Добро дошли на Живе Речи Утехе

 Желимо Вам пријатне тренутке на највећем црквеном сајту. Да бисте добили све функције сајта и учествовали у разговорима,
молимо Вас пријавите се или направите налог ако га још немате.  

Преузмите нашу Андроид апликацију

Преузмите нашу апликацију за iPhone

w.a.mozart

Члан
  • Content count

    22736
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    160

w.a.mozart last won the day on Јун 2 2015

w.a.mozart had the most liked content!

5 Followers

О w.a.mozart

  • Ранг
    Smatram da je smeh jedna od najozbiljnijih stvari
  • Рођендан 05/22/13

Profile Information

  • Пол :
    Мушко
  • Локација :
    1756.-1791.
  • Интересовање :
    motivacioni.info

Contact Methods

  • Website URL
    http://motivacioni.info/

Recent Profile Visitors

57618 profile views
  1. Samo da javim da sam danas uspeo da nađem 4 fabričke felne i uredno sam ih platio. Hvala svima koji su sa nestrpljenjem pratili ovu temu. Uspeli smo
  2. krenuće ti kad prestaneš da povezuješ stvari koje nisu povezane dok ti verovatno promiču one koje jesu povezane
  3. Kladetus
  4. @ Augustinus Човече, брате... машиш поенту - нико не каже да не треба давати али упоређивање са онима који имају цену (мајстори, продавци итд.) је заиста за рубрику без коментара. На приземном нивоу (без осврта на православно предање) ти мајстори и продавци у већини случајева дају фискални рачун и плаћају порез. Ако заиста мислиш да је посао аутомеханичара који има бембару у рангу Христовог свештеника онда је то заиста жалосно. И да, најбоље је увести плате.
  5. супер, нисам ни мислио да је свуда тако али поента је да не кошта литургија 5 иљада свуда
  6. бојим се да не могу а пошто си цитирао вероватно си схватио да се пост који сам написао односи на твој коментар о олтару и животу
  7. Апсолутно тачно, али нигде не стоји дописано ситним словима: Ко у олтару служи нека од олтара и живи... задовољавајући све или већину својих потреба. Нека ономе ко од олтара живи личне потребе буду једино мерило. Или можда ипак пише?
  8. A ako je crkva priključena na gradsku toplanu i opština se pravi luda pa joj ne naplaćuje ništa za grejanje i struju jerbo su popovi dobri s gradonačelnikom, vino i lebac donesu vernici.... kolko je onda potrebno za liturgiju? Pomagati crkvu je jedno a ovo što ti pišeš sasvim drugo ali s obzirom na opštu relativizaciju svega, ne čude zaključci
  9. Pesma je genijalna i slojevita. Po meni, može se tumačiti na 2 načina: istorijski i univerzalan. Prvi je u vezi sa turskim ropstvom i nije mi previše zanimljiv. Drugi način, univerzalan (može i neki drugi termin, u trenutku sam tak onapisao) govori o situaciji koja je uvek aktuelna: šta raditi kad se dvoje vole, u braku su a desi se da jedno od njih zgreši jer nisu baš u potpunosti kompatibilni u onim stvarima ili sticajem okolnosti? I pored toga, vole se. Situacija je vrlo kompleksna. Može se desiti i obrnuto, da muž prevari ženu a ona mu oprosti ali to bi nekako bilo manje upečatljivo za prosečnog srbina - elem, ovde banović strahinja oprašta ženi jer je voli i veruje da i ona njega voli (ili joj možda i oprašta bez ikakve analize, ko bi ga znao) a da to što je učinila jeste bilo u trenutku slabosti mada samo bog zna šta bi se desilo da je nije našo i da li bi osetila bar malo kajanja. Najteži momenat je svakako onaj kada žena umesto turčina udara svog supruga i generalno, ovde se verovatno desilo isto što i u predstavi Mandragola, gospodja je sa turčinom doživela nešto što sa strahinjom verovatno nije, malo to a malo strah od toga šta će biti ako se vrati kući. Tolko na prvu loptu p.s. ostaje pitanje, ako se desi jednom - da li je moguće da se više nikad ne desi?
  10. Posle gomile literature i rasprava na ovu temu, došao sam do zaključka da je svaka, ponavljam SVAKA rasprava (koliko god ona naizgled delovala logično i razumno) na ovu temu potpuno besmislena a svaki razgovor o ovome može se definisati kao PRAZNOSLOVIJE, ili, ako vam je lakše - torokanje. Racionalzacija Boga je u ovom kontekstu pozamašna a antropomorfizam često ide do krajnjih granica. Mi ne znamo šta će se desiti, koliko je teško to prihvatiti u svetlu Boga kojeg smo poznali i iznova ga svakodnevno poznajemo i iznova se (valjda) Njime oduševljavamo? U tom smislu, želja za znanjem je u ovom kontekstu jednaka čistom bezobrazluku, ili ako hoćete - drskosti. Naravno, sve ovo obavijeno je plaštom pobožnosti i teologije. Ja ne mogu ništa činiti sam od sebe; kako čujem onako sudim, i sud je moj pravedan; jer ne traži volje svoje nego volju oca koji me je poslao.