Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Шкриљац Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер Мрак Ubuntu VKontakte WhatsApp Viber
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Шкриљац Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер Мрак Ubuntu VKontakte WhatsApp Viber

За чланове нашег сајта покренули смо лакши и једноставнији начин да приступе "Кани Галилејској" - месту за упознавање ради хришћанског брака. Дакле, место је затвореног типа и искључиво је за браћу и сестре који траже место за упознавање и дружење. По придруживању обавезно погледајте Правилник.

ЛИНК КА КЛУБУ

 

Zayron

римокатолик
  • Број садржаја

    23574
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Days Won

    1

Zayron last won the day on Новембар 6 2016

Zayron had the most liked content!

3 Followers

О Zayron

  • Ранг
    Venite adoremus Dominum

Profile Information

  • Пол :
    Мушко
  1. To bi htjelo neka nova multi-kulti groblja, to nismo imali ni u multi-kulti Bosni, bila groblja pravoslavna, katolička, muslimanska i ateistička. Znam mnogo slučajeva gdje muža katolika i ženu muslimanku ili muža muslimana a ženu katolkinju pokopali svakog na svom groblju. U Pragu je to isto, svako svoje. Ovdje na ovom groblju u Pragu nije moguće stavit nikakav ni krst a ni križ ni na stojato ani na ležato. Samo hvězda 5kraka!
  2. Срећан рођендан!

    Srećan rodjendan Karakondžuli sa Morave uz tradicionalnu narodnu muziku moravskih Grka ili Grkomoravana koji su na Moravu došli zajedno sa svetim Ćirilom i Metodijem kao pratnja i nikad se više u Grčku nisu vratili - ostali na južnoj i sjevernoj Moravi oko Brna i Ostrave. Ovo su njihove stranice: http://bandzone.cz/anatoli/video/36952-anatoli-markos-ypourgos.html?vc=2 http://www.reckahudba.cz/o-nas/
  3. Gorolska/goralska crkva evangelička u Karpaczu Karkonoszach, Kościół Górski Naszego Zbawiciela (Hram Gorski Našeg Spasitelja) poznat kao Kościół Wang ili Świątynia Wang, Krkonoše, češko-poljsko pograničje. 1842 crkva premještena iz Norveške. Goralska katolička sakralna arhitektura, Zakopane - Kaplica Najświętszego Serca Jezusa w Jaszczurówce u rustikalnom poljskom folklornom stilu. Nošnja Gorala Łąckich (šlezskih) Poljski Goroli/Gorali Nošnja Gorala Podhalanskih W kościele - Jan Paweł II
  4. Sv. Ivan Pavao II Zakopane, Wielka Krokiew 6 06 1997. pjesma gorala na kraju sv. Mise SYĆKA SE WOM ZYCOM - Trebunie Tutki Live, jedna od dviju najdražih narodnih pjesama sv. pape Ivana Pavla II, goralski folklor, Poljska Anđelka Stankova - Rožica Sem Bila, slična naša folklorna pjesma iz Medjimurja Kayah Bregovic -Byłam Różą, Bregovićeva pop obrada pjesme Rožica Sem Bila, poljska verzija Góralu czy ci nie żal... z Pienin, Jedna od dviju najdražih narodnih pjesama sv. pape Ivana Pavla II, goralski folklor, Poljska Sveti Goral - papa Ivan Pavao II - Highlanders | Poland - Ewa Farna & Čechomor a Olza - Hej gorale
  5. Goralska svadbena sveta Misa, Poljska - papa sv. Jovan Pavle II je takodjer bio Goral (regionalna pripadnost u Poljskoj kao na primjer Šumadinac u Srbiji) - Goralska svadba, Poljska Wesele góralskie / Gosia & Marek / Siklawa - Goralska svadba, Poljska
  6. Góralsi oprawa Mszy Św-Ślubne - Svadbena Misa sveta u pratnji goralske folklorne kapele, Poljska wesele góralskie ♫ Baciary / Góralski Band - Goralska svadba, Poljska
  7. ZEMLJA JE RAVNA

    Sreća da je Zemlja ravna, šta bi tek bilo da nije?
  8. I poučne. Ovdje se jasno vidi zašto ženske uvijek imaju "navrh" nad nama muškima i zašto smo mi muškarci uvijek "žrtve". Pojačajte zvuk!
  9. Feminizam postoji otkad i postoje i žene a taj feminizam folklorni nikad nije bio bezopasan. Ej, žene, žene posavjetujte mene, zloga muža ja imam ..... a savjet se našao i za to. Kakav? Uvidite! Srnka vodu pije - žena muža bije .... Još se oženio nisam već me žena bije .... Nije onda nikakvo čudo što se tamo na kraju pjeva: "Ja se ne oženim, ja se žene bojim ..." Moravanke su opasne, moja baka bila Moravanka, znam o čemu pričam ....
  10. Ni po narodnom a ni po Božijem/crkvenom nije u tom ničeg bolesnog kad se glavnim ciljem i svrhom bračnog tj. sexualnog života u crkvenom braku smatra stvaranje novih ljudskih bića tj. djece. U ovoj moravskoj narodnoj pjesmni je to lijepo objašnjeno: "Ruža sam ja ruža dokad nemam muža, až budu mjet (imat) muža spadne s mene ruža (prestanem biti samo za ukras, postanem kompletna žena, muški takodjer, tek sa ženom su kompletni - ukoliko nisu monasi i monahinje - ti su "komplet" tek s Bogom), cvitek sam ja cvitek dokad nemam ditek (djece), až budu imat djeti (kad budem imala djecu), spadnu s mene cvijeti". Cvijeće (djeca) su taj najljepši plod, ukras i cilj svakog braka i bračne veze a supružnici su saučesnici Božiji u Stvoriteljskoj Tajni Stvaranja - zato je hrišćanski brak Sveta Tajna. Izgovor sam malo prilagodio našem kako bi bilo razumljivije o čemu se tamo pjeva. Dakle u toj stvari se slažu i Bog i narod Božiji tj. Crkva. A na drugom videu je mladencima objašnjeno "šta se valja" i "šta se ne valja" u životu uz pomoć slike "usamljene kruške u širem polji" pod kojim se "igra karti" zaljubljeni par dok ne padne u san od umora i savladan, premožen ljubavlju. A pouka mladencima je ta: "Ko se "karti igra" za mlada pod kruškom kad je tome vrijeme, ne ostane u životu sam kao ta usamljena "hruška v širém poli". Folklor je imao funkciju vaspitnu i etičku tj. sexuološku kako se to danas kaže i vjeronaučnu naravno.
  11. Moravska folklorna travestija ima zabavni, ritualni i edukativni društveni značaj. Na trećem videu je na primjer stari praslovenski običaj "prodavanja nevjeste". I jedna moravska "prodana nevjesta" i neuspjela "multi-kulti" svadba za turskih vremena kad su vladali Turci jednim dijelom Morave a koja se nije baš povela od ruke. Ttakav jedan neuspješni pokušaj multikulturalizma na Moravi u 17 vijeku. Krutí Turci vraždí na Moravě Kad bi se momci ponašali kao cure.
  12. Ako spavaš sa sopstvenom ženom sa ciljem pružanja obostranog zadovoljstva nije grijeh ukoliko to obostrano zadovoljstvo ne konči sa obostranim egoizmom radi kojeg ćemo se odlučiti da je naš brak sasvim savršen, smisla pun i blagodatan te ispunio cilj i svrhu i bez te nekakve djece koja nisu potrebna ni nama ni Bogu. Ako tako razmišljamo a uz to djecu imati možemo i po strani reproduktivnoj i po strani socijalnoj (imamo ih od čega hraniti) ali ne želimo ih imati, onda je to naravno grijeh. Takvu vezu Crkva i Bog ne blagosilja niti se crkveni blagoslov odnosi na tako (ne)motivisane ljude.
  13. Naravno da je grijeh kad se ne radi o bolesti (neplodnosti) i sličnoj nesposobnosti imati djecu u crkvenom braku. To je grijeh i po katolicima i po pravoslavcima a i kod naproste većine protestanata. zdravi supružnici koji svjesno odbijaju imati djecu i tome se protive i ne planiraju ih imati ikada a k tomu nemaju nikakve važne razloge su u grijehu. Grijeh je i odbijati seksualno opštenje supružniku bez razloga a ovo pogotovu i to te strane koja odbija imati djecu, ako ne žele oboje a ne vode ih k tomu neki viši altruistički ciljevi (misionarski rad, pomaganje bolesnih, nemoćnih i siromašnih i sl.) onda su u grijehu oboje.
  14. Na Moravi se i dalje veselo stroji, ustrojiše nam i Radovana, muško-nemuško, žensko-nežensko. To na Moravi ne važi, papi papinsko i vatikansko a Moravi moravsko.
×