Добро дошли на Живе Речи Утехе

 Желимо Вам пријатне тренутке на највећем црквеном сајту. Да бисте добили све функције сајта и учествовали у разговорима,
молимо Вас пријавите се или направите налог ако га још немате.  

Преузмите нашу Андроид апликацију

Преузмите нашу апликацију за iPhone

Ако пишете ауторске текстове на богословске теме, песме, есеје, приче...

пошаљите нам на urednik(@)pouke.org и ми ћемо то објавити на насловној страници сајта

Велизар

Члан
  • Content count

    1588
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Велизар last won the day on Фебруар 2

Велизар had the most liked content!

2 Followers

О Велизар

  • Ранг
    Дуго је са нама
  • Рођендан

Profile Information

  • Пол :
    Небитно

Recent Profile Visitors

2143 profile views
  1. Још један одличан чланак поводом "образовних пакета", са правног аспекта: http://www.fsksrb.ru/fond-strateske-kulture/politika/borba-protiv-seksualnog-nasilja-nad-decom-izmedju-medjunarodnog-prava-i-lgtb-ideologije/
  2. А и ово је сјајно, ајде да видимо све релевантне информације по Закону о приступу информацијама од јавног значаја: Писмо Министарству просвете УГ “КО НАМ ТРУЈЕ ДЕЦУ” 20.04.2017 Како би отклонили недоумице које поводом ових пакета имамо (и само доле наведене имамо), потребно је да нам у складу са Законом о слободном приступу информацијама од јавног значаја (Сл.гласник РС” 120/2004, 54/2007, 104/2009, 36/2010) одговорите у за то Законом предвиђеном року на следећа питања : 1) Ко је финансирао целокупни пројекат увиђења “Образовних пакета” за спречавање сексуалног насиља над децом од 3 до 18 година? ; 2) Колико износе утрошена новчана средства из буџета Републике Србије за спровођење целокупног пројекта? ; 3) Да ли су за горе наведени пројекат коришћене иностране донације, ко је инострани давалац донације и под којим условима је финансирао пројекат ?; 4) Колико износи укупан новчани износ из страних донација?; 5) По чијем налогу је у овом пројекту агажована Невладина организација (у даљем тексту НВО) “Инцест Траума Центар”?; 6) Колика је новчана сума исплаћена НВО “Инцест Траума Центар” због њиховог ангажовања?; 7) Које је струке и који је степен стручне спреме директора НВО “Инцест Траума Центар” госпође Душице Попадић, која је испред наведене НВО учествовала у изради овог пројекта (због увида у њене стручне компетенције)?; 8) Да ли су за израду “Образовних пакета” званично учествовале релевантне научне институције Републике Србије и ако јесу које?; Уколико нам на наведена питања не одговорите у Законом предвиђеном року, бићемо принуђени да се обратимо Поверенику за информације од јавног значаја и заштиту података личности РС.” С поштовањем У име УГ “КО НАМ ТРУЈЕ ДЕЦУ” председник Зоран Јовановић
  3. Људи са овог сајта баш озбиљно ударају. Свака част! Ево сад видим и овај текст: http://www.pravoslavniroditelj.org/porodicni-ljudi-ministru-prosvete-kako-ste-dopustili-obrazovanje-bez-obraza-morala-etike/ МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА Немањина 22-26 Б Е О Г Р А Д За министра просвете, науке и технолошког развоја, господина Младена Шарчевића Поштовани министре, Како сте недавно дозволили да се у наш образовни систем провуку потпуно непримерени и скаредни садржаји увијени у маску наводних образовних пакета против сексуалног насиља, обраћамо Вам се са жељом да нам одговорите на неколико питања везаних за ову тему: 1. Да ли су ови „образовни пакети“већ примењени у Вашим приватним школама?Ако је одговор потврдан, молимо Вас да нам наведете какви су ефекти њихове примене? Ако, пак, нису, зашто нису, ако стојите иза њихових садржаја? 2. С обзиром да веродостојност и квалитет сваког наставног садржаја из било које области највише зависи од професионалних компентенција и референци аутора, позивамо Вас да јавно кажет екоје су формално-образовне квалификације др Љиљане Богаваци Душице Попадић као главних ауторки ових образовних пакета, а потом редом свих аутора који су припремали материјале за образовни пакет за основну и средњу школу? 3. У образовном пакету за вртиће (линк ОВДЕ), на страни 9. сазнајемо да су психолошкиње Виолета ВрцељОдри, Милана Јовићевић и Дијана Копуновић из Предшколске установе „Наша радост“ из Суботице, ПИЛОТИРАЛЕ Бојанку са децом узраста од 3 до 5 година, а Душица Попадић “ у најновијем Саопштењу Инцест Траума Центра (линк ОВДЕ) потврђује поводом оба образовна пакета да је „62% ukupnog sadrzaja je pilotirano u vrticima, osnovnim i srednjim skolama.“ С обзиром да су изречене тврдње да су ови образовни пакети„пилотирани“, односно већ спроведени, тестирани, ЗАХТЕВАМО: – списак СВИХ ШКОЛА И ВРТИЋА где је тај образовни пакет већ тестиран на деци и – списак свих просветних радника именом и презименом који су те пакете пилотирали. Желимо да проверимо јесу ли ове установе и просветни радници имали сагласност родитеља за такав експеримент и да ли су родитељима предочени садржаји којима ће ти просветни радници подучавати њихову децу. 4. У тексту Блица од 19. 4. 2017. „Спорни приручник о сексуалној едукацији деце на доради, ево шта све МИНИСТАРСТВО ТРАЖИ ДА СЕ ПРОМЕНИ“ Ваше Министарство тврди да је овде „реч о материјалима који су присутни у европским образовним системима и утемељени су у све оно што је Србија потврдила потписивањем Конвенције Савета Европе о заштити деце од сексуалног искоришћавања деце, и што је преузела као обавезу на основу одредби „Ланзарот“ конвенције. Захтевамо одговор од Вас да ли сте прочитали ове „образовне пакете“ и да ли сте уочили да поред теме заштите од сексуалног насиља око 50% материјала промовише хомосексуализам и порнографију? Да ли сте свесни да су они, као такви, управо у супротности са Уставом и законима Србије, као и са међународним споразумима које је и Србија потписала. Овде се крши Устав Републике Србије, и то у члану 43, став 5 (Родитељи и законски стараоци имају право да својој деци обезбеде верско и морално образовање у складу са својим уверењима.); члану 64, став 1 (Деца уживају људска права примерено свом узрасту и душевној зрелости.); члану 64, став 3 (Деца су заштићена од психичког, физичког, економског и сваког другог искоришћавања или злоупотребљавања.); члану 65, став 1(Родитељи имају право и дужност да издржавају, васпитавају и образују своју децу, и у томе су равноправни.). Материјали су у супротности и са Универзалном декларацијом о људским правима, члан 26, став 3(Родитељи имају првенствено право да бирају врсту образовања за своју децу.); са Конвенцијом о правима детета, члан 14, став 2 (Стране уговорнице ће поштоватиправа и обавезе родитеља и, у одређеним случајевима законских старатеља, ради усмеравања детета на остваривање његовог права на начин који је у складу с развојним способностима детета.); са Међународним пактом о грађанским и политичким правима, члан 18, став 4 (Државе уговорнице овог Пакта се обавезују на поштовање слободе родитеља, односно законских старатеља, да обезбеде верско и морално васпитање своје деце у складу са својим убеђењима.). 5. Да ли је неко од Ваших „експерата“ упоредио начин како се ове теме представљају у некој европској земљи са перфидним начином како је то Ваше министарство сервирало нашој деци, родитељима и наставницима? Пошто, очигледно није, навешћемо Вам пример из Италије, такође европске земље. Према сведочењу мајке Српкиње која живи тамо, прве часове о сексуалном образовању ученици имају тек од 5. разреда и то три пута у трајању од два сата, што је укупно шест сати за целу школску годину. Родитељи су о сваком предавању били детаљно обавештени и пре почетка и након завршетка предавања, односно, најпре су они имали детаљно предавање о свим садржајима који ће њиховој деци бити презентовани. Психолог стручњак је са децом тог узраста радила нарочито на теми међусобног поштовања и реакцијама понашања у периоду пубертета, као и о промени организма и тела услед јаког дејства хормона. Објашњено им је и како настају деца, али потпуно у границама нормале. Деци је предочено да не треба рано да имају сексуалне односе, да поштују себе, своје тело и своју интимност. Највише се радило на теми о промени понашања у пубертету када деца долазе у конфликте са родитељима, са друштвом у школи и др. и како одржати међусобно разумевање. Мајка закључује да је деци презентовано све оно што је морално, корисно и нормално, питајући се шта се дешава са Србијом када неко може да дозволи један тако окрутан програм! 6. У тексту Блица од 19. 4. 2017. „Спорни приручник о сексуалној едукацији деце на доради, ево шта све МИНИСТАРСТВО ТРАЖИ ДА СЕ ПРОМЕНИ“ Ваше Министарство наводи: „Нажалост, сведоци смо разних облика насиља над децом, инцеста, педофилије, све већег броја малолетничких трудноћа, прекида трудноћа са трајним последицама. Стога, када говоримо о образовним пакетима, морамо имати у виду важност њиховог циља, а то је превенција и заштита деце од насиља“. Захтевамо да нам одговорите на питање како ћете невине дечје душе, које нису имале додира са сексуалним насиљем, заштити од истог када их кроз развратне садржаје ових пакета управо излажете сексуалном насиљу? Како ћете их заштити од педофилије ако се догоди да се наставник, који предаје ову материју, занесе и покаже ученицима практично како се изводи француски пољубац или нека од сексуалних техника, које су у пакету за средњу школу до танчина објашњене? 7. И на крају питамо Вас да ли знате шта значе основни појмови који Ваше министарство симболишу, речи ОБРАЗОВАЊЕ И ВАСПИТАЊЕ? Објаснићемо Вам! Етимологија ових речи потиче из старословенског језика и носи у себи стара наталожена значења. Образовање не значи само стицање знања у току школовања и сакупљање информација, већ има дубоко морални смисао чувања образа. Народ никада није заборавио у свом језику то дубоко етичко значење образа („образа ми!“ или „човек без образа“, „где ти је образ“, „безобразан је“, итд), што значи органску везу између образовања и етике, образовања и духовног живота уопште. „Питање“ је старословенска реч која значи „хранити“, па зато и реч васпитање значи „нахранити“ дете моралом, духовношћу – образовати. Сходно томе, васпитач је тај који храни дечју душу свим добрим, позитивним етичким начелима, учитељ их, такође, томе учи, а наставник наставља ову традицију. Да ли ови „образовни пакети“ могу да нахране душе наше деце, господине министре? КАКО СТЕ ДОЗВОЛИЛИ ДА У ОБРАЗОВАЊЕ ПРОДРУ САДРЖАЈИ БЕЗ МОРАЛА И ЕТИКЕ – ЈЕДНОМ РЕЧЈУ „ОБРАЗА“? ТИМЕ СТЕ МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ БУКВАЛНО САМОУКИНУЛИ, ПОНИШТИЛИ И ОБЕСМИСЛИЛИ! Породични људи Србије
  4. http://www.pravoslavniroditelj.org/bravo-ministre-sarcevicu-ostalo-je-da-resite-ko-to-u-vasem-ministarstvu-podrzava-ovakve-i-slicne-programe/ 23. априла 2017. у 18:45 Tweet Браво, министре Шарчевићу – остало је да решите КО ТО У ВАШЕМ МИНИСТАРСТВУ ПОДРЖАВА ОВАКВЕ И СЛИЧНЕ ПРОГРАМЕ! Уважени господине министре Шарчевићу, Породични људи Србије са великом радошћу и олакшањем су дочекали вест из Вашег ресорног министарства да се тзв. „Образовни пакети“ који су ауторски пројекат Инцест Траума Центра потпуно повлаче из нашег образовног система, из наших школа и вртића (линк ОВДЕ) Желимо да похвалимо овај Ваш благоразуман, увремењен и брз потез – такав приступ је нашем школству када су овакве недопустиве ствари у питању преко потребан! Међутим, и Ви, као и ми , врло добро знате да ови скаредни образовни пакети и његове „ауторке-стручњакиње“ без стручних квалификација нису случајан „гаф“ једне групице при Вашем министарству, већ су резултат дугогодишње сарадње Инцест траума центра и одређених представниЦа из Вашег Министарства и дугогодишње стратегије антипородичних лобиста која се неће на овом неуспелом покушају завршити. Група при Вашем министарству је пре ових образовних пакета већ омогућила да над нашом децом Инцест траума центар спроведе и тзв. „Националну студију о сексуалном насиљу“ и да учествује у изради и тзв. „Националне стратегије“ на исту тему. Немојмо се заварати овим бомбастичним термином „национална“ – то само значи да су представнице у Вашем министарству омогућиле неквалификованим особама из Инцест траума центра да приступе школама широм Србије и да насамо анкетирају нашу децу са питањима које су оне саставиле и оне потом резултате тумачиле! Носилац, власник и наручилац те „националне“ студије са врло сумњивим индикаторима сексуалног насиља и подацима је управо и само Инцест траума центар, како и пише на насловној страни поменуте студије (линк ОВДЕ) А особе из Вашег министарства су ту послужиле да им широм отворе наше школе! То је подједнако скандалозно као и сами „образовни“ пакети и зато се повлачењем употребе тих образовних пакета главни проблем још увек не завршава. Веома смо свесни да Ви нисте били министар просвете задњих 15 година, те да не можете сносити пуну кривицу за ову организовану лобистичку групу која сачињава мост између лезбејских активисткиња Инцест траума центра (главне особе овог Центра су награђене за свој допринос јачању лезбејске заједнице у Србији, линк ОВДЕ ) и наше деце. Пуну кривицу за то немате, али пуну одговорност и прилику шта ћете сада урадити са тиме имате! Јавности је потпуно познато да је тај мост за продор антипородичне идеологије и преране сексуализације деце у Вашем министарству група која се назива Група за превенцију насиља и дискриминације МПНТР Републике Србије. Јавности је и сама Душица Попадић из Инцест траума центра то потврдила у свом саопштењу рекавши да су у изради образовних пакета, тачније да су укупан њихов садржај писали: „3 predstavnice ovog ministarstva, 18 nastavnika/ca, 7 strucnjakinja aktivnih van sfere obrazovanja sa dugogodisnjim iskustvom u radu na polju nasilja nad decom i zenama.“ (линк ОВДЕ ) У образовним пакетима пише именом и презименом које су то представнице Вашег Министарства: Гордана Меденица Биљана Лајовић Смиљана Грујић У јавност је такође изашла и чињеница да је Гордана Меденица аутор писма послатог начелницима школских управа да проследе упуство за примену ових образовних пакета свим директорима основних и средњих школа где им се налаже да те образовне пакете спроведу у оквиру наставних планова и програма. Биљана Лајовић је, у својству те Групе при министарству, наступила и на телевизији бранећи садржаје ових „образовних“ пакета (линк ОВДЕ) Смиљана Грујић је ауторка, као и Лајовић и Меденица, неколико наставних јединица у оквиру ових образовних пакета. Дакле, нема дилеме да су ове три особе биле у потпуности упознате са садржајем ових образовних пакета и под пуном свешћу настојале да овај програм наметну НАШОЈ деци. Господине Министре, није ово некаква „хајка на вештице“ (како ће нас, традиционалне породичне људе, свакако окарактерисати антипородични лобисти) већ идентификовање особа у Вашем Министарству које ће и на даље спроводити овакве пројекте ако им Ви надаље допустите да имају такву прилику. Молимо Вас да их у томе спречите сада, да их преместите на неке позиције где неће имати приступ креирању овакве образовне политике, оваквих образовних вредности и оваквих анти-образовних пакета нашој деци са којима се не слажу породични људи Србије, а представљају и кршење уставно загарантованих права родитеља. И ми и Ви знамо како је до ових образовних пакета дошло. Ни ми ни Ви нисмо „тикве без корена“ па да не знамо шта се заправо догодило и да је ово само индикатор једне дубље приче која се већ дуго ваља. У Вашем Министарству раде и породични људи тако да имамо и директних информација у вези са неким прошлим добрим потезима и добрим намерама поменутих особа из Групе за превенцију насиља и дискриминације, међутим, господине Министре – ово што су њих три дозволиле да активисткиње једне невладине организације спроведу у нашим школама и вртићима (од „националне“ студије, преко пилот пројеката оваквих образовних пакета у вртићима и школама!!!) је са моралног, стручног, кривичног и правног становишта НЕДОПУСТИВО! Сексуално образовање може бити корисно и потребно, господине Министре, то знате и Ви а знамо и ми јер ми гледамо нашу децу како одрастају у овом друштву сваког дана. Међутим, то образовање мора да се заснива на постулатима јачања ПОРОДИЦЕ а не јачања ИНДИВИДУАЛИЗМА , затим на јачање вредности брака, породичне слоге, брачне среће, породичне комуникације, на јачање ауторитета наставника и учитеља који уче нашу децу, на промовисање заиста здравих стилова живота па и сексуалности, а не ових наводно „здравих“ учења аналних и оралних техника, лезбејског секса и мастурбације. Укратко, господине Министре, покажите нам , динамично и увремењено као што сте и сада показали, како ћете у наредним данима да РЕШИТЕ статус конкретних поменутих особа запослених при Вашем министарству тако да и нама породичним људима буде јасно да је на дуже време спречен нови продор ове антипородичне идеологије и сексуализације деце под окриљем школског система. А потом нас позовите, има нас који то знамо и желимо и можемо, да заједнички састављамо сексуално образовање по мери ПОРОДИЦЕ. Да сачувамо свако дете од сексуалног злостављања, малолетничких трудноћа и вршњачког насиља, али на тај начин што ћемо јачати компетенце ПОРОДИЦЕ и учитеља наше деце да заједничким снагама донесемо преко потребну промену. Позовите све породичне и образовне и друштвене факторе на праву и искрену и заиста ЈАВНУ расправу, као и размену идеја, знања и искустава на ову тему. Од нас ћете, Господине Министре, на овом плану, имати пуну подршку, јер су нама наша деца највеће благо. Будно ћемо пратити сваки Ваш даљи потез и увек бити спремни да подржимо оно што је за нашу децу најбоље. Породични људи Србије
  5. Министарство би требало да поставља неког интелигентнијег да пише саопштења на сајту. Шта из овог саопштења видимо? Видимо да је читав образовни пакет дело Инцест траума центра, јер су забранили његово кориговање, а да је Министарство било само параван да се врши пропаганда једне НВО. Како је могуће да Министарство није ПРЕТХОДНО оформило тим стручњака који ће да израдеи тај материјал или макар да прегледа и одобри оно што су смислили и написали ови из Инцест траума центра, него све то ради НАКНАДНО, одн. сада, када је тај пакет повучен? Па још кажу да ће се нови тим у потпуности придржавати критеријума итд. Што значи да се ови из ИТЦ ниссу придржавали. Па како је онда Министарство допустило да тај материјал иде у школе и предшколске установе? То, између осталог значи и да је ЛАЖ оно што је претходно писано ма сајту да су Министарство и ова НВО радили у сарадњи. Нису радили у сарадњи, него су само омогућили ИТЦ да свој материјал убаци у школе као обавезни. И то је била сва сарадња. За ове ствари свакако иде оставка министра и откази за одговорна лица у одговарајућем сектору Министарства, а то су три особе иу којима пише у обраћању породичних људи које следи.
  6. Брате, једна је ствар шта свако дете самоиницијативно може да сазна и на шта да натрапа користећи интернет, а сасвим је друга ствар када га томе подучава надлежан државни орган и образовне институције. То је потпуно недопустиво и срамотно.
  7. На сајту Уније синдиката просветних радника позивају да се упути протестно писмо кабинету министра просвете. То је одлична идеја, нека и њих затрпају: Зато бих позвала све разредне старешине да путем родитељских састанака детаљно обавесте родитеље о садржајима „образовних пакета“, да не буду лењи ,да на нивоу школе направе једну петицију за повлачење тих пакета и да ту петицију са пропратним писмом пошаљу на имејл адресу kabinet@mpn.gov.rs Не могу да верујем својим очима који безобразлук они себи дозвољавају, да у тим приручницима описују анални и орални секс и притом дају ову "мантру": "Biti zaljubljena osoba, biti voljen i voditi ljubav je predivna stvar. Na koji način će se ostvariti seksualni odnos, stvar je želja, potreba i dogovora osoba koje vode ljubav." Свака част свим интелектуалцима и организацијама који су подигли глас. Црква је, нажалост, остала нема. За ово апсолутно мора да следи оставка министра и оних конкретних људи из Министарства који су радили на овом "образовном пакету".
  8. Нема везе, само ти сматрај да је то паметно и добронамерно опажање. Буди добар домаћин који ће да се смешка на неподопштине свога госта. А и остали који непотребно инсистирају на томе да се ради о мржњи и бесу. И обрати пажњу, нисам рекао да је он глуп и злонамеран, него сам говорио о његовим запажањима. То није исто. @R2D2 Нешто си хтео мени да кажеш? Изволи, слушам.
  9. У вези са овим што је Министарство просвете одлучило да уради, (барем) две важне ствари се могу закључити: 1) Иако је уврежено мишљење да јавност, они који другачије мисле, не могу ништа променити, ма шта предузимали, очито да то није тачно. Значи, вреди покушавати, давати отпор, вршити притисак. 2) Значи, тај материјал није претходно анализиран, него је онако офрље прослеђен предшколским и школским установама на "извршење". Тек накнадно, под притиском, извршена је анализа па ће бити извршена корекција. То је потпуна катастрофа и указује или на крајњи дилетантизам или на злу намеру надлежних служби у Министарству. А остаје да се види какве ће то корекције бити извршене. А јасно је и да су ти образовни пакети само преписани са Запада како би се извршили налози колонијалних господара, а у оквиру поглавља 26. Јер, 27. фебруара ове године отворено је поглавље 26: "У оквиру процеса преговора за приступање Републике Србије Европској унији данас је у Бриселу на Међувладиној конференцији отворено и привремено затворено Поглавље 26 – образовање и култура. Поглавље 26 не подразумева конкретна мерила и не захтева израду посебног Акционог плана, а Преговарачка позиција Републике Србије садржи активности које се односе на даљи процес усаглашавања законодавног и институционалног оквира са правним тековинама и стандардима ЕУ у областима образовања, омладине, спорта и културе." Ако нисмо знали шта значи та магловита синтагма "усклађивање законодавног и институционалног оквира са тековинама и стандардима ЕУ", сад знамо.
  10. @ ел Торнеро Ајде!? Најпре, не ради се о страстима злопамћења и осуђивања, то су онако лепе дисквалификације с твоје стране. Једноставно се ради о помињању историјских чињеница, нечега што је непобитно. Што су те чињенице такве какве су - жао ми је. На исти начин као што мени пребацујеш злопамћење и осуђивање, могао би и владику Николаја да оптужиш за злопамћење и осуђивање поводом онога што је писао о римокатолицима и Јеврејима, а и многе друге. Рецимо св. Јована Златоуста кад је реч о Јеврејима. А те чињенице не бих ни помињао да он није дао онај "фини" и "добронамерни" савет да треба да смо срећни што су нам отели Косово и Метохију. Ако је неко гост, то не подразумева само права, него и обавезе. На пример, да се буде увиђаван према ономе код кога си у гостима. А понеки гости мисле да су домаћини будале, или да их могу онако "на фињака" правити будалама.
  11. Па добро, не морају сви да укапирају. Осим тога, капирање није ствар само интелекта. Ако не желим нешто да укапирам, мале су шансе да ћу укапирати.
  12. Не знам о каквом ропству говориш. А не знам ни зашто то мени говориш.
  13. Primera radi, u uputstvu koje je ministarstvo radilo u saradnji sa Trauma centrom, na stranama 348-350 piše detaljno uputstvo šta nastavnik treba da kaže đaku dečaku koji mu se požali da se zaljubio u druga. - Prati svoja osećanja i potrebe, nemoj da ih se stidiš... Šta bi ti odgovorio svom "strejt" drugu da ti se poveri da se zaljubio u devojčicu iz razreda? To su ista osećanja - glasi rečenica kojom bi nastavnik trebalo da odgovori učeniku. Na strani 347 daje se čak i uputstvo đacima za siguran seksualni odnos između dve lezbijke. - U okviru lezbijskog ljubavnog odnosa sredstvo zaštite su folije od lateksa ili poliuretana (vrlo tanke, od meke plastike), kvadratnog oblika, koje se koriste da se pokriju ženske genitalije ili anus tokom oralnog seksa. Pomažu kao barijera da se spreče polno prenosive bolesti - piše u uputstvu namenjenom učenicima osnovnih škola?!
  14. Ма да, како да не... Не секирај се, нема ни једа ни мржње, како ти смешно импутираш. Само сам алергичан када је лажно душебрижан неко чија је организација стотинама година била и гневна и пуна мржње према православнима. Тако да нема потребе да ми ТИ причаш "чему такав гнев, чему такав јед" и "престани да мрзиш".