се тај интервју појави након давања Томоса украјинским расколницима (5. јануар 2019. г.). Како су претходно и патријарх Српски г. Иринеј (Гавриловић), као и епископ Бачки Иринеј (Буловић), слали писма п. Вартоломеју у којима су изражавали забринутост поводом најновијих потеза Фанара у Украјини и шире и у тим својим писмима доследно бранили став наше СПЦ, утолико пре в. Максим није смео да буде ”наиван , и у тренуцима када је читав православни свет осудио понашање п. Вартоломеја и већине архијереја Васељенске Патријаршије да брани истог тог п. Вартоломеја. Ту од ”наивности” нема ни слово ”Н”. Ту постоји само једна жеља, нечим изазвана (в. Максим зна најбоље чим!), да се пркоси Саборској одлуци. Понављам, није страшно ако је човек наиван. Свако од нас може да буде наиван у одређеним тренуцима. Од доктора теологије, професора на Богословском факултету, од једног српског архијереја, дугогодишњег монаха и свештенослужитеља, очекује се да уме да расуђује макар толико да може да схвати кад, шта, коме и како сме да каже! А шта, и када, мора нешто да прећути. А ово је управо била та ситуација, када је морао да се уздржи од коментарисања украјинске ситуације, још мање да стаје на страну п. Вартоломеја и тиме да на неки начин пркоси осталој браћи архијерејима.

    Зашто свој став о украјинској кризи није јавно изнео в. Игњатије (Браничевски)? Зашто то није урадио в. Григорије, који је познат по својој смелости, по молитвеним осминама, ифтарима...? Зар није могао да се огласи и в. Андреј (Аустријско-швајцарски)? Или Иринеј (Добријевић)? Како су они могли да ћуте и прате развој ситуације, а само се в. Максим осмелио да свима нама дели лекције ”о љубави” и о ”квасцу неког дубљег јединства”? Понављам, по мом мишљењу (нека ме в. Максим и његови гласноговорници убеде у супротно) ту није било ”наивности” и случајности. Ту се пројавила једна жеља за самоистицањем, можда и нешто више. Преписка са в. Иринејом (Буловићем) само ме је још више учврстила у мишљењу да код в. Максима постоји исувише јака жеља за самоистицањем (=саморекламирањем), тамо где самоистицања не сме да буде ни у мисаоном зачетку.

    Чак ни да се десило да је в. Максим то што је изрекао у интервјуу датом новинару сајта Сербика Америкама изрекао на некој од телевизија, у некој од емисија уживо, ни тада то не би могло да се правда наивношћу и несмотреношћу. Чак и тада, у директном ТВ програму, на питање у ситуацији у Украјини, Томосу, п. Вартоломеју, код в. Максима истог тренутка требало би да се у мозгу упали једна црвена лампица, као знак упозорења, и да се на такво неко питање или:

    1. избегне директан одговор, то јест новинару се лепо и смирено објасни да се пређе на неко друго питање
    2. одговори тако што се у најкраћем пренесе став СПЦ по том питању
    3. каже све друго, само се не износи апологија п. Вартоломеја у било каквом погледу.

    Понављам, в. Максим је доктор теоогије и неко ко је у свом животу одговарао на пуно питања која су му постављали новинари. Било је и разговора са њим на телевизијама (рецимо ТВ Храм-у), тако да се не може рећи да је в. Максим неко ко је неспреман и неспретан у сличним ситуацијама. Све замке које је један такав интервју собом носио, у једном посебном историјском тренутку по васколико Православље, в. Максим могао је да избегне, само да је био мало више (монашки) смирен и послушан Сабору архијереја СПЦ. Да је само мало више водио рачуна о интерсима наше Цркве, о ставу наше Цркве по питању (канонске) Цркве у Украјини, в. Максим би избегао и све потоње реакције, на овом Форуму и шире, као и то да додатно мора да појашњава своје ставове изречене у интервјуу (”Ако ово буде крај, знаћу да није љубав”) пред сабраћом Архијерејима, и да пише ”покајно писмо” на управо завршеном Сабору СПЦ. Владику Максима не мрзим, али имам право да мислим - и још једном на овом Форуму поновим - да је својом отвореном подршком п. Вартоломеју (свеједно је да ли је та подршка можда и плод његове ”наивности”) себи начинио медвеђу услугу, а свима нама - највише страдалној браћи у Украјини, на челу са м. Онуфријем - забио прст у око. Толико од мене!

    Vladane raskrinkani ste idite popiti bensedin pa na spavanje.Ovo je naručena tema.Treba da sezatvori i da nađete nekog drugog da ćerate jer se vama stalno ćera.Ostavite Maksima.Imate vi mnogo gorih tipova i mnogo sablažnjenih ljudi i oko vašeg episkopa i njegovih drugara episkopa........prvi Pahomije pa svi redom.Naručili ste tekst i zabranili banovanje.Pukao vam je forum.Zatvarajte temu.Ostavite Maksima doći će vam svima glave.Dosta se o vama ćuti.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Придружите се разговору

    Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

    Guest
    Додај коментар...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Вести са званичних сајтова Српске Православне Цркве



×
×
  • Create New...